Děkujeme, že alespoň zvážíte přestat blokovat reklamy na Zatrolených hrách.
Je to náš hlavní zdroj příjmů, ze kterých financujeme provoz Zatrolených her.
Jméno: Jan z Hory
Obec: Tišnov (okres: Brno-venkov)
Úroveň: Kolemjdoucí
Zatroleným hráčem: 3991 dnů
Naposledy přihlášen: včera
Další informace: Překládám stolní hry a pravidelně organizuji akci Deskoherní Šábes.
____________
Hodnocení her: Hry hodnotím po minimálně dvou zahráních (ideálně více). Hru vždy hodnotím v rámci své ketegorie (nemá smysl srovnávat párty hru a velkou area control).
5 – Hry, ve kterých jsem se našel (nejsubjektivnější kategorie)
4,5 – Mimořádný herní zážitek
4 – Kvalitní hry
3,5 – Pěkné hry (dokážu si je užít)
3 – Lehce nadprůměrné hry (nepotřebuji hrát často)
2,5 – Průměrné hry (nepotřebuji hrát, lepších her je mnoho)
2-0,5 – Podprůměrné hry (nechci hrát)
Hodnocení hráče: Zatím zhruba v polovině She-Wolf: + Scénáře mi připadají ještě zábavnější a záludnější než v základní kampani. Jsou opět velmi různorodé. Rovněž ceny jednotlivých akcí jsou vyšší, uměrné novým kartám. + Nové Influence karty za 4 étery jsou dost silné a využívají unikátní mechaniku Madness. + Opět spousta skvělých nových napadů, které nebudu prozrazovat. A ještě "+" i "-" V pozadí se objevuje hmatatelnější příběh, i když klasická pospolitá narace to stále není, spíše řada rozmanitých scénářů, které propojuje jedno téma a místo. K "Etherfields 2.0": + Nová Dreamscape mapa mimo jiné benefity nevyžaduje projít tolik Slumberů mezi jednolitvými sny, protože klíče se nyní automaticky získávají za každý započatý Slumber, a lze je navíc získat v obchodech místo nákupu. Pokud někoho Slumbery stále nebaví (není náš případ), je tu také možnost Continuous Dream Mode, který je zcela vynechává. + Oficiální možnost plnit jeden sen vícekrát za sebou bez nutnosti jít pro další klíče.
Hodnocení hráče: PRO KOHO JE GLOOMHAVEN: Pro hráče a hráčky, které rády těsně spolupracují, sehrávají se a domlouvají, taktizují a zefektivňují, řeší detaily, trápí mozek a dokáží ocenit hry, které píší silné okamžiky. PRO KOHO NENÍ: Pro všechny, kdo očekávají dobrodružný akčňák se spoustou náhody (alias Zombicide), silný příběh (Tainted Grail, ISS Vanguard), téměř plnou kontrolu (Duchové ostrova), méně spolupráce a komunikace (Duchové ostrava), velkou dopočitatelnost (Mage Knight), scénáře, které převrací hru naruby (Etherfields), rychlý vývoj postavy (Bloodborne) a mívají problém s analytickou paralýzou. Gloomhaven rozhodně není pro každého, ale komu vyhovuje, ten bude nejspíš hodně nadšený. P.S.: Nenechte se odradit prvními pěti tutoriálovými scénáři. Hra začne být zajímavá až po nich. ;-)
Hodnocení hráče: Dojmy z Posledního rytíře: PR mne ještě více vtáhnul a herně bavil, než Pád Avalonu! Menhiry již nejsou povinností, ale jen jednou z možností odhalování mapy, které zároveň stojí méně zdrojů. Konečně je tu také rychlé cestování. Hra tak není tolik těžkopádná. Hlavní příběh byl pro mne osobně poutavější, než u PA. Většinu času nemáte velký vliv na jeho vývoj, ale to mi nevadilo, protože mne bavil. Stále však můžete zásadně ovlivňovat výborné postranní záplatky, a volby zejména v posledních kapitolách rozhodnou o osudu Avalonu! Vše je dobře provázané. Vždy jsem věděl, co dělat (narozdíl od PA). Postavy (Sloan, Mabd a Fyul) mi přirostly k srdci. Jejich osobní příběhy jsou více spjaté se světem. Rozhodně doporučuji hrát s Ozvěnami minulosti! Volby z ostatních kampaní se přenášejí do PR, takže uvidíte následky svých činů po stovkách let (velká znovuhratelnost). Celkově mám pocit, že PR nevyvýjí na hráče takový tlak, jako PA, což je jenom dobře, protože si i tak zachovává značnou obtížnost.
Děkujeme, že alespoň zvážíte přestat blokovat reklamy na Zatrolených hrách.
Je to náš hlavní zdroj příjmů, ze kterých financujeme provoz Zatrolených her.
Ve stínu pyramid
Akt. cena: 460 Kč
Končí za: 21 hodin