Děkujeme, že alespoň zvážíte přestat blokovat reklamy na Zatrolených hrách.
Je to náš hlavní zdroj příjmů, ze kterých financujeme provoz Zatrolených her.
Počet hráčů: | 2–2 |
Doporučený věk: | od 14 let |
Herní doba: | 180 min (reálná data) |
Herní svět: | Současnost |
Herní kategorie: | desková hra, strategická, diplomacie |
Čeština: | v balení hry |
Vydavatelé: | |
Autoři: | Ananda Gupta Jason Matthews |
Rok vydání: | 2005 |
Dostupnost: | neznámá |
Sdílej: |
Lokalizace karet
Tak mám hotový první výkop zpracování lokalizace karet pro TS.to tangram
Já to vidím bez chyb. Aktualizovali jste stránku?
chyby
skopiroval som odkaz a vlozil
to kardo
Asi jste fakt neaktualizovali. Bitmapová grafika znamená, že obrázek je reprezentován jednotlivými barevnými body, takže když se zvětšuje, tak to začne kostičkovat, protože ten bod je zvětšen do kostičky. Vektorová grafika je reprezentována křivkami, takže obrázek je jakoby namalován (každá křivka se namaluje podle její matematické reprezentace), takže při zvětšení obrázek nekostičkuje, protože je vždycky znovu namalován s novými matematickými parametry. Navíc vektorové obrázky zabírají mnohem méně místa, protože nejsou v nich uloženy všechny body, ale jen souřadnice k vykreslení. Například u bitmapy jsou potřeba k zobrazení kružnice souřadnice všech bodů na jejím obvodu. U vektorového obrázku k vykreslení kružnice stačí jen dvě čísla (když nepočítám barvu) - a to poloměr a tloušťka čáry. Takže při zvětšení se jen zvětší poloměr a kružnice se nakreslí s novými parametry. U zvětšení kružnice v bitmapovém obrázku se z každého bodu na obvodu udělá velká kostička (podle toho jak je velké zvětšení). Tož to je trošku té teorie. Ono je to někdy i pro neodborníky dobré vědět, aby pak nedošlo při práci s obrázky k nemilému překvapení. Bitmapová grafika se používá především pro fotografie. A vektorová grafika tam, kde jsou jednodušší kresby a písmo (loga, cliparty, komiksové obrázky, CAD systémy, atd.)
to kardo
Musíš aktualizovat tu stránku kterou jsi vložil. Protože ji máš asi někde uloženou v tempu ze včerejšího prohlížení. A ještě k té vektorizaci. Samozřejmě, že naskenovaná karta je v bitmapové grafice a já jsem musel (dnes v noci) pomocí speciálních nástrojů převést všechny ty obrázky co byly na té naskenované rubové kartě na vektorové objekty - a to není tak jednoduché jak se zdá.
trasování
Tak jsem na ty vektorový ruby z profesionálního zájmu taky hodil kukadlo, hezká práce =)... ale podle hrbolků na srpu jsi to očividně nevektorizoval růčo, ale něčím to prohnal. Že bych se třeba přiučil nějaký fígle na trasování O:)
to Morthe
Já jsem totální amatér. A že je to při velkém zvětšení kostrbaté nevadí. Při tisku na karty je to zanedbatelné a nepostřehnutelné.
Celé to dělám v Adobe Ilustrátoru, ale protože si nějak netykám se způsobem vektorizace v Ilustrátoru, tak trasuju v Corelu a pak to přes clipboard hodím do ilustrátoru. Jinak jsem to dělal tak, že jsem ve photoshopu pomocí různých nástrojů odseparoval do samostatné vrstvy třeba ten srp a kladivo a v Corelu jsem pak už ten samotný motiv jednoduše trasoval.
chyby nejsou
Ano, tak jsem dorazil domů z práce, znovu jsem si to prohlédnul a je to bez chyb, asi skutečně se něco načítalo z tempu. Omlouvám se za zmatky :). A to světle šedé pozadí je fakt super.
