Děkujeme, že alespoň zvážíte přestat blokovat reklamy na Zatrolených hrách.
Je to náš hlavní zdroj příjmů, ze kterých financujeme provoz Zatrolených her.
Hodnocení hráče: Mechanika dne a noci je zajímavým zpestřením, zvlášť když se vám ji někdy povede ovlivnit ve svůj prospěch.
Hodnocení hráče: Z původního BANGu, který je spíše průměrnou hrou, si tato verze vzala to horší. Po jedné hře se skupina shodla na tom, že ji nechce už nikdy hrát a majitelka ji (snad úspěšně) hned poté zkusila prodat. Veškerá zábava je pryč, jedná se jen o házení kostkami a odhazování životů.
Hodnocení hráče: Tato hra má 2 nesporné výhody: Zaprvé fantastickou atmosféru a zadruhé skvěle vyřešený systém, kdy hrajete i v kolech soupeřů a "downtime" tak není skoro žádný (výjjimkou jsou odhalení cyloni). I proto je to nejhranější kus v naší skupině. Plné hodnocení však nedostane, mimojiné i proto, že se relativně často stává, že po několikahodinovém hraní rozhodne finální hod kostkou.
Hodnocení hráče: Mám rozporuplné pocity. Hra mě sice baví, ale zatím jsme nedokázali najít více než 1 vítěznou strategii. Nejtěžší pro mě bylo uvědomit si, že ztrácet jednotky není nebo nemusí být špatně.
Hodnocení hráče: Skvěle udělaná hra, která nikdy nezklame a která i díky kratšímu hernímu času nachází často cestu na náš stůl a zatím se (i díky novým mapám) neomrzela.
Hodnocení hráče: I když jsem fanouškem tohoto druhu her, tak stavění hradů mě moc nenadchlo. Nelíbí se mi mechanika městských budov a žlutých vylepšení a celkově ta hra nevyvolala to, co většina výborných her nabízí - že bych si před nebo po hraní přemítal v hlavě strategie a snažil se vymyslet nějakou zajímavou cestu nebo kombinaci. Jo a nebaví mě vzhled. Čili kategorie "ok, zahraju si, když chcete, ale nemáte tam radši něco jiného?"
Hodnocení hráče: Zdařilá aplikace legacy systému do lehčí hry typu Clank. Občas sice bylo toho čtení zbytečně moc najednou, zvlášť když se řetězily odměny, ale celkově moc hezký zážitek.
Hodnocení hráče: Koncept hry se mi nelíbí. Skládání hrdinů sice vypadá zajímavě a zábavně, ale nakonec je to stejně jen štychová hra. Navíc je ruka dost nepřehledná a zbytečně je navýšeno počítání a kombinování. K tomu zase veliký podíl náhody a možnost, že budete neustále vynecháváni. Takže radši si vezmu klasický balíček karet, a zahraju si jednu z mnoha již existujících her. 1,5* zní sice přísně, ale vlastně nevím, proč jsem dal tolik.
Hodnocení hráče: + zajímavý systém i prostředí - nevyvážené bytosti Obecně se hra většinou vyvíjí v pokojném, přátelském duchu, až je na konci zničena použitím kreatur
Hodnocení hráče: Hodnotím po 1 hře, kterou jsme ani nedohráli do konce. Zajímalo by mě, kdo testoval kouzla a kdo dospěl k závěru, že jsou v pořádku. Protože nejsou (zjištěno z vyprávění ostatních, kteří to hráli víckrát). My jsme to nedohráli kvůli nim a pochybuju, že se hra ještě někdy dostane na stůl s původními pravidly. Jinak hra vypadá pěkně a téma je zajímavé.
Hodnocení hráče: Kdo znáte Dominion, RuneAge nebo třeba Ascension, tak thle hru už z 70% umíte. Pro mě je to tedy alternativa ve světe deckbuldingových her a nutno uznat, že ne špatná. Ale taky nikterak výjjimečná.
Hodnocení hráče: Odehrány 2 hry, první s rozpačitými pocity a druhá kvůli totálnímu znudění hráčů nedohrána vůbec. Fantom staré Prahy má smysl, tohle smysl nemá. Marně hledám něco, co se na té hře povedlo - ani atmosféra, ani cestování, ani soubojový systém, který je naprosto příšerný. Z mého pohledu je 1 hvězdička vlastně nadhodnocením, protože si nemůžu vzpomenout, za co by ji ta hra měla dostat.
Hodnocení hráče: Kdo nemá moc rád náhodu, tak jako já, ten tuto hru neocení. Náhoda na vás totiž čeká na každém kroku - nejen při hodech kostkou, kterými se řeší prakticky vše, ale i při otáčení setkání nebo nálezů. My jsem náhodně rozdali i úkoly a asi to nebyl šťastný nápad, takže doporučuji úkoly podle povolání. Nicméně, pokud máte rádi Talisman nebo třeba Runebound, můžete být spokojeni i s tímto počinem, přišlo mi to totiž podobné. Ocenil bych potom to, že kostkový systém je stejný prakticky pro všechny testy - prostě 5/6 úspěch, zbytek ne, a není to tak náročné na hlavu jako třeba zmíněný Rnebound nebo třeba deskový World of Warcraft.
