Děkujeme, že alespoň zvážíte přestat blokovat reklamy na Zatrolených hrách.
Je to náš hlavní zdroj příjmů, ze kterých financujeme provoz Zatrolených her.
Neuvěřitelné praktiky poštovních doručovatelů
Nedá mi to abych to tady nevyventiloval. Objednal jsem si z Francie hru pocket rozměrů. Udávám adresu do práce - areál s vrátnicí, krde se na vrátnici nacházejí poštovní schránky jednotlivých firem (samozřejmě udávám přesnou adresu přímo do budovy). A představte si jak ta kráva z České pošty řešila doručení. Nejdříve se snažila nacpat krabici se hrou v obálce do té poštovní schránky, což mělo za následek pouze dobití krabice. Načež poté co se to tam nacpat nepodařilo, nechala ji ležet na poštovních schránkách a odkráčela. Hra tam samozřejmě zmokla a je v podstatě náhoda, že si jí tam všimla asistentka a donesla mi jí.Eyron
Nevěřím, že se umíš zlobit... Určitě si říkala, jak máš velký milý kukadla ;)
...
já už na poštu vytáhl správní delikt dle Celního zákona a nedůvodné obohacení... jsem zvědav s čím mi odpoví... magické zaklínadlo podatelna@ctu.cz jsem tentokrát použil zcela automaticky, minule to znamenalo vyřízení během jediného dne (po měsíci čekání), tak uvidíme...
Eyron
Ze ty si vyuzil skusenosti z Arkhamu a nasadil vyraz ala Dunwich horror a skombinoval ho s Innsmouth lookom ;-)
bum ... jé, pardón
Včera jsem si byl na poště vyzvednout objednané vánoční balíčky, dárečky... Paní to kupila na váhu, začala samozřejmě od toho nejmenšího ... takže když na vrch přihodila pětikilový balík z Tomovek, celá obrácená hanoiská věž se zřítila ... ve mě by se krve nedořezal. Byla mi nabídnuta možnost okamžitého otevření a zkontrolování obsahu. Při pohledu na frontu za mnou jsem se zeptal na možnost dodatečného nahlášení (myslím si totiž, že když jsem to řešil asi před rokem, tak jsem někde v jejich řádu našel lhůtu nahlášení 24h?), po domluvě odsouhlasena možnost nahlásit druhý den.
Nedělám si naděje, že by se k těm zásilkám při přepravě chovali jinak a že ten pád ze stolu byl jediný...ale když to člověku udělají před očima...
Doma zkontrolováno - vše OK. Ufff.
DĚKUJI VÁM, VÁŽENÍ PRODEJCI, ZA VAŠE PEČLIVÉ BALENÍ, VYPLNĚNÍ DUTIN UVNITŘ KRABIC atd... Jen díky Vám nám přijde zboží nepoškozené a ve 100% stavu. Ještě jednou, DÍKY!
Na stejné téma - vlastní zkušenost
Buď rád, že ti nepřišel poštou akordeon :(
Proč se s tím tahat, když to můžem kopat před sebou...
Je to opravdu potřeba důkladně zabalit.
občas to vidím v tv
jak se tříská s těma balíkama i z výšky a tak, celkem se divím, že mi všechny knížky a hry dorážejí v pořádku, ale elektroniku už poštou nee...i když i ta vždy dorazila v pořádku...ale pro sichr - poštou už ne :-)
ppl
Oproti poště je chválím, ale už se nám vrátil balík, který si někdo nevyzvedl a když jsem viděl jak vypadalo zboží tak jsem pochopil, že po hrách od nás někdo šlapal, možná skákal.
Krabice jsem musel zkontrolovat a prodat se slevou.
