Děkujeme, že alespoň zvážíte přestat blokovat reklamy na Zatrolených hrách.
Je to náš hlavní zdroj příjmů, ze kterých financujeme provoz Zatrolených her.
Hodnocení hráče: Tahle hra je tak trochu srdcová záležitost, odstartovala moji sbírku a hlubší lásku k deskovkám, hrál jsem ji s největším množstvím lidí a váže se k ní spousta vzpomínek. Moje hodnocení tak není zrovna objektivní. Přesto jsem přesvědčený, že si Nemesis vysokou známku zaslouží. Už jen proto, že zvládá být pozitivní výjimkou ve spoustě ohledů. Neruší mě tady větší podíl náhody, protože přidává napětí, atmosféru a spoustu pamětihodných momentů. Hra je lepší ve více lidech díky většímu prostoru pro sociální interakce a mnohem zajímavějšímu aspektu zrádce. Prohra vůbec nemusí mrzet, naopak, často i smrt nebo nesplnění úkolu může být součástí skvělého zážitku. Snaha vyhrát často vede k návalu adrenalinu a napětí v posledních kolech, ale když se člověk s vědomím, že to sám nezvládne, obětuje pro někoho jiného, může to být zrovna takové zadostiučinění. Zkrátka Nemesis je hrou velkých emocí, nezapomenutelných momentů a neopakovatelných příběhů.
Hodnocení hráče: Hodně jsem se snažil si tuhle hru zamilovat. A zpočátku to vypadalo nadějně. Je to Pán Prstenů! Je to nádherné, velmi tematické...a je to Pán Prstenů! Kdyby šlo hodnotit základní krabici izolovaně, asi by zasloužila čtyři hvězdy. Je sice poněkud nevyvážená a plná náhody, ale nese příslib velkých dobrodružství, navíc se dá rychle rozložit, hrát a uklidit, bavila mě. Jenomže má jen tři scénáře, které se rychle ohrají, a jakožto základ LCG nejde hodnotit sama o sobě. A jakmile jsme začali přidávat rozšíření, nadšení se rapidně vytrácelo, velká dobrodružství se nekonala, a čím dál víc nás otravovala naprostá náhodnost, nevyváženost a designové nedostatky. Člověk ze svého úžasně poskládaného balíčku vidí tak třetinu, čistě náhodně samozřejmě. Scénáře jako takové jsou ode zdi ke zdi, a o průběhu, zábavě i vítězství se rozhoduje ze 3/4 při míchání balíčků. Jsem přesvědčený, že za nemalou cenu základu + pár (nutných) rozšíření lze sehnat nesrovnatelně lepší hry.
Hodnocení hráče: Spire's End podle mě plní skvěle to, co si dává za cíl. Člověk nesmí čekat strategická rozhodnutí a těžce taktické boje, ani do hloubky propracovaný příběh. Je to spíše (velmi imerzivní) průzkum snového prostředí, poodhalovaní malých kousků děsivého mysteria, a intenzivní souboje, které jsou jednoduše, ale chytře navržené - a taky nepředvídatelné, plné náhody...a občas frustrace. Hra je plná umírání a ještě se mi nepovedlo odhalit konec, který by se dal označit jako dobrý. A vždy to byl skvělý zážitek! Největší nevýhodou Spire's End je velká role náhody. Největšími přednostmi jsou bezesporu nádherné zpracování (opravdu pastva pro oči!), hutná mysticky hororová atmosféra (doporučuju podkreslit vhodnou hudbou), kvalita komponent, a rychlost rozložení i uklizení. Ideální na večer, když si nechcete příliš zavařit mozek, ale spíš se nechat unést a vytvořit napínavý narativ - pravděpodobně s krvavým koncem.
Hodnocení hráče: Veliké zklamání. Podle mého velmi přeceňovaná a "přehypovaná" hra. Mám pocit, že všechna kreativita putovala do tématu a ilustrací. Ano, krásně se na to dívá, ano, postavičky jsou rozkošné, ano, téma je zajímavé a neotřelé. Ale to je asi tak vše, a samotné hraní je neuvěřitelná nuda. Příliš veliká deska pro vás a vždy přesně jednoho nepřítele působí mrtvě. Vaše tahy spočívají buď v nahánění daného nepřítele po příliš velkém prostoru, nebo ve statické zdlouhavé výměně úderů, přičemž prostě doufáte, že umlátíte bosse stále stejnými akcemi dřív než on vás. Občasná investigace není o moc zajímavější. Chybí hloubka a variabilita.
Děkujeme, že alespoň zvážíte přestat blokovat reklamy na Zatrolených hrách.
Je to náš hlavní zdroj příjmů, ze kterých financujeme provoz Zatrolených her.
Zima mrtvých
Akt. cena: 700 Kč
Končí za: 5 dnů