Kren
Live trace v Illustratoru je hodne dobra zalezitost. Ale nad rucni trace neni. Bohuzel :-( protoze je to hrozny opruz.
to kren
dik za vycerpavajuce vysvetlenie, ale jedine co som z toho pochopil, ze vektorova grafika nerobi kocky.
inak skusal som to aj ja doma a tiez je to bez chyb. v robote mi to blblo ako bolo popisane nizsie. Mam pocit ze by to mohlo byt starou verziou acrobat readeru v copme v praci. Obcas sa mi tam nieco ani nepodari otvorit a ked si to prinesiem domov nemam s tym ziadny problem.
rbx, kren
s trasováním v AI zkušenosti nemám, nicméně jako zatím nejlepší se mi jeví kombinace automatického trasovaní v Corelu a pak ruční úprava - vymazání přebytečných nodů, vyhlazení, no prostě si s tím trochu pohrát =)... ale je fakt, že nad tím člověk stráví mládí i tak
Ruční trasování
To jo. Však jsem srp zašpičaťoval ručně a na kladivu jsem udělal ostré hrany :-). Víc se mi s tím nechtělo pižlat, protože na té malé kartě je to stejně zanedbatelné. Naštěstí logo GMT Games jsem našel na netu ve vektorech.
Morthe
Me prijde nejrychlejsi rucni. Je to sice opruz, ale ve vysledku je to kvalitnejsi a prijde mi, ze i rychlejsi, nez vyhazovani bodu a napravovani krivek automatickeho tracu.
Kren
Tak PANE...SMEKAM! Koupil jsem si zakulacovacku rohu, ty laminovaci kapsy co jsi doporucil a oboustranny inkjet papir ARMOR a zkusmo udelal tu prvni stranku co jsi uverejnil. JE TO LEPSI NEZ ORIGINAL!! A taky asi pujdu do te sedive varianty :-)
rbx
Když nad tím tak přemejšlím, tak máš asi pravdu... holt jako grafik-samouk občas dělám věci zbytečně složitě a kostrbatě. Proč to dělat jednoduše, když to jde složitě, že jo ;)... ale snažím se
Uriel
popis událostí
chtěl jsem se zeptat, zda je hotovo takové to vyjasnění- vysvětlení jednotlivých historických událostí, nebo jak to s ním vypadá. Dík za odpověď.
popis událostí
Na tom pracuji. Mám zatím přeloženy události balíčku "Early war". Chvilku to ještě ale zabere. ((...
Uriel
popis událostí
Tak to je super! A mohl bys prosím třeba už právě ty Early war vyvěsit, a až časem dokončíš mid war, tak k nim přidat atd...
Ono je toho opravdu pořádná hromada a nečekám že to bude hned, právě proto by bylo možná lepší to dávat po kouskách.
vyvěšení
Můžu. Ještě to ale musí projít poslední korekturou. Tak na počátku příštího týdne to pošlu ke schválení. :))
vyvěšení 2
Tak změna. Na Olympu mají dovolenou, takže nejdříve to má smysl poslat 10.7.. Třeba stihnu do té doby i mid war. :))
Dalších 9 karet
Takže dalších 9 karet k připomínkování - vyjádřete se:
http://www.zatrolene-hry.cz/temp/TS_2.pdf
Připomínám k vyjádření 2 verze reversu karet:
http://www.zatrolene-hry.cz/temp/TS_RA.pdf
http://www.zatrolene-hry.cz/temp/TS_RB.pdf
Uriel
dalších 9
Měl bych 2 kosmetické úpravy. Ta první je, že se mi zdá u těch karet válek zbytečné "hoďte 1 kostkou..." - že stačí obyčejné "hoďte kostkou" (beztak je to jednotné číslo). A ta druhá - u karet válek -Návrh na úpravu věty: "SSSR zvítězí, je-li hodnota upraveného hodu v rozmezí 4-6" - můj osovní dojem je, že to zní malinko líp. Každopádně, pokud to nechceš takto napsat, tak by bylo aspoň dobré unifikovat překlad na kartách válek tuto větu, jelikož se od sebe mírně liší. Ale nic závažného jsem nepostřehl! Takže bezva! :)
to Uriel
Upraveno a ještě trošku jinak, než jsi navrhoval. Texty překládá Sasa a já je upravuju minimálně, ale každou podnětnou připomínku vítám.
dalších 9
ad líc) Bezvadná práce
ad rub) to světlé pozadí prostě nemá chybu
Rumunská abdikace
Jen jestli nezměnit "vliv potřebný k jeho kontrole" na "vliv potřebný k jeho ovládnutí". V pravidlech používán termíny ovládané a neovládané země, abych je tak pojmově odlišil od bodování regionů, kde se používá termín kontrolovaný region... jinak opět tleskám před grafikou
2. várka
RVHP - překlep 'rada vzájemné hoSpodářské pomoci'
Děkujeme, že alespoň zvážíte přestat blokovat reklamy na Zatrolených hrách.
Je to náš hlavní zdroj příjmů, ze kterých financujeme provoz Zatrolených her.
Pax Renaissance CZ + promo karty
Akt. cena: 610 Kč
Končí za: 4 hodiny