Hodnocení hráče: Již se mi do této hry podařilo zamilovat. Pro GH hovoří výborný mechanismus hraní a zahazování karet ústící v to, že vám ty karty dojdou. Celou dobu máte před sebou hodně rozhodnutí, která si jistě užijete. Dalším plusem je pojetí atmosféry ve skupině, kdy máte společný cíl, ale každá postava sleduje i cíle vlastní. To vede k třenicím a omezuje prvek alfa hráče. Proti hře mluví dost komplexní pravidla, která zaberou několik hraní, než si je osvojíte a budete hrát hru správně - to je pro mě u kooperativky dost důležité, protože nesnáším ten pocit, že nevědomky podvádíme. No a potom je tu AP, která dokáže být někdy až vražedná. Nejdřív musíte zhodnotit možnosti a vybrat 2 karty, které zahrajete, potom vyberete iniciativu. No a po odhalení karet jdete hodnotit možnosti znovu, protože díky akcím ostatních hráčů i nepřátel se plánovaná kombinace karet nezdá tak skvělá jako předtím a hledáte, jak udělat aspoň něco. To je parádní, ale strašně to trvá.
Hodnocení hráče: Miluju možnosti, které tahle hra přináší, miluju rozhodování, které musím dělat každý tah. A protože ve svých dosavadních třech hrách jsem pokaždé něco důležitého opomenul (třeba mít prachy), mám o motivaci postaráno.
Hodnocení hráče: Děti tuhle hru milují a často je první, kterou samy navrhnou. Hraje ji s námi i 3letý syn (jeho karty necháváme viditelně na stole), těší se na Duháčka a tiší všechny kolem u Tichošlápka. A hru s dětmi si užijí i dospělí - třeba když musí řešit to, co namíchaly jejich ratolesti ...
Hodnocení hráče: Další z her, které se vydaly kostkovu cestou a opustily tak většinu zajímavého, co v sobě měly. Nejzajímavější mi přišlo sledovat, co má tato verze společného s původním Istanbulem. Ale je to dost krátká hra, takže s ní nepromarníte zase tolik času.
Hodnocení hráče: Řekl bych, že v této hře se toho děje mnohem méně, než co se na první pohled zdá. Příjemně ubíhá a hezky vypadá, ale ta rozhodnutí, která před vás hra postaví, bývají velmi jednoduchá a nepřináší kýžené uspokojení.
Hodnocení hráče: Nejhranější hra v naší skupině. Nevím přesně, čím to je, ale každého to baví.
Hodnocení hráče: nápad je to sice dobrý přidat další symboly a "suroviny", hře samotné nicméně toto rozmělnění nepomáhá
Hodnocení hráče: Zajímavá hra z prostředí světa LOTR, kde hrajete týmově Sauron proti 1-3 hrdinům, ale dá se hrát i ve větším počtu (za Saurona můžou hrát dva a domlouvat se).. Znáte-li Dorn, je tahle hra něco podobného, jen je epičtější, zasazená do známého prostředí a víc náhodná. Z vlastní zkušenosti tu pak celkem dlouho trvá, než lidi pochopí, jak hra končí a za jakých podmínek vlastně vyhrajete. Této části v pravidlech se doporučuji věnovat opravdu zodpovědně. + pěkný zážitek ze světa LOTR + týmová hra, kde sice hrdinové hrají každý za svou postavu, ale mají společný plán + mechanismus, kde kartu můžete použít buď na pohyb nebo na boj - zbytečně velká náhoda - downtime - může se vám stát, že vaše postava je "uvězněna" v horách a navíc (nebo proto) se na ni Sauron nezaměřuje, takže tah odehrajete rychle a pak půl hodiny sledujete, co se děje na mapě - trochu složitější pravidla. +- zábavný soubojový systém mírně znehodnocený několika komby, ke kterým můžete přijít jak slepý k houslím
Hodnocení hráče: Na 16 karet je to pořádný kus zábavy a ideální výplňovka a hra na cesty.
Hodnocení hráče: Hra se tváří příjemně a vtipně, ale nikam nevede. Po 3hodinovém strádání jsme se ocitili všichni opět na startovní čáře. Všichni 3 jsme se poté shodli, že více času s touto hrou nebudeme ztrácet ani s pistolí na spánku.
Hodnocení hráče: Po dvou hrách hodnotím 2* a zklamáním. A to hlavně z důvodu že v obou hrách byl u stolu někdo po právu frustrován. Nejdřív 1 hráč ze 3 a pak 2 z 5. Může to být způsobeno malým vzorkem? Jistě, ale to, že se to stalo a to opakovaně, hře v mých očích sympatie rozhodně nepřidá. Navíc mám velký problém s tím slovem "kooperativní" v názvu - je příliš úkolů, které vedou k opaku kooperace a je pak těžké vůbec někomu věřit. K tomu vám náhoda může (nebo nemusí) házet na hlavu nepřátele - což by v kooperativní hře šlo zkousnout snáz, ale v kompetitivní hře to nemá moc co dělat. Tady byla např. postava zabita blbou náhodou ve 2. kole aniž by tomu mohla nějak rozumně zabránit a to mi nepřijde nijak extra zábavné. Nicméně v partii, kdy mě hra nemlátila do hlavy, jsem se celkem bavil a mohl jsem dělat rozhodnutí, která měla vliv na osud můj i protihráčů, takže hodnotím jen lehce podprůměrně.
