Děkujeme, že alespoň zvážíte přestat blokovat reklamy na Zatrolených hrách.
Je to náš hlavní zdroj příjmů, ze kterých financujeme provoz Zatrolených her.
Počet hráčů: | 1–4 |
Doporučený věk: | od 14 let |
Herní doba: | 120 min |
Herní svět: | Horror, Současnost |
Herní kategorie: | karetní hra, kooperativní |
Čeština: | v balení hry |
Vydavatelé: | |
Autoři: | Nate French |
Rok vydání: | 2016 |
Sdílej: |
Nová kampaň - The Scarlet Keys
https://twitter.com/i/status/1522618269080952833
Noví vyšetřovatelé by asi měli být: Charlie Kane (neutral), Vincent Lee (guardian), Carson Sinclair (survivor), Darrell Simmons (seeker) + 2 neznámí (mystic, rogue)
A tady jsou spekulace týkající se toho, o čem kampaň zřejmě bude: https://docs.google.com/document/d/1qHvdLFqPETe4Z0W_IZO9E4CZ6hnBBqrxFGyh91soXlo/edit
Má tedy smysl hrát to bez investigator packu nebo je k této kampani potřeba??
Tak samozřejmě půjde tu kampaň hrát i s již existujicími vyšetřovateli a kartami. Postačí koupit si jen krabici s kampaní (která vyjde asi až před vánoci), ale člověk se tím ochudí o větší možnosti při stavění balíčků vyšetřovatelů.
Card pool mám asi dostatečný (vše kromě investigator Edge). Jde mi o to, abych nepotřeboval silnější karty k projetí kampaně, které jsou jen v novém rozšíření pro vyšetřovatele..
Pak tu otázku kladeš poněkud brzy. Jak náročná ta nová kampaň je, bude známo, až poté, co vyjde. :-)
Odeslal Vám někomu svět her Arkham Horror: The Card Game - The Scarlet Keys: Investigator Expansion ? Měl jsem předobjednávku a mělo to dorazit v pátek a už mají, že není skladem.
Mě ne, pořád tam je status čekající.
Já jsem včera odpoledne psal a řekli mě, že jim kurýr nic nedovezl. Tak snad dneska
Nové karty vypadají super. Hlavně je paráda že tam jsou lepší verze karet co neměly žádný upgrade.
Nové karty se zdají po přečtení (zatím jsem nehrál) opravdu dost slibné. Jak mi předchozí Investigatorská expanze nesedla, tak tady jsem dost spokojený. Je tu tak polovina karet nultého levelu a polovina vyšších levelů. A žádné bordeliózní multiclassy. Ty nové základní karty tvoří pěknou synergii s tím co už bylo. Například mačetáři dostávají kartu, kde po meele zranění utrží nepřítel zranění, které na konci dále krvácí a postupně ho zabíjí. Žluťasové zase další variantu na Hawkeye Camera. Pitvací nástroje které vylepšují staty a vyhodnocují se po přemožení nepřítele v jejich lokaci. Jestli ho přemůže on, nebo kolega není podstatné. Hodně novinek je levných, dostupných okamžitě a při správné volbě párových karet dobře hratelných i bez většího cardpoolu. Customizované karty jsou zajímavý nápad, který takhle od pasu nedohlédnu a mám trochu obavu, jestli autoři ano. Vsadit vše na jednu kartu je zajímavý nápad, ale aby to hru moc nerozbíjelo...jinak proč, ne? Vyzkoušíme uvidíme. Noví investigatoři se zdají taky fajn. Mají své jasné silné stránky a slabiny bez přehnaného násilí proti pravidlům. Líbí se mi doktor s pilou ze seekerů a zaujal i survivor fotograf. Po delší době zase opráším červené karty, které trestuhodně hraju málo i když je to nejzábavnější classa. Prvním pohledem se zdá, že je to rozhodně expanze (alespoň pro můj styl hraní AH) jdoucím správným směrem
Naprosto super vypadají fialové karty kdy máš démona co nemůže zemrít jako spojence co chodí po mapě sbírá stopy a bojuje s potvorama a k tomu si uděláš z potvor poskoky a rozkazama je používáš na co tě napadne. Pecka.
Je to tak. Je to dobrý. Po opravdu dlouhé době snad od Circle mám pocit, že bych chtěl trochu přerovnat prověřené decky a zkusit zase classy, za které jsem dlouho nehrál. Motivační expanze.
https://www.fantasyflightgames.com/en/news/2022/10/27/introduketion-and-innicktiation/
No, panečku. To jsou newsy. Sedat na židli po MJ bych nechtěl. Hoši to nebudou mít lehký. Zajímalo by mě co je to ten druhý projekt. Hrozně bych chtěl spojit investigaci Arkhamu a bojovku Marvelu do karetního Batmana, ale obávám se, že FFG už by dneska ani nezaplatili licenci. Rád bych se mýlil, ale nevidím to dobře. Pozastavený Return to boxy, odchod MJ. Samý lepší. Dávám bolševikovi cyklus. Maximálně dva.