Třeba je to vyjímečný případ
jarmuk
po praxi v depu ppl bych ti přál vidět jak se to do kamionu pro dálkovku skládá hry dolů pneumatiky nahoru
ppl
To je asi dost individuální. Osobně mám s PPL vynikající zkušenost. Navíc tam funguje systém, že jsou za náklad osobně zodpovědní jednotliví dopravci, kteří škodu nahrazují ze svého. Problémy jsem zažil fakt jenom výjimečně.
ppl
od té doby, co mi vozili 14 dní zásilku s tím, že mi posílali každej den zprávu, že už jsou na cestě a tím mě připoutali jak psa k boudě...tuším, že to bylo před dvěma lety, tak se ppl vyhýbám jak čert kříži...a když si vzpomenu jak jsem pod stromečkem neměla nic a dárky dostala tuším 4. ledna tak...od té doby se mi podařilo směřovat všechno soukromě i pracovně přes Českou poštu a stran lhůty dodání si fakt nemůžu stěžovat...
letos
musim pochvalit jak PPL, tak Ceskou postu. PPL dovezli zbozi druhy den od ojednavky a ceska posta, kterou jsem uprimne nesnasel se fakt zacala ocividne snazit, zbozi do dvou dnu od objednavky bylo doma a navic me pravidelne informovali pres SMS, v jakem dorucovacim stavu zasilka je a v kolik hodin mi ji priblizne v dany den doruci.
Expres Van
Tak jsem přes zdejší bazar poprvé prodal hru a chtěl jsem, aby ji kupující měl druhý den, tak jsem zvolil přepravce se kterým mám dobré zkušenosti (doručení do 24 hodin, výborná komunikace). Bohužel v místě adresáta zajišťuje tuto přepravu nějaký Expres Van a tam jsem tvrdě narazil. Balík druhý den doručen nebyl. Když jsem třetí den odpoledne volal, kde je balík, a proč nebyl doručen již předchozí den, bylo mi odpovězeno, že jsem žádal předání odpoledne a že toho mají moc. Tak jsem ještě jednou a slušně zopakoval, že jsem sice požadoval dodání odpoledne, ale o den dřív. Na to mi slečna dispečerka slíbila, že se spojí s adresátem a domluví se s ním. Po cca dvou hodinách, když adresátovi nikdo nevolal, jsem opět volal prahu a tentokrát už vedoucí depa. Ta mi opět sdělila, že toho mají hodně, že jsem žádal dodání odpoledne (a co se vlastně myslí tím odpoledne..) a že mají problém s autem. Tak jsem opět velice slušně paní oznámil, že už mají 24 hodin skluz, protože měli dodat zásilku odpoledne ale předešlý den. Načež mi opět slíbila, že se adresátovi ozvou a domluví se s ním. Po tomto telefonátu už mu skutečně zavolali a ptali se jestli by mu vadilo, kdyby to doručili až po víkendu, že nemají volné auto. Na to se slečny zeptal, jestli se ho ptá, kdy to chce doručit nebo jestli mu oznamuje, že to dodají až po víkendu.
Nakonec to tedy dodali pouze s jednodenním zpožděním, ale to jednání děvčat na depu bylo opravdu velmi neprofesionální, paní vedoucí byla mírně arogantní a až budu něco příště posílat, tak doufám, že to nebude do části republiky, kterou má na starosti tato firmy...
Miluji českou poštu
Tak mi nedávno přišla vyřízená reklamace ze zahraničí a pošta mi ji hned ztopila, že ji chce proclít. Tak jsem se na ně obrátil a zaslal všechny materiály, že opravdu šlo pouze o vyřízenou reklamaci a ne o nákup, ale stejně jsem se nevyhnul poplatku 96kč za celního deklaranta a 10kč za úschovné. Wtf?
tak si taky postěžuju...
