Hlášení nalezených chyb webu Zatrolenek
Založil jsem tohle vlákno, aby se tady hlásilo Diovi, když něco nebude na webu fungovat, nebo někdo najde nějakou chybu, aby se to nerozmělňovalo ve více vláknech. Pokud se to tedy ujme.Zaujímalo by ma
Zaregistroval naše pozorovanie už niekto zodpovedný? Chápem, že vyriešiť to, chvíľu môže trvať, ale povzbudilo by, keby sme aspoň vedeli, že sa na tom pracuje.
Ďakujem
M
Mít to upozornění všude je asi opravdu zbytečné, když ludomyl, tarnow, IN, ani Savager neumí na problém zjevně související s touto změnou upozornit prostřednictvím formuláře, který mají přímo před nosem a na každé stránce webu...
@Wolfsen
Ale tam je napsáno, že se máme ozvat, kdyby se nedařilo přihlásit. Přihlásit se ale daří.
Wolfsen
Ano, je to zbytečné. Zejména když je odkaz na formulář jen o fous světlejším písmem, než zbytek upozorňovacího textu. Toho by si vskutku nevšiml jen absolutní slepec.
A ano, nutnost neustálého znovupřihlašování je dost iritující.
Wolfsen
Dík aradraug - fakt jsem si nevšiml že posledních pár písmen je link na formulář :-)
Wolfsen - takže to co se děje je to co se má hlásit? Pokud jo, tak není problém a já si tam napíšu. Nicméně jak psal kren, já nemám problém s tím se příhlásit, ale s tím, že při novém příchodu na web se musím znova přihlašovat ...
Wolfsen
mozna budu vypadat omezene, ale ve vyzve neni nic o nutnosti porad se prihlasovat. Je tam napsano, v pripade, ze se nepodari prihlasit. S tim problem nemam.
Mam takovy pocit
ze admini zde na ZH jsou trochu povyseni a mysli si jak kdyby nespravovali kdovi jaky "svetovy" server.
Trosku respektu by to chtelo, co vy na to (schvalne mluvim v mnoznem cisle, protoze se to tyka vice adminu)
Beholder
Občas mám stejný pocit a to se mě to většinou vůbec netýká :(
Už je to delší dobu co jsem se rozhodl sem ničím nepřispívat a koukám sem hlavně kvůli bazaru... a vypadá to, že časem už jen kvůli bazaru :(
Ale stále to tu mám raději než Deskožrouta nebo BGG, hlavně pro přehlednost a celkový design stránek :)
Wolfsen
Tak to pozor! Na ten formulář jsem napsal úplně tu stejnou zprávu co tobě do PM! Takže jestli se to tam někde neobjevilo tak to není moje chyba!!!
Právě proto jsem ti psal i PM, páč jsem si říkal, kdoví jak to funguje.
Takže formulář použít umím...!
ad Beholder
Ono se stačí podívat na vedlejší vlákno ohledně schvalování obrázků a odpovědi admina.
Hlášení nalezených chyb webu Zatrolenek
Ja som nezaložil nové vlákno na niečo, čo nesúvisí s touto témou, tak si vyprosím takéto nemieste zhadzovanie. Len som upozornil na niečo, čo môže byť problém. Okrem toho som si sám nebol istý, že či to je problém všeobecný alebo len môj. Preto som sa ešte aj slušne opýtal. A potom som sa slušne opýtal, že či sa o tom vie, aby sme zbytočne neplevelili toto vlákno, keď sa už o tomto probléme vie.
Takže, prosím, nerobte zo mňa debila a hulváta, keď sa správam slušne a keď som len chcel pomôcť a nikomu som nenadával, nikoho prácu nezhadzoval.
Ďakujem za pochopenie
Hraniu zdar.
Překlep
Nějak nevím kam s tím, ale hra http://www.zatrolene-hry.cz/spolecenska-hra/exit-unikova-hra-opustena-cahta-6731/ má v názvu překlep ;)
...
