PetrR

Úroveň: Kolemjdoucí

Další úroveň: 0 / 10

Bazar index: 6 0 0

Zatroleným hráčem: 1827 dnů

Naposledy přihlášen: dnes

Hodnocené hry

Hodnocení hráče: xxxxxxxxxx

Hodnocení hráče: xxxxxxxxoo

Hodnocení hráče: xxxxxxxxxo

Hodnocení hráče: xxxxoooooo Hra je velmi “mělká”, v podstatě má nulovou variabilitu a tím pádem znovuhratelnost, protože 4 classy jsou si podobné jako vejce vejci, dokonce mají základní balíček 1:1 stejný a celá hloubka strategie je binární zásah/minutí bez možnosti cokoliv ovlivnit (třeba kostkou, nebo jinou další kartou, nebo nějakým combem) a navíc každá hra se hraje vždycky stejně - je nutné vyčistit nízké lvly “dungeonu” a postupně riskovat víc a víc u vyšších levelů, kde kolikrát už po vytažení nepřítele víte, že nemůžete vyhrát, protože celková síla/životy nepřítele jsou třeba na hodnotě 11, zatímco vaše parta má zbývající “zasáhy/úspěchy” v ještě neodhalených kartách jen o součtu 9, takže hra vcelku postrádá napětí i jakoukoliv strategii, protože komba/synergie a nebo možnost přímo ovlivnit herní kolo zcela chybí.

Hodnocení hráče: xooooooooo Me dojmy: ze hry zrovna moc odvazanej nejsem, ten 1400+- rank z bgg je vazne na miste. Debilnejsi insert jsem v reseni krabice jeste asi nevidel, dily nejdou vyndavat, postavicky musite vratit v naprosto stejnem poradi, jako je vyndate, ale to bohuzel nejde nijak poznat, jen tak, ze nejde nasadit viko plastoveho krytu. Nektere mechaniky, jako treba vzdycky zraneny hrdina po porazeni hordy na blizko, pripadne zniceni veze, pokud zautoci na portal, a nebo okamzita prohra, pokud portal dojde do kralovstvi povazuju za velmi nesikovne resene, zejmena ta uplna ztrata vezi je velmi “netematicka”, nudna a demotivujici - zejmena v zanru tower defense. Samotny zanr tower defense jako herni design vice-mene selhal, hra je prilis “fiddly”, umistovat konkretni tetris-dilky na pole, abych je o sekundu pozdeji zase sundaval a tridil je proste hloupe. Za me je hra podprumerna, ktera nema sanci dostat se znovu na stul.

Konec věků (2016)

Hodnocení hráče: xxxxxxxxxx Hra je skvělá, rychle odsýpá, nic složitého na vysvětlení, nemá problém s prvním/vedoucím hráčem a v rámci coopu se hráči zajímavě doplňují. Obtížnost je relativně vysoká, ale výhry převažují nad prohrama tak 70:30, ideální stav.

Hodnocení hráče: xxxxxxxooo

Hodnocení hráče: xxxxxxxxxx

Hodnocení hráče: xxxxxxxxxo

Munchkin (2001)

Hodnocení hráče: xxoooooooo jestli je nějaká hra nadhodnocena, tak právě Munchkin, cena neodpovídá kvalitě/balení, vždyť do hry nedali ani nutnou výbavu v podobě žetonu pro sledování úrovně postavy...a pokud budete náhodou chtít použít oficiální aplikaci, tak ta je také placená celosvětový úspěch téhle rádoby vtipné hra moc nechápu, ale když to lidi baví... celá hra je čistě o náhodě, karty se tahají ze dvou náhodných balíčků a není žádná šance jakkoliv taktizovat, pokud karta prostě nepřijde, ani ten hloupej hod kostkou neni zakomponovaný v boji, ale háže se pouze při útěku z boje pro mě se zatím jedná asi o nejhorší nákup hry, kterou jsem si kdy pořídil podle názoru ostatních

Hodnocení hráče: xxoooooooo Po tom co jsem pochopil, co je to "štychová hra" mě to bohužel stále nebaví. Hra není ani hezká, ani tematická, ani zábavná. Celé to působí jako jakési abstraktní počítání karet a odhad karet spoluhráčů. Celkově kooperační část hry s mechanikou "skryté informace", které nemůžete spoluhráčům prozradit moc nefunguje a hodncení na BGG v top100 her světa moc nechápu. Jsou stovky lepších her, nemluvě o kooperačních - náhodný prvek je rozhodne lepší herní mechanika než "skryté informace".

