Děkujeme, že alespoň zvážíte přestat blokovat reklamy na Zatrolených hrách.
Je to náš hlavní zdroj příjmů, ze kterých financujeme provoz Zatrolených her.
Počet hráčů: | 2–2 |
Doporučený věk: | od 13 let |
Herní doba: | 60 min |
Herní svět: | Sci-fi |
Herní kategorie: | karetní hra, sběratelská |
Čeština: | ke stažení |
Vydavatelé: | Fantasy Flight Games |
Autoři: | Richard Garfield |
Rok vydání: | 2012 |
Sdílej: |
obecne spekulacni pokec
nez nastane treti kvartal muzeme si ukratit cas pilovanim konspiracnich teorii (a nechat se nakonec mile/nemile prekvapit)ndru
no jo, jenže NBN (Breaking News) a Weyland (Posted Bounty) můžou dávat tagy i bez Trace ve svém tahu.
to Beholder
to je mi znamo
SE
Mam na OCTGN odehranych asi 20 her s balikem, ktery byl postaven na kombu Sea Source a SE. Cekas jen na to, az ti do ruky prijde bud jeden nebo dva SE a staci jeden sea source, abys zatagoval runnera po jeho uspesnem runnu. Je to pitomy kombo, na ktery jen cekas, az ti prijde do ruky a pak odpalis. 2x SE je -6 karet a to runner neda. Vetsina hracu, kdyz uvidela Sea Source, pokladala karty se slovy "Ahhh". A neda se proti tomu moc branit:(
aqwarty
V tomto případě dokonce -8 karet :) a jak jsem psal, tohle kombo je ještě daleko jednodušší s Breaking News nebo s Posted Bounty (protože nemusíš úspěšně Trasovat).
EDIT: No daleko jednodušší...to je asi přehnané. Záleží na situaci. Když je dostatek kreditů na straně Corp. a málo na straně Runnera, tak je Trace v pohodě...
SS+SE
No, ten muj balik to kombo spustil v 75% pripadu. Ale je to proste o tom, ze cekas na kombo... a tomu nerikam hra.
aqwarty
jj, souhlasím. Bohužel jak jsme hráli my, tak jsem na to ani nečekal, prostě to přišlo a ani jsem nechtěl :) (proto jsme dohrávali dál). Ale věřím, že příště si na to dá přítelkyně už pozor a pravděpodobně se nebudu snažit hrát karty a komba na Flatlined výhru.
SS+SE
Pokud se obáváte této strategie, tak je podle mě důležité nedělat run v posledním kole a snažit se tak vyhnout konci tahu s tagem. Dále vám můžou proti této strategii pomoct následující karty. Je jich málo?
Crash space (prevent up to 3 meat damage)
Decoy (avoid receiving 1 tag)
Plascrete Carapace (prevent 4x 1 meat damage)
pablo
Ty si asi neuvedomujes, co zkratka SS znamena = je to Sea Source, Operation, ktera zataguje Runnera, pokud predtim udelal Run. A je to v kole Corporace, takze tvoje rada, jak se vyhnout je zbytecna. A za druhe ,ja to kombo spustil zpravidla ve chvili, kdy jsem mel na ruce 2x SE, coz je 8 meat damage a tomu se, ver mi, tezko brani. V 75% pripadu se tomu runner neubranil. Ve zbylych 25% se stavaly takovy excesy, ze mi na Maker's Eye vytah 3 agendy a podobne...
Run jako posledni akce
Je to samozrejme hovadina obecne, bez ohledu na to, jestli cekam SE nebo ne. Prekvapit muze cokoliv.
pAblO, aqwarty
Teď jste mi oba hezky nahráli na otázku, která patří do dotazů na pravidla, takže se zeptám tam...
aqwarty
Proto jsem taky zmiňoval ten Decoy.. ;-)
Jo.. a takový Imp si taky myslím, že není proti této strategii úplně marný.
Cyber Exodus
Nějaké podrobnosti http://www.fantasyflightgames.com/edge_news.asp?eidn=3898
Snitch vypadá docela dobře..
to halbard
jj. Snitch je prijemny
Future Proof
Poslední data pack z Genesis cyklu
http://www.fantasyflightgames.com/edge_news.asp?eidn=3929
Corporate War
nadherna ukazka toho, jak pohrbit klasickou kartu a klasicky balik /e;
ndru
A jaká byla klasická karta?
to halbarad
Corporate War
http://www.netrunneronline.com/images/cards/315/netrunner-corporate-war.jpg
ndru
Mno, nevím přesně, co máš na mysli? Významově mi přijde shodná (až na nominální poměr, ale to netušim všeobecně, jakej je mezi současnou a klasickou hrou). Artwork je jednoznačně lepší ze starýho netrunnera. Flavour text je nebetyčně lepší ze starýho.