1) zcela očividně chybí ve zprávách tlačítko "označit jako přečtené"
2) příspěvek do diskuze stále vyžaduje předmět
respekt a další reakce
OK, to jsem si zasloužil. Když to tak čtu pořádně podruhé od začátku, tak si skoro říkám, že bych si ten svůj příspěvek měl smazat jako porušující pravidla.
Všem zúčastněným včetně M se tedy omlouvám.
Nicméně bych rád osvětlil, co mě k tomu výbuchu jízlivosti vedlo. Zatrolené hry administrujeme ve svém volném čase bez nároku na honorář. To mimo jiné znamená: nejsme tady 24/7 a když už tu jsme věnujeme se tomu, co je opravdu třeba.
Pokud nehlásíme, že něco nespravujeme, neznamená, že tomu tak není. Velmi pravděpodobně tomu je naopak.
To, že vás chybu nahlásí deset nebo jeden, je jedno. I kdyby chyba byla na jediném účtu, opravíme ji.
Pokud už přijmeme takové radikální opatření jako ten modrý box přes 1/5 displeje, je to opravdu důležité a zároveň krátkodobé řešení a kontaktní formulář sledujeme (resp. v tomto případě Zeus sleduje, protože vede přímo na Olymp), a to rozhodně více než toto vlákno.
Uživatelé jsou bohužel někdy jako Werichův František Nebojsa - nemluví, dokud není důvod ke stížnostem. Přestože to víme, a i k těm, kteří si to nezaslouží se chováme mile, tak se to postupně sčítá a někdy to společně s naší únavou namíchá třaskavou směs. A pak naše síra dští na ty, kteří si pro změnu nezaslouží toto.
Pokud se někteří z nás nesnaží předstírat falešnou milost, je to proto, že jsou věcní, ne arogantní.
Včera jsem k počítači usedl po asi 48hodinové ne zcela dobrovolné nepřítomnosti a jako jednu z prvních věcí jsem zcela přirozeně zamířil sem. Optikou unavených očí, které čtou každé druhé slovo jsem viděl jednoho kverulanta, dvě užitečná hlášení a tři netrpělivce - byť mě to neomlouvá, připomínám tu optiku unavených očí. Po několikerém pročtení a zpytování svědomí už ty příspěvky vypadají o poznání jinak. Takže se ještě jednou omlouvám.
A teď k tématu:
Medwídek: opraveno, díky za upozornění.
mindlesSheep: nejedná se o chybu, ale o (z pohledu mnohých možná nešťastný) design. Takže to spíše patří do vlákna "návrhy". ;-)
a jedna starší - Mathyas: věř nám, je nás víc, které to trápí, ale zatím jsou bohužel jiné priority.
trvalé přihlášení
No, a než jsem napsal tenhle román, tak už tu mám hlášení z Olympu, že trvalé přihlášení je opraveno. Je potřeba se znovu přihlásit a jako obvykle zaškrtnout "trvale přihlásit". ;-)
Trvalé přihlášení
Díky na Olymp!
Omlouva...
Ahoj,
omlouvám se, sešlo se to skutečně blbě. Jako obvykle, když se něco vyvine ve větší "aféru" (prosím neberte to nikdo nijak osobně, fakt to tak nemyslím), protože myslím si, že spoustu chybek opravím, aniž by si to získalo takovouto pozornost (a logicky to pak nevyeskaluje do takovýchto rozměrů).
Co znamená to "blbě se sešlo":
1) V sobotu lehce po poledni jsem spustil připravenou úpravu, která měla za cíl lépe zabezpečit hesla uložená v databázi pro případ, kdyby se někdo dostal k datům v DB. Protože ač by se to nemělo, tak lidé (ano i já ;-) používají stejná hesla na více serverech a pak by to mohl být problém. A následně jsem do této lépe zabezpečené podoby převedl prvních cca 3000 nejstarších účtů a sledoval, co se děje (včetně kontroly emailů z toho formuláře). Výsledkem bylo, že jsem viděl, že uživatelé se mohou přihlašovat (bylo to vidět v metrikách webu) a současně přes formulář žádná zpráva nepřichází. První upozornění přišlo v sobotu v 23:10, kdy jsem už skutečně spal a považoval jsem systém za "bezchybný".
