Děkujeme, že alespoň zvážíte přestat blokovat reklamy na Zatrolených hrách.
Je to náš hlavní zdroj příjmů, ze kterých financujeme provoz Zatrolených her.
Počet hráčů: | 1–2 |
Doporučený věk: | od 14 let |
Herní doba: | 90 min |
Herní svět: | Fantasy |
Herní kategorie: | karetní hra, kooperativní, sběratelská |
Čeština: | ke stažení |
Vydavatelé: | Asmodee Czech Republic Edge Entertainment Fantasy Flight Games Galakta Heidelberger Spieleverlag Stratelibri |
Autoři: | Nate French |
Rok vydání: | 2010 |
Sdílej: |
Conflict at the Carrock
A máme tu další balíček, jen tak dál, je potřeba dohnat ten půlrok čekání :)Lokace The Carrock
To znamená, že na ňu nemôžeš uplatniť žiadny efekt žiadnej karty vtedy, ak je Carrock jej cieľom. Jediný spôsob, ak si dobre spomínam, je ju precestovať cez progress tokeny vo fáze questovania, takže poriadne našľapať willpower, jakmile je Carrock aktívna lokácia.
Carrock, Acedrac
Nad tím jsem také přemýšlel... Hrál jsem to tak, že samozřejmě nemůžu použít nějakou event kartu, schopnost Northern tracker nebo Snowborn scout a podobné. Ohledně toho attachmentu jsem si už jistý nebyl. Třeba takový Ancient mathom, ten třeba na lokaci jako takovou efekt nemá, je na ní "jen" attached. Nevěděl jsem, jestli ho na Carrock můžu vyložit, tak jsem to raději nedělal, ale "No attachment" (AGoT terminologií) tam uvedené není...
Deskovec
Immune to player card effects je dost ošidná věc. Funguje to totiž tak, že na ní neplatí JEN efekty a efekt se jí týká tehdy, je-li tím efektem cílená tato lokace nebo více lokací. Northern Tracker na ní tedy nefunguje.
Na druhou stranu na karty, které jsou imunní vůči efektům, LZE hrát attachmenty, pokud na těch kartách není doslova uvedená hláška no attachments can be played on... Ovšem to, že tam attachment lze zahrát, ještě neznamená, že jeho efekt bude fungovat. Na Carrock sice třeba lze zahrát kartu Power in the Earth, ale již nebude platit její efekt, tj. že daná lokace má -1 threat. Jsou však attachmenty hrané na lokace, jejichž efekt platit bude, neboť se netýká dané lokace. Je to např. Ancient Mathom: když je lokace prozkoumána, hráč lízne 3 karty - efekt se týká hráče. Nebo Path of Need: hrdinové se nemusejí tapovat (dost užitečná věc na tento quest).
Jinak ale souhlas, že progress tokeny na ní nejdou dávat jinak než questováním.
masonoš
Tak jsem si to nakonec myslel dobře, ale "bál" jsem se to tak hrát (Ancient mathom). Ta karta Path of need vyšla v jakém cyklu? Dovedu si představit, že tady by fungovala výborně.
Popravdě jsem Carrock dával tak na 50% (pro mě nejhorší quest s výjimkou nehratelného Escape from DG), což mi ke spokojenosti stačilo (viz moje výsledky v lednovém turnaji :) ), ale pak jsem si balík omylem smazal (hrál jsem přes OCTGN) a ted nemůžu ani náhodou sestavit balík, kterej by to pokořil (10 proher v řadě) :( - hraju na něj jen karty z Core setu a Shadows of Mirkwood
libor
Path of Need vyšla ve Foundations of Stone, ale nelze na ní moc zakládat strategii, protože smí být pouze 1 v decku. Carrock je holt těžký, celkem stabilně a pohodlně vyhrávat jej podle mě lze třeba s trpasličím deckem, ale chce to přidat trpasličí karty z Khazad Dum a Dwarrowdelf nebo nejlépe i z Hobita :)
Carrock
Hrál jsem Carrock teď 3x za sebou s mým hodně používaným balíčkem Elrond, Dunhere a spiritovský Glorfindel. Začínám s threatem 26 a pokud nemám hodně velkou smůlu, tak threat držím dlouho kolem 25 (v balíku 3x Galadrims greetings, 3x Elrond counsel a 3x Gandalf) a trolly pustím do staging až když mám potřebný allíky a hlavně Grimbeorna na stole u sebe. Pak beru jednoho trola po druhém a zabíjím je. Dneska jsem jednu chvíli měl 2 trolly na sobě, ale dalo se to.
