Pán prstenů: Karetní hra

xxxxxxxxxo hodnoceno 600x (Seznam vlastníků)

Pán prstenů: Karetní hra - obrázek

Hru mám Hru chci
Hodnocení:
Počet hráčů: 1–2
Doporučený věk: od 14 let
Herní doba: 90 min
Herní svět: Fantasy
Herní kategorie: karetní hra, kooperativní, sběratelská
Čeština: ke stažení
Vydavatelé: Asmodee Czech Republic
Edge Entertainment
Fantasy Flight Games
Galakta
Heidelberger Spieleverlag
Stratelibri
Autoři: Nate French
Rok vydání: 2010
Sdílej: Facebook

Diskuse ke hře

Pravidla

Pravidla jsou online!
http://www.fantasyflightgames.com/edge_news.asp?eidn=2054

Otázky a odpovědi Zatrolených hráčů: https://docs.google.com/spreadsheet/ccc?key=0Asv89te7OC7tdFZNV1d2anRxWTlKY2pfMkxHWUotR2c
15.3.2011 00:25:12 | Upraveno autorem (porovnej)

ad pbch
"keby kazdy svoju otazku a odpoved ktoru na nu dostane zapisal do google dokumentu (link je hore), hladanie by bolo jednoduchsie. :)"

K tomu ľudí neprinútiš :). Efektívnejšie by bolo keby sa dalo vyhľadávať v diskusiách :)

17.4.2013 15:40:42

Inner Shadow - Tratchery
Karta z 6 AP z cyklu Dwar...

Text: Surge. When Revealed: Heal 5 damage from Durin´s Bane, if able. The first player may remove 1 questing hero he controls from the quest to cancel this effect.

Dotaz: Remove 1 questing hero - to znamená, že:

1 - zůstane exhausted a nebude se počítat jeho will power?
2 - stane se ready a nebude se počítat jeho will power?
3 - případně jinak - pokud ano tak jak.

8.5.2013 20:44:54

tarnow
Nevím jistě, ale jak znám tuto hru, tak A je správně ;)

8.5.2013 21:48:18

had

tarnow
Jiste A.

9.5.2013 10:28:19

Interakce karet Whip Lash a Watchful Eyes
Whip Lash – When Revealed: Each plaeyer must discard 1 Attachment he controls, if able.

Watchful Eyes – When Revealed: the first player attaches Watchfull Eyes to one of his heroes. (Counts asa Condition attachment with the text: …

Pokud již z encounter decku přišlyWatchful Eyes a mám je jako attachment u svého hrdiny a dále ve hře přijde i karta Whip Lash – je možno tímto discardnout i Watchful Eyes?

Watchful Eyes přichází do hry jako Treatchery, ale po přiložení se stává Condition attachment. Nicméně druhá část efektu říká Whig Lash říká že to musí být attachment který hráč kontroluje.

We FAQ a Errata version 1.4.je uvedeno ke kontrole attachmentu: 1.38 – Control of attachments – When a player plays an attachment on a charakter controlled by another player, that character´s controller gains control of the attachment. When player plays an attachment into the staging area, or on an enemy or location, that player retains kontrol of that attachment.

Sice to neřeší úplně přesně situaci s Whip Lash neboť treatchery – attachment přichází z enconteru – ale obecně to říká, že ten kdo kontroluje attachment je hráč, který kontroluje charakter ke kterému je přiložen, případně ten kdo ho vyložil do stagingu. Já bych se dle tohoto přiklonil k tomu, že lze Watchful Eyes odstranit.

Paradoxně by mi tak karta treatchery z encounteru mohla pomoct místo uškodit. Jak byste řešily vy?

11.5.2013 11:20:00 | Upraveno autorem (porovnej)

tarnow
Nie, nemozes.

Whip Lash – When Revealed: Each player must discard 1 Attachment *HE CONTROLS*, if able.

Zvyraznil som ti klucove slova.
Ty nikdy neovladas attachmenty pridane encounter deckom, len tie z tvojich kariet.

11.5.2013 11:27:06

klaymen
Nedalo mi to zahrabal jsem ještě v pravidlech a tam se na straně 25 uvádí v odstavci Control and Ownership toto:

Players always assume control of attachemnts that have been plaeyd on their characters.

Což potvrzuje spíš moji verzi...

Ano není to karta z méno decku ale je přiložena k mému charakteru a konrola přechází na mě. Sice ji vlastně nijak nevyužívám, protože Eyes mají jen škodící forced efect ale měly by být moje a Whip Lash by je měl mít možnost odstranit.