Hodnocení hráče: Clank (Břink) v upírském světě. Spousta mechanik samozřejmě upravena, ale ta hlavní idea zůstává - čili vydat se ven, vydělat co nejvíc bodů a včas se vrátit, aby se z těch bodů nestala nula. Někomu to bude určitě vyhovovat mnohem víc, já zůstávám věrný originálu.
Hodnocení hráče: Některé systémy jsou zajímavé a ve hře jsem měl pocit, že něco tvořím a někam se blížím. Dokonce jsem se i bavil. Ale to vydrželo jen několik hodin, než jsme hru sklidili ze stolu, protože to, co bylo zprvu zajímavé, se tolikrát opakovalo, že se to ohrálo. A hlavně jsme se ani zdaleka neblížili ke konci. Potvory se nám zdály krapet nevyvážené, ale tomu nepřikládejte moc velkou váhu, to se z jedné nedohrané hry těžko spravedlivě posoudí.
Hodnocení hráče: Draftovací hra ála 7 divů, která ale zapomněla na nějakou vyváženost karet, které chodí. Nemysím tím, že některé karty jsou silnější než druhé (což jsou), ale spíš to, že mohou přijít převážně země a málo potvor nebo naopak. A vy se při draftování nemáte čeho chytit. Takže vybíráte na základě totálního tipu a lehce se může stát, že jen smutně koukáte, jak do vašich širých lesů nepáchne jediný lesní tvor a naopak že by se k vám chtělo nastěhovat 15 mořských oblud, pro které ale nemáte akvárko. A to hodně kazí zábavu.
Hodnocení hráče: Je to první hra, kterou jsem se svou tehdy 4letou dcerou hrál zcela podle pravidel. To se nepovedlo ani u člobrda ani u Grabola atd.. Dokonce mě párkrát i porazila - miluju, když slyším: "Tati, chtěla bych si s tebou zahrát Knoflíky"
Hodnocení hráče: Hra, která má pěkné tempo a zajímavou mechaniku, ale hlavně, můžete si při ní hrát s žetony :)
Hodnocení hráče: mechaniky použité ve hře se mi vůbec nelíbí. Nejdřív kostky a potom tahání z pytlíku, to je na mě trochu moc.
Hodnocení hráče: Nečekal jsem nic a byl jsem mile překvapen zajímavými mechanikami a příjemným hraním. Ale poměrně rychle se to ohrálo, začala vítězit nuda a ani výborný příběh to sám neutáhl. Zbytek byl už jen o tom dostat se konečně k cíli. Spoustu věcí jsme neprozkoumali nebo mohli udělat jinak, což by mělo vést k touze zahrát si to znovu a lépe, což u her dost často dělám. To se ale tady rozhodně nestane. Problém vidím i s nastavením obtížnosti, nejdřív moc těžké (samý grind a malý posun v příběhu), po možná problematické úpravě v průběhu hry zase příliš jednoduché. Ještěže máme spoustu miniatur, které vždy na 1 kolo souboje můžeme podat a pak zas uklidit, když je příšra rozprášena. Špatná hra to není, jen ta časová investice je šílená - mnohem lepší pocity bych měl, kdyby hra trvala polovinu času.
Hodnocení hráče: Ve své době to byla naprostá špička, ale příchod nových her (v tomto případě hlavně Proroctví) ukázal, kolik nedostatků hra v sobě má, jak je nevyvážená a neuvěřitelně kostková.
Hodnocení hráče: Nevím, jak mě hra bude bavit po vícerém zahrání, ale zatím si mě jednoznačně získala. A to i přes více než velkou časovou náročnost - jediná dohraná hra vyšla na 9 hodin. Máte-li volný den a k tomu pár podobně naladěných individuí, tak neváhejte a nechte se vtáhnout do děje. Stojí to za to. I přestože, tak jako já, nemáte rádi kooperativní hry.
Hodnocení hráče: totální chaos nehodný mé přítomnosti. Své hráče si to asi najde, ale mě ne.
Hodnocení hráče: i přesto, že kooperativní hry mě obecně nebaví, má v sobě XCOM něco zajímavého. Real-time aspekt pomáhá k dotvoření atmosféry.
Hodnocení hráče: Pěkná atmosferická hra, kterou si musíte chtít užít a zahrát, nikoliv vyhrát.
Děkujeme, že alespoň zvážíte přestat blokovat reklamy na Zatrolených hrách.
Je to náš hlavní zdroj příjmů, ze kterých financujeme provoz Zatrolených her.
Mars: Teraformace – Expedice Ares
Akt. cena: 300 Kč
Končí za: 4 dny