Ze 3 her 2x vítězství, jednou prohra. Jen mě rozesmála jedna situace: druhá lokace má jen jeden nutný progress token ale nedá se vyhrát pokud je ve hře troll. Měl jsem posledního trolla, jako shadow měl odebrání jednoho progress tokenu z aktuálního questu, takže ač jsem trola v zápětí zabil, musel jsem si ještě jedno kolo zahrát a tak mít o 10 bodů víc.
lokacia The Carrock
ked sa stane The Carrock (immune to player card effects) aktivnou lokaciou je mozne ju pomocou karty Strider's Path (THfG 9) vratit spat do oblasti odhalenia vymenou za prave odhalenu lokaciu? pripadne je mozne na aktivny carrock zahrat podobnu kartu ktorej efektom je zmena aktivnej lokacie? konkretne strider's path ignoruje travel efekt prave odhalenej lokacie. neviem teda ci je to v sulade s pravidlami.
moze Legolas po zabiti nepriatela polozit na aktivny carrock stopy?
edit: tak uz je mi jasne, ze Legolasom to nejde :) vzdy som si tu lokaciu postrazil, ale ked bola aktivna pozabudol som na to.
vratil som sa k tomuto scenaru po dlhsej dobe a verim, ze pred tym som to hral spravne :)
dotaz
lze pomocí těchto karet vyměnit carrock když je aktivní za jinou lokaci?
Thror´s map a Strider´s path
morpheus
Carrock - nemůže na tu lokaci použít ty karty. Je imunní na plaeyr card effect. Nevlivní je žádná karta z tvojí ruky, jen případně karty z encounter balíčku.
Dve otázočky, ktoré mi vyplinuli z tohto parádneho dobrodružstva:
1. Medded Starý/Grimbeorn the Old - nevyčerpá sa pri obrane proti zlobrovy: môžem ho následne po obrane zlobra použiť aj na obranu proti ďalšiemu nepriateľovy? Môže brániť 2x?
2. Trpaslík kreslič máp/Longbeard Map-maker - utrať 1 zdroj a dostane +1 k vôli: môžem túto akciu zopakovať viackrát a zvýšiť si tak vôľu o vyššiu hodnotu? Na karte to nie je nijak obmedzené (raz za kolo, za fázu), tak dúfam,že áno, lebo včera mi takto tento kartograf vytrhol tŕň z päty v poslednom kole :-).
Vďaka!
Sifonides
1. pokial bude Grimbeorn the old pripraveny moze vzdy branit dalsieho nepriatela.
2. kolko lore zdrojov zaplatis o tolko mu zvysis silu vole. nie je to limitovane.
Obtížnost?
Tak buď jsem se nějak zlepšil, nebo tento scénář není zas tolik obtížný, když zvolíte správnou taktiku (tj. co nejvíc se zdržovat v první části úkolu a vybudovat silnou armádu).
Mám pouze karty 2xCore + Hon na Gluma + Střetnutí na Skalbalu a hraju schízo za jednoho (tj. 6 hrdinů). Je fakt, že skóre nepočítám, tj. neřeším, že se v první fázi zdržím déle.
Jaké máte zkušenosti vy?
cartas
skus solo :)
inak každy scenar je lahky, ak zvolíš spravnu taktiku, a praje ti aspon trošku šťastia :), je to pomerne tuhy scenar ak sa na neho špecialne nepripravíš, ja osobne som ho dal s naboosteným dunheerom dunadanskymi značkami + gandalfami :)
a ešte som ho zvladol aj červeno-zelenym balikom kedy cez paradu, a mistr meče + kopec spojencov, hned padli dvaja ani sa neobzreli odkial to prišlo :D
ps: podla mna velmi dobry scenár :)
Cartas
Tak ja ho považujem za zatiaľ najťažší quest čo v CZE verzii vyšiel. Máme na ňom menšiu úspešnosť ako v Úteku z Dol Guldur (v hre dvoch hráčov myslím, samozrejme, sólo som sa k nemu ešte nedostal).
Sifonides
Hraju jej také výhradně ve 2 hráčích a základem je držet nízko ohrožení, aby sis mohl regulovat kterého ze zlobrů si kdy pustíš do střetu + je potřeba "přemluvit" Drsmeda (neunavuje se při obraně proti Zlobrům a je dost platný). Při dodržení této "taktiky" by se měla úspěšnost zvýšit, ale ... znáš to :).
obtiznost
Vystihl jsi to presne. Ale ve FFG to vi take, takze v nightmare variante odstranis Meddeda z baliku a hlavne na prvni cast mas omezeny pocet kol. Zatim jsem tedy v solo hre neprisel jak na to vyzrat.
had
To omezeni poctu kol na prvni cast dava smysl, protoze pak nejenze nestihnes vybudovat armadu, ale hlavne na tebe hupne vice zlobru najednou a muzou se tak vyborne doplnovat...
Děkujeme, že alespoň zvážíte přestat blokovat reklamy na Zatrolených hrách.
Je to náš hlavní zdroj příjmů, ze kterých financujeme provoz Zatrolených her.
Velká kniha strašlivých čar - dobročinná aukce
Akt. cena: 3000
Končí za: 22 hodin
Pán Prstenů LCG - Stín a plamen
Akt. cena: 350 Kč
Končí za: 22 hodin