11.5.2013 11:53:19

Condition attachment
Nikdy neovládaš "condition attachment" pokiaľ to nie je vyslovene na karte uvedené. Takže ani treachery kartou sa ho nezbavíš.

edit:
You do not control this Attachment because you didn't play it. This means you can't remove it with a card that allows you to remove an Attachment you control (official FAQ).

alebo: Control of Non-objective Encounter Cards:
Players do not gain control of encounter cards unless
control of the card is explicitly granted by a card
effect. When an encounter card (such as Caught in a
Web, CORE 86) becomes an attachment and attaches
to a character, that character’s controller does not gain
control of the attachment (official FAQ).

môžeš sa ho zbaviť kartou: Miner of the Iron Hills (core set) s textom:

response: After Miner of the Iron Hills enters play, choose and discard 1 Condition attachment from play.

http://www.cardgamedb.com/index.php/lotr/lord-of-the-rings-deckbuilder

11.5.2013 12:07:56 | Upraveno autorem (porovnej)

miso
Dík moc :-)

Jen ještě upřesnění. Jak je tedy definováno attachment který kontroluji?

P.S. trpaslíky v balíku pro tenhle případ mám :-)

11.5.2013 12:31:57

tarnow
Kontrolujes attachmenty pridane hracmi na Tvojich hrdinov (iny hrac neovlada napr. Unexpected Courage, aj ked ho sam da na Tvojho hrdinu) alebo Tvoje attachmenty na encounter karty (Ancient Mathom, Forest Snare).

Jediny pripad kedy sa mozes zbavit cudzieho attachmentu je ked ten shadow efekt pise "defending player discards an attachment" (bez toho "he controls"), ktorych je v hre asi par kusov - urcite je jeden v prvom queste z Heirs of Numenor.

11.5.2013 12:44:33 | Upraveno autorem (porovnej)

Interakce karet Eagles of the Misty Mountains a Horn of Gondor
Eagles of ... - Response: After another Eagle characterl eaves play, you may attach that card facedow to Eagles of the Misty Mountains.

Horn of Gondor - Response: After character leaves play, add 1 resource to attached hero´s pool.

Dotaz: Můžu na Eagle character který přikládám facedown k Eagles of the Misty Mountains, přidat i resource token na hrdinu s Horn of Gondor?

11.5.2013 13:00:08

tarnow
Ano. V takom pripade budu platit vsetky take efetky (aj Valiant Sacrifice a podobne).

11.5.2013 13:13:46

treachery attachment
dalsi priklad ako sa zbavit doplnku ktory nekontrolujes je odhalenie nepriatela Black Uruks (Khazad-dum 54), ale postava musi byt poslana plnit ulohu.

11.5.2013 13:59:41

efekt tiena na kartach
ako si mam vysvetlit efekt tiena na karte Lightless Passage (KD37) "Cancel all combat damage dealt to attacking enemy" a Patrol Leader (KD14) "Cancel all damage dealt to this enemy" ?
Ide o zrusenie poskodenia ktore bude udelene nepriatelovi v naslednom utoku alebo mam z karty nepriatela zrusit vsetky zranenia ktore doteraz utrzil v boji?

15.5.2013 23:49:12

pbch
V obou případech půjde o zrušení zranění, která budou (mají být) udělena nepřátelům v následujícím útoku.
Kdyby se mělo jednat o odstranění již obdržených zranění, potom by tam bylo slovo Heal.
Snad se nemýlím ;-)

16.5.2013 07:01:37

kak
1)Ahojda, mě by zajimalo, jaký má význam v questu cesta temným hvozdem 2a a 2b...vybrat cestu??co to znamená??

2)přiřazujou se zdroje jen hrdinům nebo i spojencům??

dík za odpověď

16.5.2013 12:03:58

ad Joshua
1) To znamená, že po prejdení časti questu 2B, si náhodne vyberáš jednu z dvoch kariet, akými môže toto dobrodružstvo skončiť– buď si vytiahneš "tajnú cestu", ktorú Ti stačí precestovať žetónmi postupu alebo "neopúšťaj cestu" a budeš musieť bojovať s pavúkmi :).

2) Iba hrdinom.
--
Inak odporúčam po prvých pár hrách znova prečítať pravidlá. Rozhodne to pomáha na ujasnenie viacerých situácií :).

