Děkujeme, že alespoň zvážíte přestat blokovat reklamy na Zatrolených hrách.
Je to náš hlavní zdroj příjmů, ze kterých financujeme provoz Zatrolených her.
Hodnocení hráče: Snadné a když hrajete bez lidí s AP i celekm svižné, ale zábavnost odpovídá solo partii pasiánsu. Každý hráč si mastí karty na konci vyřkne své skore. Interakce nula nula nic. Jen třikrát za hru si sousední hráči porovnají pindíky ve velikosti armády.
Hodnocení hráče: Artifacts inc. na steroidech. Skvělý dice placement / engine building se super grafikou, jak je u R. Laukata zvykem. Combům se meze nekladou.
Hodnocení hráče: Naprostá srdcovka, která položila základy pro nejednu karetku. I přes svůj věk stále obstává v testu času a pro takřka nekonečnou znovuhratelnost se dostává na stůl zas a opět.
Hodnocení hráče: Víc není vždy líp. V nesmyslném množství akcí a mikromanagementu dílků se naprosto ztrácí téma a zábavnost hry. Od Caverny velký krok zpět a první velké zklamání od Uweho.
Hodnocení hráče: Nesplňuje očekávání - málo kontroverzní karty. Jděte raději do karet proti lidskosti.
Hodnocení hráče: Bezkonkurenčně nejhorší verze karetek, kde vykládáté postavy s různými schopnostmi. Zábavností přirovnatelná k Dostihům, kde také po prvních pár kolech víte, kdo je vítěz a pak už jen čekáte na konec hry. Udělejte si laskavost a zahrajte si Coup, Citadelu, Dopisy, nebo cokoliv jiného.
Hodnocení hráče: Velice estetická hra s nádechem engine buildingu, ale trpí na stejný neduh, jako snad veškeré čtyřkolové hry: Má velmi pomalý rozjezd a když začne být zajímavá, tak skončí.
Hodnocení hráče: Nepříliš originální koncept naroubovaný na nesmyslné téma. Hratelné, ale nikoliv zábavné.
Hodnocení hráče: Naprostá kravina, misery index byl udělen na základě rng. Jinak prakticky timeliny, které z herního hlediska taky nejsou žádná hitparáda (ale alespoň u nich lze uplatnit nějaké znalosti).
Hodnocení hráče: Po mechanické i herní stránce zajímavé a neotřelé. Mechanismus, kdy si každý vybírá, za koho bude hrát a svým způsobem si leveluje každou postavu jsem asi ještě neviděl. Bohužel se ve hře kompletně ztrácí téma. Reálně řešíte s kým dojít kam a co vzít, abyste splnili zadaný úkol (že se jedná o zločin se kterým se pojí "dilemata" je úplně fuk a jen budete kalkulovat, co vám to vynese a doufat, že ostatní hráči váš plán příliš nepokazí svým tahem) Ve hře nelze bohužel nic plánovat, protože než se opět dostanete na tah, situace na plánu se změní k nepoznání. hra je čistě reaktivní a tahy protihráčů jsou jedn nudným čekáním na příchod tahu vlastního. Ve více než 3 hráčích úmorná nuda.
Děkujeme, že alespoň zvážíte přestat blokovat reklamy na Zatrolených hrách.
Je to náš hlavní zdroj příjmů, ze kterých financujeme provoz Zatrolených her.
Zima mrtvých: Cesty osudu
Akt. cena: 1500 Kč
Končí za: 1 den