Hodnocení hráče: xxxxxxxxxo

Hodnocení hráče: xxxxxxxxoo

Hodnocení hráče: xxxxxxxxoo

Pandemic (2008)

Hodnocení hráče: xxxxxxxxxx

Hodnocení hráče: xxxxxxxxxx

Hodnocení hráče: xxxxxxxxxx Podle mně bezkonkurenčně nejlepší legacy hra na trhu, kterou si se znalostí angličtiny hráči opravdu užijí. Hra netoleruje chyby a celkově je obtížnost spíše větší, hra díky permanentním změnám (obvykle poskožení/zranění/ztráta) je celkově stresující, ale tematicky dokonale zapadá do "lékem" (mrk mrk) zničeného světa po událostech v původním Pandemic legacy a nabízí prvky, které klasické deskové hry nedokáží zprostředkovat. Cena je vzledem k délce hry naprosto adekvátní a to, že hru po dohrání už nemůžete hrát vůbec není problém, protože málokterou jinou hru budete hrát tolikrát znovu.

Hodnocení hráče: xxxxxxxxoo

Hodnocení hráče: xxxxoooooo Základ je dobrá roll and write hra kterou pochopí i začátečníci, celkově je hra relativně přímočará s dostatčenou variabilitou pro využití hry jako filleru mezi jinýma hrama. Rozšíření hry na to jde z opačného konce a opravdu tvrdě. Variability tahu je tak extrémní a tahů tak málo, že je jakákoliv chyba zbytečně drsně trestána, ze hry se vytratila zábavnost a většina hráčů trpí na “analýza paralýza”. Truhla s poklady je vždy umístěna tak vysoko, že není šance ji vybrat v dřívějších kolech hry a zárověn vzhledem k riziku nenabízí vůbec adekvátní odměnu a body hráč nabere pomocí vedlejších úkolů, které ale bohužel utopí z 24 dostupných kostek 6 (nebo 4…) což je bohužel “nuda” a zcela zbytečně hra vkládá “must have” tah, který je ale nudný. Celkově po pár zahráních jsou nové elementy rozšíření tak rušivé, že se vracíme k základní hře a rozšířaní jde na dno krabice, odkud se na stůl už asi nedostane. Zklamání, kde jsem se opět přesvědčil, že méně je někdy více.

Hodnocení hráče: xxxxoooooo malý počet karet a možností, neúměrně drahé obsahu, špatně rozvržené množství karet k jednotlivým pohádkám a navíc se velmi rychle ohraje.

Hodnocení hráče: xxxxoooooo za mě 2/5, bohužel použitý ART pro budovy/lokace a zejména postavy je naprosto "immersion breaking", scénář rozhodně není na 90 minut ale spíše 4-5 hodin, pokud jde všechno dobře. Ve hře je spousta zbytečností, které nic nepřidávají a odpoutávají pozornost (60+ předmětů) a celkově je to celé nesmírně utahané, mnohem lépe by se to celé dalo hrát jako dva samostatné scénáře (například příprava na výpravu + miniquest a k tomu výprava za baziliškem a záchrana osob), takhle zde není žádný checkpoint a po 3 hodinách opakovat "run" nás mírně znechutilo, celková délka je opravdu přepálená. Navíc není téměř žádná persistence předmětů mezi "runy", což je při tomhle počtu aktivních věcí/společníků/klíčů a celých minilokací také dost zásadní nedostatek. Muselo to dát opravdu práci celé vytvořit, neříkám že ne, ale někdy je MÉNĚ opravdu VÍCE.

Hodnocení hráče: xxxxxxxxxx téměř 60 hodin deskohraní a téměř desítkový zážitek, jeden z nejlepších deskoherních příběhů. PS: pokud vás hra místami trošku pocuchá, nebojte se ohnout pravidla - rozhodně hra nestojí za odložení, pokud prohrajete na špatnou souhru náhod.

Hodnocení hráče: xxxxxxxxxo

Hodnocení hráče: xxxxxxxxoo za mě 8/10, můj první zombicide a spokojenost, zombie umírají po desítkách. Pravidla nejsou napsána vyloženě špatně, ale určitě by snesla drobná vylepšení, ačkoliv mám už něco nahráno, ze začátku jsem to kvůli nepochopení hrál špatně. Nelíbí se mě ani deník misí spojený s pravidly do jednoho, není zrovna moc bytelný a je to relativně velká kniha s křehkým papírem, měli z toho udělat 2. Dále je trochu škoda, že smrt postavy znamená rovnou konec hry, divné pravidlo, když je ve hře rovnou 6 postav najednou a v menším počtu hráčů se jich ovládá více najednou. Smrt totiž může přijít velmi rychle, v podstatě jediným hodem kostkou, protože postavy mají jen 3, častěji spíše 2 životy. Celkově hra pravidlově jednoduchá, na pohled hezká a zabaví i nehráče.

Offcanvas