16.5.2013 13:00:36 | Upraveno autorem (porovnej)

No to je jasný, že musím najít ty pavouky a to ditě agi. ale ta tajná cesta nemam páru co to je :(
Jinak je pravda, že jsem to hrál poprvé....rozhodl jsem se koupit hru, protože jsem čekal jestli vyjdou i rozšíření bez rozšíření to za chvilku omrzí..hlavně manželku :) děkuji za jakýkoliv rady..snad se už ptát nebudu :)

16.5.2013 19:22:54 | Upraveno autorem (porovnej)

had

to Deth
Nemýlíš se.

16.5.2013 20:07:09

Second Deep - hypotetická varianta
Text karty:
While Durin´s Bane has no damage on it, progress tokens cannot be placed on Second Deep.

Jde mi spíš o hypotetickou variantu pokud bych ze hry dostal Durin´s Bane přes lokaci Dark Pit, následně přešel přes Dark pit bez toho, že by na quest kartě byl progres token a dal jako aktivní lokaci Second Deep, tak se stane:

1 - podmínka umístění progres tokenu neplatí protože Durin´s Bane je ze hry

2 - podmínka je stále aktivní a na Second deep nemůžou být umístěny progres tokeny

Osobně myslím, že jde spíš o variantu 2

19.5.2013 09:00:53

had

tarnow
Podívej se do vlákna Shadow and Flame - shodli jsme se na tom, že když pomocí Dark Pitu sebereš Balrogovi všechny životy, tak je konec, na 3. část questu se žeton nedává /měla by tam asi správně být 0/.

21.5.2013 19:35:07

had
Já už tohle řešil s Lumiriusem a zase naopak jsme došli k tomu, že ten 1 progres token tam dát musíš. Protože karty kde byla nula - respektive proškrtlé na progress token už byly a spíš vidíme chybu ve formulaci 3questu kdy odstraní odstranění balroga otvírá možnost hru ukončit ale musí být na 3q kartě progres token ...

22.5.2013 18:30:21

had

tarnow
Vzhledem k tomu, ze jsem to dost dlouho nehral, je mozne, ze jsme to pak hrali i tak, ikdyz si matne vybavuji, ze jsem se koukal na videa z hrani tohoto questu, tak koncili, jakmile byl Balrog pryc. Musis tam tedy dat ten progres driv nez zaktivnis Dark Pit a pak znicis Balroga a vse je ok.

23.5.2013 07:04:19 | Upraveno autorem (porovnej)

dotaz k pravidlům
Zdravím. Má dva dotazy k pravidlům. Nevím, zda se to už neprobíralo, ale nemám duševní síly pročítat celou diskuzi :-)

1. Pokud je hráč s některým nepřítelem ve střetnutí a při boji zahraje efekt, který nepříteli zakazuje útočit, tak předpokládám, že nastane to, že neřítel dostane neotočenou kartu na "shadow" avšak útok jako takový neproběhne, ale nepřítel zůstává ve střetu. V dalším kole pak znovu útočí. A zde mám právě dotaz, zda tento nepřítel dostane v dalším kole i druhou neotočenou "shadow" kartu a následně se vyhodnocují obě nebo zda druhou "shadow" kartu nedostává, neboť už jednu má?

2. Jaké je základní nastavení pro hru více než dvou hráčů? Tedy jak je nutné rozšířit jednotlivé balíčky? V pravidlech jsem to bohužel nenašel.

24.5.2013 18:27:46

meffi
1. ak zakazes nepriatelovi utok, jeho shadow karta sa nevyhodnoti a discartnes ju na konci faze boja. v dalsom kole dostane novu shadow kartu a vyhodnotis ju.
2. je jedno kolko hracov hra. vo svojom balicku musis mat min.50 kariet+hrdinovia. to iste aj ostatni hraci. balicek kariet stretnuti zostavujes vzdy rovnako, podla quest karty. jediny rozdiel je v tom, ze pri ulohe otacas tolko kariet z balicka stretnuti kolko hra hracov, pokial quest karta nehovori nieco ine.

24.5.2013 19:13:10 | Upraveno autorem (porovnej)

Charitativní aukce

Hvězdáři - dobročinná aukce
Hvězdáři - dobročinná aukce
Akt. cena: 3200
Končí za: 1 den

Všechny tyto aukce >>

Vybíráme z Bazaru

Zombicide Undead or Alive SG Box KS (Dead West)
Zombicide Undead or Alive SG Box KS (Dead West)
Akt. cena: 3290 Kč
Končí za: 4 dny

Velké herní akce

Kalendář všech akcí >>

Offcanvas