Doposud jsem neměl s poštou problém, ale teď mě docela překvapila situace, kdy mi známý posílal hru a využil pro to službu "Balík do ruky". Docela jsem se na ní těšil, takže jsem pravidelně kontroloval schránku, jestli už, jestli jsme se s pošťačkou náhodou neminuli, přestože jsem byl v podstatě pořád doma (kvůli OČR). A tak se stalo, že jsem šel ve středu večer a ve schránce nic nebylo. Tak jdu ve čtvrtek ráno a ejhle, papírek o pokusu o doručení, adresát nezastižen, ale pozor, nezastižen ve středu v 14:30?!? Co to? Pod tím telefon na pošťačku, tak ji volám, jestli není ještě někde v ulici, že to tam musela dát před chvilkou. A co se nedozvím? Že balíček nemá u sebe... Když se nad tím zamyslím, pošta si nechá připlatit za službu balík do ruky, ale pak nafixluje pokus o doručení o den dřív, aby se s tím nemuseli vozit a doufají, že si toho adresát nevšimne. Když jsem se o tom zmínil u přepážky, slečna nevypadala úplně překvapeně a odkázala mě na depo a na SMS mi paní pošťačka pro jistotu neodpověděla vůbec. Bájo jednání!
Standard
Tohle je u pošty naprosto normální. Žena je teď na mateřské a je v podstatě pořád doma. Myslíš, že se někdo obtěžuje zazvonit? Ne. Ani jednou. Mám vážný pochybnosti, že tu poštu vůbec někdo roznáší. Spíš jen rozhazujou oznámení.
Když jsem si nechal balík dovézt jednou do práce, tak mě pošťák ještě Nadal, že to nemám přesně a že on na vrácení nemá ani korunu. A jestli ten balík chci, musím mu prostě ten rozdíl nechat (cca 70,-).
Další pašák mi jednou volal, že nemůže najít adresu, a jestli chci dostat svou předem zaplacenou zásilku, musím si ho chytnout někde po cestě. Naháněl jsem ho autem asi půl hodiny po obci... Bydlím na hlavní ulici a i totální jelito můj dům najde hned na první pokus.
A takhle by se dalo pokračovat... ČP je xindl, ke kterýmu mám bytostný odpor
Pelly
Pošta v Jihlavě, to je na knihu. Nevěřil bys, co je možné. Balík do ruky to platíš za službu, která ne, že nefunguje, ta služba prostě neexistuje. Pokud to téma otevřeš s poštovním doručovatelem, tak zjistíš, co jsi to za hyenu, která chce po něm tak těžkou práci, za tak malý plat. A to nemyslím nijak ironicky, takže ve výsledku se stydíš za to, že si to chtěl donést až domů. Když si proto jdeš na poštu, tak prostě ztratíš nejméně hodinu, klidně skoro dvě, ale odhadnout, za jak dlouho bys tak mohl přijít na řadu je nemožné, protože tenhle algoritmus nepřekonala ani nacistická Enigma. Z Číny mi dorazil balík až na poštu na kterou koukám z okna. žel těch posledních 200 metrů to se fakt nedalo, tak to poslali zpátky. Reakce na stížnost: "Mluvili jsme s našimi zaměstnanci a zjistili jsme, že k žádnému pochybení nedošlo." Výzvu k vyzvednutí jsem nikdy nedostal. Takže jestli si ve schránce našel výzvu k vyzvednutí balíku do ruky, ber to jako úspěch v doručení české pošty.
Doatek: Aplikace české pošty je vynikající námět na diplomovou práci nějakého vysokoškoláka. O tom se dá napsat elaborát. Nejtěžší je odhadnout, jestli se má doručování řídit podle aplikace, nebo aplikace se má řídit podle doručení, ale to je jedno, oboje si žije vlastním životem. Bývalý ředitel dostal 8.000.000 odměn za tuhle fantasticky organizovanou společnost a následně ho vyhodily, ale to už si myslím, že do téhle diskuze nepatří. Pokud jsem šel přes čáru, tak se omluvám.
