Děkujeme, že alespoň zvážíte přestat blokovat reklamy na Zatrolených hrách.
Je to náš hlavní zdroj příjmů, ze kterých financujeme provoz Zatrolených her.
Hodnocení hráče: Slátanina s pravidly jak když pejsek s kočičkou vařili dort. Hnusný herní plán který spolu s množstvím dalších herních komponent vyžaduje jídelní stůl pro šest lidí a spoustu času na přípravu. Co funguje je téma a atmosféra. Zábavná je i různorodost postav a to, jak jejich různé kombinace obměňují hru.
Hodnocení hráče: "Dračák" převedený do deskovky. Má to atmosféru i adekvátní výtvarné zpracování. Ale podle mě je na hře vidět, že je stará. Množství všeho, co se kde musí zohledňovat, kombinovat a vyhodnocovat, aby se prošlo nijak složitým příběhem, mi přijde neúměrné a přeplácané - zvlášť když v podstatě to není nic víc než kostkovaná. Z appky jsem taky nijak nejásala, protože spoustu věcí si stejně člověk musí dovyhodnotit sám a odklikávání po každé postavě je otravné - ale díky tomu jsem docenila fungování modernější appky v Panství nebo Pánoprstenu. Pro hraní s dětmi je Descent stále jedinečná záležitost, ale dospělí už dnes mají lepší nabídku.
Hodnocení hráče: Naprosto skvěle vymyšleno a prokombinováno. Jen je potřeba si opravdu udělat čas a odehrát to v nějaké sérii a ideálně tak, abyste poznámky a mindmapu nemuseli stále skládat nebo improvizovat znovu a znovu.
Hodnocení hráče: Rozpaky. Postavy jsou opravdu z filmu, což je na první pohled efektní, ale za cca polovinu z nich vůbec nemám chuť hrát. Dochází zde třeba k situacím, kdy výhra znamená, že z ostrova zdrhnou dospělí, aby tam svému osudu ponechali dítě, které už nemá sílu (karty) někam dolézt a jediné co může, je dělat krmivo, aby hru mohli dovyhrát ostatní. Tematické ano, zábavné nikoliv. A u rodinné hry trochu podivný koncept. Nevím, jestli jako dítě by mě potěšilo být sežrána dinosaurem a namísto své postavy pak nafasovat jako další figuru nějakýho starýho dědka. Pěkný je modulární herní plán a zajímavá je strategická možnost aktivovat/deaktivovat elektrické ploty. Nicméně to nestačí, je to celé nějaké nedomyšlené - jsou lepší kooperativní hry.
Hodnocení hráče: Vydařená varianta Světa divů mnohem lépe designovaná pro sólisty. Euro balené do nádherného artu.
Hodnocení hráče: Sice funkční, ale hrála jsem po Detektivovi (z kterého jsem nadšená) a ve srovnání s ním mi to přišlo výrazně nezáživnější - stačilo by mi to bohatě celé jen jako čistá mobilní aplikace. To, že je k tomu potřeba se hrabat různými kartičkami mi nepřišlo jako přidaná hodnota, ale jen jako zdržování.
Hodnocení hráče: Sympatická mechanika, která zahrnuje tunění vlastních sil ruku v ruce s posilováním protivníka. Což vytváří prima gradaci. Příjemná kombinace hlavolamu a náhody, kdy člověk musí dobře zvážit, jakými žetony vylepší pytlík, ale stejně pak je odkázán na to, co si kdy vytáhne. Bohužel mi příliš nekonvenuje téma a art mi přijde vyloženě nezáživný. Na kartách jsou nezajímavé raketky na jedno brdo, ikony na žetonech jsou stejně nudné. Díky tomu má hra pro mě spíš abstraktní než epický rozměr a zjišťuji, že právě proto ani nemám chuť se k tomu vracet.
Hodnocení hráče: Asi dobrý, ale ne pro mě. Hráno sólo s aplikací a nejsem cílovka (tipuji, že tou jsou luštitelé logických úloh a různých chytrých hádanek, které baví promýšlení X tahů dopředu). Komiks neznám, tak to pro mě zůstalo dost abstraktní.
Hodnocení hráče: Překrásně ilustrovaná svižná oddechová "lušťovka" (luštíte jak to co nejlíp nakombinovat) s přiměřeným osvěžujícím prvkem náhody. Neeurohráč líný propočítávat to do důsledků si může na konci užít vzrušení z překvapení, jestli mu to vyjde a jak.
Hodnocení hráče: Svižnější štíhlejší variace Temného znamení. Plusy (i ve srovnání s TZ): - gradace pomocí stupnice hrozby - zúčtování (napínavější závěr než má TZ) - asistence (prvek podporující kooperaci mezi hráči) - pouta (prvek obměňující podmínky a snižující tak repetetivnost hry) - možnost dokončit jen jednotlivé cíle na misi - zjednodušení nepřátel - kartonové standies (namísto těch otravných pidižetonů postav v TZ) Mínusy (i ve srovnání s TZ): - velký podíl náhody (nejen jak padají kostky, ale mám dojem že u X-MEN i jak se sejdou karty) - málo stojánků pro standies (musíte je přehazovat) - poměr cena/výkon Další rozdíly: - náznak děje - strategie: u TZ hlavně možnost/nutnost různé kostky přidávat nebo ubírat (přičemž složení symbolů na kostkách se se zásadněji liší) - u X-MEN hlavně taktika ohledně množství a podmínek přehozů a přetočení vyplývající ze speciálních vlastností na kartách hrdinů, asistence a mutantů (přičemž složení symbolů na kostkách se liší jen málo).
Hodnocení hráče: Pouze první dojem, kdy jsem zkoušela, zda pro mě má smysl na sólo hraní. Nemá. Vracím a sbohem a šáteček. Chvíli se trajdá po mapě sem a tam, "hraje poker" a honí vylepšení a pak šup mlátit potvory. Bojový systém není nezajímavý, ale ani nic z čeho by si člověk sedl na zadek. Totéž platí o historkách z karet průzkumu. V sólu spíš podprůměrná nenáročná záležitost pro fanoušky tématu. Hru ve víc hráčích nehodnotím, nezkoušela jsem. Co ale musím opravdu ocenit jsou lahůdkové ilustrace a kartách.
Děkujeme, že alespoň zvážíte přestat blokovat reklamy na Zatrolených hrách.
Je to náš hlavní zdroj příjmů, ze kterých financujeme provoz Zatrolených her.
Turing machine
Akt. cena: 360 Kč
Končí za: 4 dny