2) v neděli jsem na "bezchybný" systém začal migrovat ostatní účty (cca dalších 20.000) a problém se začal logicky šířit a zvětšovat. Bohužel jsem zapomněl kontrolovat ty emaily (i když většina z upozornění začala chodit až v pondělí)
3) celkově přes formulář přišlo 6 upozornění
4) v pondělí v cca 20:15 jsem problém opravil (aspoň to tak vypadá) a všem, kteří se ozvali přes formulář i odpověděl + píši i sem do diskuse, aby to bylo maximálně transparentní.
Ještě jednou se omlouvám za komplikace :-(.
Dík za vyřešení
Potvrzuju, na Androidu už funguje i po ukončení prohlížeče
Wolfsen
V pohodě, prostě to nějak proběhlo a dopadlo. Omlouvat se není třeba. ZH stále díky tobě, Kewovi a Špatňákovi zůstávají nejlepší deskoherní server v ČR a SK. To že někdy něco nevyjde optimálně se prostě stává ...
wolfsen
Ďakujeme a vašu prácu si veľmi vážime. Ja sa ospravedlňujem, ak môj príspevok vyznel netrpezlivo, ja som to práve myslel naopak - že chápem, že to môže trvať a chcel som, aby sme sem zbytočne nespamovali, keď vy už na tom netrpezlivo pracujete :)
Ešte raz dík za pochopenie a vašu prácu :)
Wolfsen
V pohodě, jestli přijedeš do Malenovic, možná tě nechám v něčem vyhrát ;-)
info o tom na čem se pracuje ...
... jako největší problém vidím v tom, že když někdo na něco upozorní, tak není nikde žádná sekce, kde by se člověk mohl podívat na to, jestli upozornění bylo zaznamenáno a pracuje se na tom.
Přitom by úplně stačila nějaká stránka s "TO DO" věcmi, do kterých by admini a nebo správce zapsali problém o kterém se ví, na který byli upozorněni a na kterém pracují, nebo který evidují a je zařazen k řešení. Pak by vůbec nevadilo, že se bude řešit za den, za týden, nebo za půl roku, ale člověk by věděl, že je v řešení a neměl by pocit, že upozornění nebo návrh někam zapadl. Přitom je to tak jednoduché a na většině serverech fungující řešení. Pak by odpadly všechny tyhle nedorozumění a frustrující pocity uživatelů, že je nikdo nevyslyšel.
...
Já bych chtěl jen poděkovat za super práci! :) Chybky se stanou. Byly nahlášeny a během jednoho až dvou dnů vyřešeny. Běžná praxe.
Mě ta "chybka" stála asi 10 kliknutí, kolik vás? :)
Zbytečné zapojovat emoce. Všichni to tu dělají ve volném čase a tak, jak nejlépe umí - sobota, v noci po práci apod. (znám...).
Mějte se fajn a hrajte hry! :)
Moc to sem nepatří, nicméně bylo mezi řádky zmíněno
Protože se také musím neustále znovu přihlašovat (už to snad pominulo), přečetl jsem celou diskuzi. Všiml jsem si dvou příspěvků, o kterých je mi jasné, že se mě týkají.
