Deskofobie

Bojíte se deskových her? Máte strach, že vás nenávidí kostky? Nemějte! Právě pro vás je tady videocast Deskofobie ;-)

http://www.deskofobie.cz
18.9.2012 11:52:48 | Upraveno autorem (porovnej)

křen
uvědomme si, že se cena jmenuje DF doporučuje ... Z tohoto ohledu mi přijde výběr odpovídající, pokud (jak píšeš) se jedná o jednu herní komunitu, která svým způsobem s DF sympatizuje ...

13.2.2013 12:48:26

kren
Nice to have... Ale jsme limitování natáčecím časem, místem a podobně. Oslovili jsme například i Anekena, který ale právě z těchto důvodů nemohl a navíc by mohl působit zaujatě. Jinak každý z nás hraje trochu jiné hry, ale zároveň mu nevadí zahrát si něco "z jiného" soudku. Proto se domnívám, že porota byla dostatečně univerzální a v řadě kategorií dokázala nominovat a dohnat k vítězství ne úplně očekávané hry. A to mne moc potěšilo. Uvidíme, jak to bude za rok, změn bude pravděpodobně MNOHO. Nicméně formát rozhodování - tedy odborná porota. Určitě zůstane. Zda přizvem někoho dalšího a koho - to je ve hvězdách. Máš-li však na mysli někoho konkrétního, kdo je z ideálně z Prahy a časově flexibilní a ochotný ke spolupráci. Řekni jméno.

13.2.2013 12:51:42 | Upraveno autorem (porovnej)

Kren
Rozhodně si nemyslím, že jde o špatný názor..:) Nikde dokonce není řečeno, že příští ročník bude úplně stejné složení...:) Takže pokud máte zájem a myslíte si, že jste hlava mazaná... Což my všichni jsme.. :D , tak nám napište.. Ale třeba příští rok..:D

Chtěli jsme tam Anekena, ale bohužel jsem mu to ani neřekl, pač jsem věděl, že odjel mimo republiku.. A je to škoda..:)

13.2.2013 12:57:21

to Zhan Shi
Právě že to podle mne nemusí být člověk, který bude v tom videu vystupovat. Pokud píšeš cituji: "Snahou bylo vytvořit geekovskou cenu udílenou odborníky, nikoliv další cenu "z lidu", kterých je již na trhu dostatek", tak z toho vyjádření čiší, že vám jde o víc, než aby jen pár kamarádů ohodnotilo hry, které jim přijdou zajímavé. Proto si myslím, že byste to mohli pro příště podchytit u více odborníků a vůbec to neznamená, že by museli být z Prahy. Pokud chceš konkrétní jména, která by se podívala na nové hry z úplně jiného úhlu pohledu než ta vaše nynější skupina lidí, tak jsou to třeba Deli s Caulym z ostravské Korunky. Ti mají zase obrovské zkušenosti z úplně jiného směru her, než lidi kolem Tomovek.

13.2.2013 12:59:25

kren
Jen prosím o upřesnění o jakém směru her to mluvíš? Které hry Deli s Caulym hrají a my ne? My se samozřejmě nebráníme rozšíření poroty, ale stále chceme zůstat u směřování od geeků pro geeky.

13.2.2013 13:09:24

Kren
V tomto ohledu myslim skvele funguje Olaf, ktery ma opravdu siroky zaber. To, ze hraje s nami neni hendikep :)

13.2.2013 13:12:07

Výsledky
možná by stálo za to (tedy pokud se na tom už napracuje) uveřejnit výsledky (popřípadě nominace) na stránkách DF.

13.2.2013 13:25:18

to Zhan Shi
No pochybovat o tom, že je Cauly geek, tak to snad ani nemůžeš myslet vážně. Já znám vás a znám i lidi z Korunky, tak vím, že je mezi vašimi a jejich preferencemi diametrální rozdíl. Já tady nebudu mluvit za ně, ani netuším, jestli by vám chtěli pomoct - spíš si myslím, že ano. Ale rozhodně novinky sledují hodně. Dělají fůru herních akcí u různých institucí a jsou určitě geekové, kteří mají obrovský přehled spíš bych řekl směřovaný do Euroher. Viděl bych to jako vyvážení té vaší skupiny, která je směřována spíš do ameri a wargame.