to halbarad
v NR staci zahrat 3 tyhle vecicky. s trochou snahy je zahrajes ve svem kole a runner na tebe nemuze. jedine rozohodovani je o tom, jestli mam cekat na tech 12 bitu nebo si muzu lajznout byt na nule. i v 1/15 limited je to prijemny doplnek treba k vyjednavani nebo downsizingu
http://www.netrunneronline.com/images/cards/315/netrunner-corporate-negotiating-center.jpg
http://www.netrunneronline.com/images/cards/315/netrunner-corporate-downsizing.jpg
v A:NR je z toho pomerne zajimavy bitengine
ndru
Stale ti nerozumim. Ta karta je myslena prave tak, aby nakopla korporatni bank. Jestli se ti nelibi, ze je tam min kreditu ,je treba si uvedomit ,ze v soucasnosti nema korporace kreditu na rozhazovani a tak 12 kreda je proste moc. A jestli se ti nelibi, ze je to za 4 akce 2 body, je treba si zase uvedomit, ze power level se musel snizit pri prechodu na lcg ,aby jej bylo mozno nekam sroubovat. Takze, diky za pekny odkaz na kartu, ale priste staci jen odkaz na tu kartu ,aniz by ses musel exhibovat.
novej vs. starej
Jako je potreba si uvedomit ze je to proste jina hra. Nejde srovnavat karty ze stareho s novyma, protoze jsou tu veci proste jinak.
to aqwarty
je sice pekne, ze mi stale nerozumis, ale ptal se halbarad
mozna ti uniklo, ale v uplne posledni vete se priklanim k tomu, ze je Corporate War v A:NR docela pekny zpusob na kreda
nemam dostatek informaci k tomu, abych se mohl nejak kompetentne vyjadrit k tomu, co si zada nebo nezada prechod na lcg. a urcite jsem rad, ze mezi nami je nekdo, kdo tyto informace ma a muze se tedy fundovane vyjadrovat k problematice novych karet a zmineneho prechodu
kazdopadne si trefil hrebik na hlavicku. 4 za 2 je pro mne docela malo. A:NR mi karetne prijde docela slabe, i kdyz herne je to hodne podobny zazitek. na druhou stranu polovina zazitku je deckbuilding a v tom se zatim citim ochuzen
prosim ver tomu, ze moje exhibice vypadaji opravdu jinak
tohle je po casti diskuzni prostor. a v diskuzi potkas i negativni, opozitni, nelibe, kriticke atd. nazory a prispevky. hlavne je to prostor spolecny a snaha nekoho umlcet neni vzdy vitana
u resuscitace typu A:NR mi prijde docela logicke, ze se srovnava obe verze. melo by to pomahat v rozhodovani jestli danou hru chci nebo nikoliv. a ucelem diskuze jednoznacne neni pet chvalu na vyrobek a slepe lanarit. vysledkem rozhodovani muze byt i to, ze neco nechci. a je s podivem, ze prave negativni nazor casto prinasi lepsi zaklad pro rozhodovani chci/nechci. v neposledni rade je srovnavanim umozneno podivat se na zoubek puvodnim hernim zvyklostem a ohodnotit jejich pouzitelnost v novem havu. a pro srovnani podle mne nestaci pastnout dva obrazky
nesmutni, svetlo na konci tunelu se blizi. je docela mozne, ze po tve pristi reakci se uz ozyvat nebudu
to DD
ano i ne. veci jsou rozhodopadne jinak. ovsem to neznamena, ze spousta napadu, ktere vymysleli a vypiplali hraci od roku 1996 se nutne musi zahodit. nektere pujde pouzit v celku, nektere vubec a nektere potrebuji jen mensi facelifting
to ndru
Osobně taky nechápu výkřiky typu "nadherna ukazka toho, jak pohrbit klasickou kartu a klasicky balik" při posuzování dvou rozdílných her. To je něco jak by si na základě karet z Magic the Gathering posuzoval karty z Doomtroopera. Nic nemám proti diskuzi o použitelnosti jednotlivých karet, ale posuzovat je s kartami z jiné hry?
to pAblO
MtG a Doomtrooper jsou opravdu dve ruzne hry. A:NR je NR v novem havu. me duvody proc a jak jsem doufam jiz vyjadril zdlouhave a dostatecne. osobne mi prijde, ze se k diskuzim o pouzitelnosti brzy dostaneme. jen to chce zacit diskutovat
Děkujeme, že alespoň zvážíte přestat blokovat reklamy na Zatrolených hrách.
Je to náš hlavní zdroj příjmů, ze kterých financujeme provoz Zatrolených her.
Válka o prsten: Králové Středozemě - dobročinná
Akt. cena: 2000
Končí za: 2 dny
Lacuna
Akt. cena: 700 Kč
Končí za: 1 den