Dobře, dodatek 2: Nápis hlásající, u přepážky lze platit platební kartou. Napadlo mě, že si stihnu s přehledem dojít vybrat a vrátit se. Ale když to jde, tak proč nezaplatit kartou. Paní u okénka byla z mého přání platit kartou trochu překvapená, což mě zarazilo, protože právě u její přepážky byl onen nápis. První informace byla jakou banku mám, protože to rozhoduje jestli lze kartu použít. Ulevilo se mi, když mi řekla, že naštěstí s mou bankou problém nebude. A hned po tom následovala cesta k bankomatu. Japonští turisté si tu fotí památky UNESCO, normálně bych je poslal na poštu, protože to není nikde na světě. Uvědomuje si někdo, jaký potenciál tahle atrakce má ..?
křehké
Krásně napsáno. Ještě bych doplnil svou zkušenost s posíláním „křehkého“ balíčku. Onehdy jsem posílal balíček a musel jsem na něj nechat nalepit samolepku „křehké“, jaký naivka jsem byl. Balík došel samozřejmě zničen. Při reklamačním řízení jsem byl poučen o tom, že použití samolepky má svá pravidla. Samolepka a zaplacení služby „křehké“ neznamená automaticky, že se s balíkem bude jednat jemně s ohledem na obsah.
No zkrátím to. Na vině jsem byl já jakožto odesilatel. Označil jsem zboží za „křehké“ ale nedostatečně jsem nezajistil odpovídající obal. Tedy měl jsem to obalit do betonu, aby s tím mohla pošta zacházet tak jako obvykle.
Po této zkušenosti jsem se již vyvaroval podobných příplatkových služeb „křehké“ „expres“ „cenné“ apod. Nyní již českou poštou neposíláme a je klid.
BigLebowski
Jo, služba "křehké" je k popukání :) ještě zbývá zmínit pojištění zásilky. Když si ji necháte pojistit na, dejme tomu, 10 000,- neznamená to, že při ztrate/zničení zásilky tuto částku dostanete. Česká pošta si obsah nacení sama a vyplatí pouze tolik, kolik uzná za vhodné. Takže výsměch.
Četl a slyšel jsem spousty případů, kdy došlo na výplatu pojistky, ať už u elektroniky nebo jiných předmětů a vždycky to byla komedie.
Nechápu pak, proč si mám platit pojištění podle uvedené hodnoty, když stejně dostanu prd. Přece pokud posílám byť suchý z nosu a pojistím ho na 10 000,- tak při ztrátě/zničení bych měl dostat onu částku jako náhradu, ne?
Jak jsem psal ČP je xindl :)
bájo!
Od 1. 7. je fyzickým osobám zrušená možnost posílání balíků přes uloženku. Oujé!
Uloženka
Zvláštní, na stránkách mají pořád ceník pro neregistrované partnery uvozený např. tím, že se dá posílat vítězi aukce na Aukru...
https://www.ulozenka.cz/downloads/price/nereg_uzivatel_cenik_A4_light_v2.pdf
to sice ano, ale...
realita je jiná. Teď jsem se vrátil z pobočky a nabit novými dojmy volal na ústředí, kde mi to potvrdili...
Zásilkovna
Zásilkovna by měla stále fungovat i pro fyzické osoby. Osobně mi vždy vyhovovala více než uloženka (díky dostupnosti)
To ano,
nicméně tam je zase povinnost dobírky.
RE:
"Děkujeme za upozornění na situaci v oblasti dodání zásilek. Snahou České pošty, s. p., je poskytovat kvalitní služby, proto byla celá záležitost s vedením dodací provozovny i doručovateli řádně projednána. Doručovatelé byli na nedostatky v dodání upozorněni. Byli opakovaně proškoleni v oblasti technologie dodání zásilek a důrazně vyzváni ke zvýšené pozornosti při dodání všech zásilek určených na Vaši poštovní adresu."
Jinak řečeno: Ok, když si stěžujete, dáme si pozor, aby vám to chodilo tak, jak jste si zaplatil. Ostatním budeme pořád čůrat na nohy...
To Pelly
Čím to je, že jsem podobný text také už dostal :-).
Podobný text dostávám i od MHD Brno :-)
Někdy si říkám, zda se to k těm doručovatelům vůbec dostalo.
Děkujeme, že alespoň zvážíte přestat blokovat reklamy na Zatrolených hrách.
Je to náš hlavní zdroj příjmů, ze kterých financujeme provoz Zatrolených her.
Černé historky: Osudové chyby
Akt. cena: 50 Kč
Končí za: 1 den