Vydávání nových her sledují téměř na profesionální úrovni a taky si je okamžitě do klubu pořizují, takže to není o tom jestli někdo má široký záběr. Oni jsou opravdu odborníci a trošku jinam orientovaní než okruh lidí kolem jádra Deskožrouta a Tomovek.

13.2.2013 13:27:21 | Upraveno autorem (porovnej)

porota
já osobně znám skoro všechny porotce a jejích herní vkus a myslím si, že mají vcelku široký záběr, možná bych tam přidal Falca a Elenistara, jelikož ti hrajou opravdu skoro úplně všechno, ale to už by se kluci nevlezli na gauč :) takže u mě dobré

13.2.2013 13:28:23

... a ještě ke Korunce
Jinak bych doporučoval podívat se na web klubu a na jejich portfolio her. Nejenže téměř 1000 her mají v databázi, ale oni je mají i fyzicky v klubu ;D.

13.2.2013 13:38:51

Kren
Jen mi povez - ty vis, jaky vztah k hram ma Olaf a co rad hrsje? Nebo jsme pro tebe vsichni banda amateru, kteri trpi tim, ze to nataci zrovna v tomovkach. Nechci tu opet vyvolavat rozepre, ale fascinuje me, jak nas mas prectene, ackoli Petra jsi nazivo nevidel a Olafa jednou.

13.2.2013 13:42:30

kren
... a už je vidím jak nadšeně patnáct z nich vezmou a přivlečou do prahy

13.2.2013 13:42:53

...
Jo, a měla by tam být alespoň jedna zástupkyně hráček - když už ne kategorie "hry pro ženy a dívky" ;)
Je to genderově nevyvážené, holomci ;)

13.2.2013 13:49:38

Ale no tak neberte to osobně ...
Ale proboha, už se to zase zvrhává. Proč útočíte? Já to myslím dobře. Vždyť je dobré mít víc názorů. Já proti vám nic nemám, to Sydo dobře víš. Já jen navrhoval, ať se účastní toho výběru her a "odborného" hlasování víc lidí. Klidně třeba 20. Vždyť nemusí být všichni u natáčení a nikdo nemusí vozit do Prahy nějaké hry. Já jsem jen dal ke zvážení názor, jestli to bude tak, že se kluci zeptají na názor několika lidí, byť geeků a odborníků, se kterými se vídají a pak to budou takhle prezentovat a nebo to pojmou jak psal Zhan Shi ... jako "geekovskou cenu udílenou odborníky".

Já nikoho nepřevědčuju ať je to tak jak to dělali teď nebo ať to dělají jinak. Já jsem jen dal návrh na další odborníky, tak nevím proč to prosím berete osobně.

Já jsem prostě byl na akcích jak lidí kolem Deskožrouta, tak na akcích lidí kolem Korunky. A na obou je jiná atmosféra, hrají se tam jiné hry a lidi mají jiné názory. Tak mne napadlo, že určitá diverzifikace v tomhle geekovském hodnocení by bylo spíš k užitku než ke škodě. Pokud to tak nechcete dělat, prosím proč bych se měl zlobit ;D.

13.2.2013 13:56:34

Ellissa
Tebe tam budeme chtít na 1000%... :D Pač ty by jsi to rozzářila...:)

13.2.2013 13:56:46

Nechtěl jsem se vyjadřovat...
...ale asi to udělám. Co se týče hlasování o hře Deskofobie, kdyby se Jenda s Petrem rozhodli, že vyberou hry ve dvou lidech, tak se nemůže říct ani popel, je to cena DESKOFOBIE a tu dělají ti dva kluci. Protože by jejich rozhodování bylo neobjektivní, přibrali si další lidi, kteří jim do toho vnesou jiný pohled na věc. Viz třeba Olaf, který si zahraje úplně všechno, proto si myslím, že tam byly i ty 4 Veselé hry. Co se týče rozšiřování hlasujících a rozhodujících lidí, já jsem proti. Představa, že 20 lidí se na něčem shodne je dle mě nereálná.