Jo MJ to oznamovala ted v poslednim streamu, taky se trosku bojim jak to bude s kvalitou pribehu, ale herne bych se nebal. Nick Kory designoval jako stazista Murder at the Excelsior Hotel, ktery je porad asi nejlepsi ze standalone scenaru, a Duke Harrist byl jako stazista autorem Light in the Fog a MJ se zasadila o to aby, byl prijaty jako plnohodnotny zamestnanec, takze oba jsou sikovni a verim ze prinesou fajn napady.
Uvidíme. Těžko předjímat. V zásadě nemám nic proti výměně autorů, třeba to bude dobrý. Ale asi bych měl nadšenější očekávání, kdybych viděl, že FFG je zdravou firmou se spoustou nadějných produktů, fungujícími akvizicemi a značkovými designéry na palubě, byť třeba ne v AH. Jenže aktivity té firmy ve mně už dlouho nadšení nebudí. Deset let staré karty vydávané v reedicích a kromě AH a Marvelu nic jiného, takřka žádné ohlášené produkty, diskutabilní úspěch posledního Descentu, rušení některých produktů. V takovém kontextu mě veletoče v posledním z vlajkových produktů znervózňují.
Dohrál/i jsem SK, která už hodně naznačila takže můžu navázat na naši debatu. Jako autoři už jsou tu uvedení Duke a Haltom s příspěvkem MJ a jeremyho nejspíš jako devsů. Co se týče omáčky, tak ten gamebook v pozadí, variabilita a eldritchovský feeling vracející oproti Edge všechno na ruby je zase něco jiného, je to zajímavě konstruovaný. Tenhle aspekt hry je velmi dobrý. Tam bych tipoval, že to psala MJ. Ale co se herního obsahu týče..ufff. Mám pocit jako bych se vrátil do dob dunwitche, nebo circle. Jediné co mi po pár dnech vytane je úvodní amosférický vstup v londýně, debilní lov na ženskou v červeným kabátě, která spawnuje shadow karty jak vzteklá a finální docela fajn scénář s bossem jak vystřižený z finále Carcosy. Až na to že jsem ani na konci nepochopil, proti kterému prastarému, že jsme to vlastně celou dobu bojovali. Jinak naprosto ploché fádní investigovatě mlátící (jasně, jasně...jenže tohle nevíš) scénáře čpící průměrností, které se mi slily v jeden podivně monotónní zážitek. Historicky první cyklus, který jsem dohrál true solo, i přesto, že jsme začínali ve dvou, protože mi spoluhráč po dvou hrách řekl, že už ho to nebaví. Rarita. Tolik tedy k očekávání do budoucna.
@louza
Ouuu… to čtu moc nerad. Celkem jsem se na ten novej mapovej formát těšil :/
@subwooofer Formát je super. Spíš ta náplň trochu hapruje. Ale zase bych tě nerad odradil. Kdybych měl hodnotit teď po dvou štacích, tak dám 4* což není zase takový propadák a třeba Circle je u mě na tom stále hůř. Pokud bys se hrou začínal (což by tady mimochodem nebyl až zase takový problém, obtížnost je tu spíš průměrná), tak asi ani nepochopíš co mám na mysli. Ale v porovnání se třemi předchozími perfektními kampaněmi to trochu kulhá. Byly prostě až moc dobrý.
@louza
Díky.
Kromě základu jsem hrál Dunwich, Carcosu, Rougaru, Carnevale…
Circle Undone hraju teď, ale jelikož true solo, tak je to chvílema trochu utrpení a řekl bych že zatím nejslabší kampaň. Před Scarlet Keys asi ještě koupím Dream-Eaters, jinak mám prakticky komplet ;)
Hodnocení kampaně je vždycky ošidné, protože to je hodně subjektivní. Stačí se podívat na hodnocení The Forgotten Age. Za mne Scarlet Keys s tím cestováním po světě a příběhem byly zatím jednou z absolutně TOP kampaní. Zhruba na úrovni Innsmouth a Circle Undone, které považuji za dosud nejlepší. A třeba to, že poslední kampaně nasadily laťku moc vysoko, se mi nezdá, protože třeba Mountains of Madness byly za mne mimořádně slabá. Takže je to fakt hodně individuální, očividně to máme naopak. Já teď dojel Scarlet Keys poprvé, dal jsem jí za tři dny a už se těším, až se malej vrátí z prázdnin a dáme ji ve dvou.
Děkujeme, že alespoň zvážíte přestat blokovat reklamy na Zatrolených hrách.
Je to náš hlavní zdroj příjmů, ze kterých financujeme provoz Zatrolených her.
Válka o prsten: Válečníci Středozemě - dobročinná
Akt. cena: 2500
Končí za: 2 dny
Khora: Zlatý věk
Akt. cena: 1000 Kč
Končí za: 4 dny