Pán Prstenů: Putování po Středozemi

xxxxxxxxxo hodnoceno 304x (Seznam vlastníků)

Pán Prstenů: Putování po Středozemi - obrázek

Hru mám Hru chci
Hodnocení:
Počet hráčů: 1–5
Doporučený věk: od 14 let
Herní doba: 60 min (reálná data)
Herní svět: Fantasy
Herní kategorie: desková hra, kooperativní, vývoj postavy
Čeština: v balení hry
Vydavatelé:
Asmodee Czech Republic - logo
Autoři: Grace Holdinghaus
Nathan I Hajek
Rok vydání: 2019
Dostupnost: 7 obchodů (cca 2499–2649 CZK)
Sdílej: Facebook

Diskuse ke hře

Když si hru koupím, dostanu Pána prstenů?

Pána prstenů mám hodně rád. Knížky jsem četl před pár lety a moc si je nepamatuju, ale filmy jsem viděl nejméně desetkrát a většinou jednou ročně si udělám den s Pánem prstenů a pustím si všechny tři díly v prodloužené verzi. Proto mě tahle hra zajímá.

A jelikož už je hra na trhu půl roku, dost hráčů ji dohrálo a bohužel se začíná objevovat čím dál víc kritických komentářů týkajících se mimo jiné i příběhu. Proto se chci hráčů, kteří hru dohráli, zeptat, jak to tedy je? Když si jí koupím, poznám v ní Pána prstenů? Nezajímají mě názory na mechaniky nebo aplikaci, pouze to, jak moc je to generická fantasy a jak moc je to "můj milášek".

Jinak bych chtěl požádat pouze o názory hráčů, kteří mají za sebou alespoň polovinu hry. Názory tipu "mám za sebou první scénář a je to boží" považuji za bezcenné.

*****
Too old to Rock'n'roll, too young to die.
8.10.2019 07:25:37 | Upraveno autorem (porovnej)

slátanina
Od FFG mám několik her. Pána prstenů mám hodně rád, nicméně musím říct, že Pánoprstenů je pro mě mírné zklamání.:

1) Aplikace a styl dobrodružství někdy až silně připomíná kampaně z Imperial assaultu (Star Wars). (Třeba rozhovory v kantýně x rozhovory v hostinci...)

2) Mechanizmus zranění je převzat z X-wingů (karta zranění rub a líc, mechanika otáčení a léčení).

3) Náhodný hod kostkou je nahrazen mechanizmem tahání karet z balíku...PROČ jsou z této nahodilé mechaniky všichni tak nadšeni? Náhoda kostkou byla nahrazena náhodnou kartou. Jistě, lze to ovlivňovat, ale to hod kostkami taky (viz jiné hry od FFG). Za mě to vyjde nastejno. Pocitově bych asi radši kostku (to třesení kostkami v dlaních a doufání :) )

4) Oproti Imperial assaultu se musí s dobrodružstvím spěchat (a to každý scénář), opravdu si neužijete atmosféru. Úplně by stačilo, když by se periodicky objevovali nepřátelé (ti by tlačili dost, stačilo by to).

5) Pocit, že hraji za Aragorna nebo Gimliho? Neměl jsem. Pocit originality postav na konci? Neměl jsem. Všichni vybaveni pokročilým mixem úspěchových karet.


9.10.2019 10:03:08
Offcanvas