13.2.2013 14:10:32

Jenda
a taky je to věkově nevyvážené. Kde mám potvrzení, že když to vytáhneš na babičku, že se jí to bude líbit :-P

13.2.2013 14:12:12

lidi?
Hele, já sem asi blbej a nechápu to, ale když to jsou ceny Deskofobie a dává se nálepka cena Deskofobie... neměli by to vybírat lidi z Deskofobie?

13.2.2013 14:13:11

Binho
Chtel jsem napsat neco podobneho, ale vyjadrils to lepe lososovy bratre.

13.2.2013 14:13:36

Hrabinho
ha, Hrabinho mi ukradl myšlenku ;)

13.2.2013 14:14:16

obsazení poroty
já nějak nechápu, proč se vůbec řeší, jaké osazení měla porota při nějaké dobrovolně udělané prakticky soukromé akci, kterou si hráči udělají a zveřejní dalším hráčům. To je něco ve smyslu - nepozvali jste Pepu, tak je všechno spatně?

Než jsem to dodatlil, tak jste to tu asi tři prakticky už vyjádřili taky:-)

13.2.2013 14:14:34 | Upraveno autorem (porovnej)

Wolf
Ne! Musi se vybrat porota mezinarodnich odborniku, kteri se prokazi certifikatem! Kdysi to byvala legrace, ale ted jde o vsechno!

13.2.2013 14:15:03

to Hrabinho
Jasně, máš ve všem pravdu, je to na autorech jak to pojmou. Však taky to byl můj návrh a jestli ho přijmou nebo ne, je jenom na nich. Mě se to bude líbit tak i tak. Samozřejmě, že pokud by se toho účastnilo víc odborníků, tak by to nebylo o dohodě ale o hlasování. Což má samozřejmě význam jen ve více lidech. Takže je jasné, že tak napůl by to nešlo dělat. Buď to bude tak jak to kluci udělali teďka - že se několik lidí shodne na nějakém žebříčku, nebo se bude ve více odbornících hlasovat. Ať už to bude tak nebo tak, tak jakýkoli výsledek je přínosem a patří za to chvála ;).

13.2.2013 14:18:50

...
nemlátí se tady už jenom sláma? už je to diskuze pro diskuzi

výsledkem debaty je stejně to, že je to deskofobie a kluci mají výsadní právo si to udělat podle sebe

13.2.2013 14:23:18

Velká cena Deskofobie
Dámy a pánové,
jelikož se mi moc nelíbí co tu čtu, tak zkusím přihodit svůj názor. Předem napíšu, že nikoho z vás neznám a tedy snad nebudu zaujatý.

Já to vidím tak, že tahle akce se jmenuje "Velká cena Deskofobie" a hry získávají ocenění "Deskofobie DOPORUČUJE" a přijde mi tedy ve všech směrech v pořádku jak formát akce, tak výběr hodnotitelů. Naopak proč tam tahat někoho kdo s Deskofobií nemá nic společného. Pro mě jde tedy o doporučení lidí okolo Deskofobie. END.

Jestliže by šlo o "nějakou geekovskou cenu", která se tváří, že je za celou republiku, tak by se mi určitě složení poroty nelíbilo. Nebral bych tenhle výběr hodnotitelů a tedy ani ohodnocených her jako korektní. A ani nějaká samonominace by mi přišla ubohá, když nebyla konzultována s většími kluby z celé republiky.
Ale tak to prostě minimálně pro mě není!

Takže jestli se komukoli nezdá složení poroty, formát výběru nebo cokoli jiného, tak by si měl uvědomit, že se koukal na video Deskofobie a ne na "Akademii geekovských her ČR". Kluci od Deskofobie předpokládám snad zase chápou, že tahle akce je akcí Deskofobie a vydávat ji za cokoli víc je nesmysl. Myslím, že mají na to si tohle vyhlásit a stát si za tím, protože mají dostatečné renomé. END.

Jo a já si jdu udělat taky své soukromé vyhlášení výsledků :-D. rozdíl je v tom, že to nikoho nebude zajímat. A o tom to taky trochu je ;-).

13.2.2013 14:30:30

Vybíráme z Bazaru

Unlock!
Unlock!
Akt. cena: 15 €
Končí za: 11 dnů

Velké herní akce

Kalendář všech akcí >>

Offcanvas