Jenceslav

Úroveň: Návštěvník

Další úroveň: 0 / 15

Bazar index: 1 0 0

Zatroleným hráčem: 708 dnů

Naposledy přihlášen: včera

Hodnocené hry

Hodnocení hráče: xxxxxxxxxx Velmi zábavná tematická hra se skrytými "toastery" / spícími agenty Cylonů, která je velmi zajímavá s přídavkem rozšíření Exodus (piloti jsou pak užiteční a na významu nabývají akce oproti původnímu prostému hromadění karet).

Břink! (2016)

Hodnocení hráče: xxxxxxxxoo Zajímavá a zábavná hra s velmi významným vlivem náhody v deck-buildingu. Zkušení spoluhráči obvykle vyzobou ty nejlepší karty a člověk pak mnohdy spoléhá na náhodu, co mu přihraje do nabídky. Přesto je docela dobře vyvážená.

Hodnocení hráče: xxxxxxxxoo Velmi zajímavé obohacení původního Clank!u s modifikací herního plánu i karet podle průběhu hry. Nevýhodou je, že plnění úkolů v dané části kampaně dává dodatečné bonusy těm, kdo jsou vepředu. Zajímavé je, že celkové hodnocení kampaně na tom záleželo jen nepatrně. Docela zvláštní "korporátní" humor.

Hodnocení hráče: xxxxxxxxoo Velmi obtížná hra, kde ti otravní Evropané rozšiřují své špinavé vesnice a města po celém našem krásném ostrově. Někteří duchové jsou velice složití na správné hraní, jiní zase celkem jasní - karty schopností s tím sice trochu hýbou, ale základní charakter hry daného ducha se příliš nezmění. Velice vhodná hra pro ty, kdo chtějí kombinovat a plánovat tahy pro maximální vystrašení zlých osadníků.

Hodnocení hráče: xxxxxxxxxo Velice pěkná tematická deck-building / worker placement hra, spojující jejich drobné nevýhody (někdo získá kartu z nabídky dříve než vy / obsadí pole, které nesmírně potřebujete).

Hodnocení hráče: xxxxxxxooo První hra tohoto systému s jednoduchými principy a zábavnými bitkami. Epizodický dungeon crawler bez vývoje postav mezi dobrodružstvími (přidáno v ToEE) a pouze se 2 úrovněmi postav (upraveno v ToEE a DotMM). Spousta fanouškovských rozšíření je plus.

Hodnocení hráče: xxxxxxxxxo První hra tohoto systému s opravdovou kampaní. Obtížnost bossů není o tolik vyšší než u epizodických dobrodružství z předchozích her. Téma je perfektní pro fanoušky původní AD&D verze nebo PC hry.

Na křídlech (2019)

Hodnocení hráče: xxxxxxxxxo Píp píp. I když se to nezdá, jedná se spíš o hru pro zkušenější hráče. Tematicky jsou to krásní ptáčkové a tři habitaty, které jimi obsazujeme, ale ve skutečnosti jde spíše o kombinování schopností a vlastností karet ve snaze získat co nejvíce bodů. Zkušenost se hrou hraje velmi velkou roli.

Nemesis (2018)

Hodnocení hráče: xxxxxxxxxo Rozpadající se kosmická loď řítící se kdovíkam, se selhávajícími motory, ohni v místnostech a něčím mimozemským v temných zákoutích? Docela zábavná, obzvláště vyskočí-li hned na začátku ze stínu Královna nebo Dospělec. Na můj vkus je tam málo nedorostlých vetřelců a hrozně moc dospěláků, takže potkat larvu / plazivce je vzácnost. Zatím v jediné hře nám loď nevybuchla / neshořela a doletěla do cíle.

Hodnocení hráče: xxxxxxxxxo Kampaň Dragon's Demand je velmi krátká, jinak by bylo 10/10. Kampaň Curse of the Crimson Throne 10/10.

Hodnocení hráče: xxxxxxxxoo Původní hra trochu trpí nedostatky pre-Core PACG. Po "konverzi" karet na principy Core setu hodnocení 9/10.

Hodnocení hráče: xxxxxxxooo Relativně jednoduchá bojová hra vycházející z animovaného seriálu RWBY, který lze popsat jako "západní anime". Hráči (dívky Ruby, Weiss, Blake, Yang ... a Penny) se střídají v boji proti hlavnímu protivníkovi a používají na souboj s ním karty - rychlejší účastník uplatní zahranou kartu, pomalejší ostrouhá. Ostatní hráči plní vedlejší úkoly nebo asistují aktivní hrdince. Nedostatkem je velmi minimalistická kampaň, kde se příliš nemění herní styl protivníka, pouze obtížnost vedlejších úkolů a zdraví nepřítele. Vylepšování postav je velice pěkné (zejména s rozšířeními, kde přibude T3 a T4), ale lepší žádná kampaň než její kostřička.

Hodnocení hráče: xxxxxxxxxo Prozkoumávání mapy, shánění surovin, boj s nestvůrami nebo diplomacie, temná variace na Artušovské legendy - velice zdlouhavá kampaň, kde je třeba přijít na to správné místo ve správný čas. Rozsvěcení menhirů a tedy posun po mapě zpočátku hrozně zpomalují hru, později se ale postavy bez nejmenších problémů postaví i Předsídlníkovi a jediným omezením se stává energie, protože ostatních surovin jsou pak hromady. U postavy Maggota s 50+ surovinami magie docela ztrácí smysl jeho základní schopnost, ale když umí "jíst" magii místo jídla, proč ne? :)

Vybíráme z Bazaru

Karak - žetony života
Karak - žetony života
Akt. cena: 100 Kč
Končí za: 4 dny

Nejnovější otázky

další >>

Velké herní akce

Kalendář všech akcí >>

Offcanvas