Lord Nox

Úroveň: Kolemjdoucí

Další úroveň: 0 / 10

Bazar index: 8 0 0

Zatroleným hráčem: 1202 dnů

Naposledy přihlášen: před 24 dny

Hodnocené hry

Hodnocení hráče: xxxxxxoooo Osobní pocit nefunkčnosti budování balíku. V těch 10 kolech se zakoupená karta běžně dostane do ruky max 4x když ji koupím na začátku. Pokud nehraju odhazovací strategii, ale pak neudělám body. Lze vyhrát se základníma kartami, 3 koupenýma a 2 základ figurkami při rozumném plánování-> tak mi přijde to "budování" balíčku smutné.

Hodnocení hráče: xxxxxxxxoo Přibývá možností, prodlužuje se rozhodování hráčů. Se všemi rozšířeními je také menší šance na získání karet vhodných do kombinací. Rozhodně zajímavý prvek jsou karty, které přikládáte k jiným kartám a platí všechny efekty.

Hodnocení hráče: xxxxxxxxxx Pocit nenaplnění možností z původní hry nahradilo blaho. Loď se surovinami skvělá, bojové lodě zajímavé, infiltrace super, zbavovaní se karet nejlepší! Teď už mě Duna Impérium baví.

Hodnocení hráče: xxxxxxxxoo Dungeon crawl pro ty, kteří nemají čas na kampaně v D&D. Dostatek základních scénářů. My jsme koupili hlavně kvůli Drizztovi samozřejmě :) Dokáže být hodně atmosférická (pokud máte rádi Underdark).

Hodnocení hráče: xxoooooooo Hraju hry už 15 let, ale stále mě něco dokáže překvapit. Třeba docela nepříjemně. Nevím jestli tuhle hru někdo testoval, než ji vydali, ale zjevně kromě tématu se jedná jen o zážitek stejný jako při jako házení kostkou, kde čekám dokud nepadne to co chci. Taktizovat se dá jen minimálně, prostě pokud se vám nenachystají nepřátelé tak, aby byli porazitelní - máte smůlu, pokud vám nepřijdou dobré karty na nákup - máte smůlu, doberete si 5xAlohomora - můžete jít otevřít dveře a hru z nich vyhodit. Můžete mít konečně připravený plán, dobrané karty a hra vám stejně dá oneshot v jednom kole. Prostě obyčejně pure luck a zábava jen když se správně zamíchají karty.

Hodnocení hráče: xxxxxxxxxo Parádní mikro dungeon crawl, který jde svým způsobem naplánovat - a bez toho plánování se dá snadno prohrát. V méně hráčích je hra výrazně náročnější. Některá komba místností a hrdinů, hru trošku zjednodušují, ale když pořád prohráváte, není nic lepšího, než se takovým "zneužitím" uklidnit.

Terra Mystica (2012)

Hodnocení hráče: xxxxxxxxxx Opravdu záleží na spoluhráčích a tom jak dokážete plánovat dopředu i za ně. A manipulovat se u stolu :)

Tindaya (2022)

Hodnocení hráče: xxxxxxoooo Hra vypadá pěkně, a je tu pár fajn herních mechanik, příběh super. Horší a zcela zásadní je, že se hraje na 3 věky a celý věk prakticky musíte naplánovat na jeho začátku a to všichni dohromady. Prostě se půl hodiny dohadovat a pak jen odehrát zvolené tahy. Což je jistě zajímavý koncept (takovou hru, která by se v průběhu věku neměnila nemáme), ale extrémně svádí k alfa hraní. Kompetitivní mód vyžaduje pro výhru stejné plánování, ale může vyhrát jen jeden, nebo nikdo. Bohůmžel, v naší herní skupině je přirozenější to raději ostatním pokazit, než je nechat vyhrát. Takže u nás hra nefunguje :(

Hodnocení hráče: xxxxxxxxoo Rád bych dal více, ale narazili jsme na několik úkolů, které byly pochopitelné až po získání odpovědi. Jinak téma super a stojí za to si to zahrát, nervy občas opravdu tečou a s "hrdiny" se lze snadno sžít.

XiangQi (762)

Hodnocení hráče: xxxxxxxxxx Katapulty, sloni a pohyb generála ve paláci jsou prvky, které mě opravdu baví.

Hodnocení hráče: xxxxxooooo Nebýt to Zaklínač, tak ji ani nemáme. Princip hry je o chození z místa na místo dokud nenasbíráte dost žetonů na výhru, přičemž faktor náhody v tažených kartách pátrání a neštěstí vám může solidně prohrát hru. Nicméně ve vyrovnané skupině se vyhrává o pár bodů, takže dokáže být zajímavě napínavá. Doporučuji po Nezdaru při pátrání táhnout další kartu jako domácí pravidlo (jsou lidi, kteří tahají jen a pouze nezdary a taková hra není ani výzva natož zábava).

Offcanvas