Peet - správně jsi poznamenal, že Zatrolenky jsou přehlednější, než BGG. Navrhuji; zkus se zamyslet proč. Nebude sekce obrázků přehlednější právě proto, že pečlivě filtruji, co do ní patří a co ne? A když to pak zamítnu, jsem pro někoho špatný. Pokud ten uživatel agresivněji a agresivněji trvá na svém (přičemž jeho přání porušuje nastavená pravidla), tak jsem méně milý a méně kompromisní. Lepší řešení by bylo utnout jakoukoliv diskuzi hned v počátku a byl by klid. Ale tak to opravdu nefunguje. Jak napsal kren "Ono se stačí podívat na vedlejší vlákno ohledně schvalování obrázků a odpovědi admina." Neustále se opakující stížnosti dvou jedněch a těch samých uživatelů, přičemž jeden případ byl vyřešen ke 100% spokojenosti stěžovatele.
kren - potvrzuješ mi, že jsi pouze zatrohater. Dokud jsem měl oprávněné výhrady k Diově přístup, jak sis se mnou notoval. A ve chvíli, kdy jsme to s Diem vyřešili a opět táhneme za jeden provaz, tak jsem špatný. Že tě to pořád baví.
Obecně: Pokud máte výhrady k mému postupu, debatujme o tom, ale slušně a věcně. Razím ten přístup, že i nepříjemné věci sdělím férově a tak, jak jsou. Pokud to někoho uráží, je mi ti opravdu líto. Mě osobně by uráželo, kdybych někomu sliboval hory doly, mazal med kolem úst a pak ho za zády podrazil tím, že stejně udělám opak toho, co jsem mu slíbil, protože by to porušovalo pravidla.
@Špatńák a ostatní admini + správce
Jako zatrohater se necítím. V poslední zdejší rozvířené diskuzi jsem měl tři příspěvky. Dva byli neutrální k věci a v jednom jsem se ztotožnil s jiným názorem na způsob vyjadřování adminů. To je vše. Jak předejít frustracím z pocitů, že na připomínky nebo chyby nikdo nereaguje jsem navrhnul v posledním mém příspěvku. Je to řešení jednoduché a účinné:
Někdo nahlásí chybu >> admin nebo správce to zapíše do zveřejněného "TO DO" jako řeší se/vyřešeno/zamítnuto> stěžovatel bude spokojen, že byl vyslyšen a bylo na něj reagováno >> ostatní budou vědět, že se stejným problémem už nemusí nikoho bombardovat >> admini nebudou muset sáhodlouze do diskuzí znovu a znovu vypisovat podobné vyjádření jako naposledy Wolfsen: "Pokud nehlásíme, že něco nespravujeme, neznamená, že tomu tak není. Velmi pravděpodobně tomu je naopak.
To, že vás chybu nahlásí deset nebo jeden, je jedno. I kdyby chyba byla na jediném účtu, opravíme ji." >> V konečném důsledku se ušetří čas, frustrace a všichni budou spokojení jak to šlape.
Zkuste se na vaší administrátorké poradě spolu s Ondrou nad tímhle návrhem zamyslet přestože to navrhuje takový "zatrohater", jako jsem já. Taková veřejně přístupná "TO DO" tabulka bude kdykoliv k nahlédnutí i když původní upozornění nebo návrh zapadne někde v diskuzi.
Co na to jako admini a správci říkáte? Nebylo by to k věci? Neřešilo by to některé zbytečné animozity? Čas navíc by vám to nezabralo - jen vždycky napsat nějakou odrážku do tabulky jako reakci na něčí dotaz, návrh nebo připomínku. Bylo by to živé a u složitějších problémů, byste napsali u takové odrážky "v řešení" a po konzultaci s Ondrou by se to mohlo třeba změnit na "vyřešeno", "pracuje se na tom" nebo "zamítnuto".
-----------------------------
A hned mám jednu připomínku ohledně funkčnosti ;). Když mám v Chromu otevřeny Zatrolenky na dvou záložkách a napíšu něco do diskuze, tak se můj příspěvek zdvojí. Lze to řešit? Už se mi to stalo vícekrát.
A teď se mi stalo, že se mi takto dvojí i soukromě odeslané zprávy uživatelům.
Změnte osud komplet
Akt. cena: 220 Kč
Končí za: 4 dny