Počet hráčů: | 1–2 |
Doporučený věk: | od 12 let |
Herní doba: | 120 min (reálná data) |
Herní svět: | Post-apokalypsa |
Herní kategorie: | strategická, válečná |
Čeština: | není |
Vydavatelé: | Free League Publishing |
Autoři: | Andy Chambers |
Rok vydání: | 2023 |
Dostupnost: | neznámá |
Sdílej: |
Autor: Hydrix | 3 hodiny 30 minut | 14.3.2025 | 0
Hra: Zone Wars + Zone Wars: Robots & Psionics
Hráči: Hydrix a 2 neregistrovaní
Hra všichni proti všem
Pokusil jsem popsat zásadní události, ke kterým v průběhy hry došlo a vytvořit z nich příběh. Za zpětnou vazbu budu rád.
Scenář: Street Fight
Vítězství: Na vítězné body (za donesené artefakty + za každého Bloodied a Taken out)
Počet figurek: 3
Fotky z klání naleznete v záložce Obrázky: Průběh hry 08, 09, 10, 11
Peťa - GenLab tribe (Moose, Bormin a Farrow)
Trumpeta - ARK Mutants (Hugust, Franton a Naphta)
Hydrix - Mechatronic Hive (Bender, M.A.R.K. 14 a Mecha King) - Vítěz
Prolog
Městem, které se zdálo být prázdné, projel vojenský zásobovací kamion. Řidič kamionu šlápl na plyn a udělal vše, co bylo v jeho silách, aby městem projel co možná nejrychleji a snížil tak pravděpodobnost přepadení na minimum. Zběsilá jízda mu zajistila dostatečně rychlý průjezd na to, aby nikdo ze současných "obyvatel" nestihl zareagovat. Avšak jeho průjezd nebyl beze ztrát. Tři artefakty mu během jízdy vypadly a teď se válí na hlavní cestě uprostřed města. Průjezd kamionu ukázal, že zdánlivě prázdné město je obýváno třemi frakcemi Stalkerů, kteří na nic nečekali a vyrazili směrem k hlavní cestě, aby se podívali, zda po průjezdu kamionu nezůstalo něco, co by stálo za jejich pozornost. A tím začal boj o artefakty.
Průběh hry
Nejiniciativnější skupinou se ukázali být ARK Mutanti v čele s Hugustem, zvaným Neohroženým. Hugust vyrazil na steč rovnou k nejbližšímu artefaktu, který byl uprostřed cesty, s vědomím, že ho z blízké budovy kryjí jeho dva společníci, Franton a Naphta, přezdívaná Nataša. Jaké bylo ale jeho překvapení, když se ve chvíli, kdy dorazil k artefaktu, objevila anomálie, o které v zóně není nouze. Anomálie propojovala dvě od sebe vzdálená místa a jejím působením došlo k přemístění Hugusta na druhou stranu ulice přímo mezi dva Stalkery z frakce GenLab tribe. A představte si, jaké muselo být překvapení pro válečného Losa jménem Moose z frakce GenLab tribe, když se z ničeho nic objevil uprostřed ulice, přesně na místě, odkud zmizel Hugust, a u jeho nohou ležel jeden ze vzácných artefaktů.
Díky této nešťastné výměně se mezi frakcemi strhnul nelítostný boj. Moose zvedl artefakt a vzápětí kolem něj začaly cinkat kulky dobře ukrytých sniperů, pro které byla situace neméně překvapivá. Uprostřed silnice, kde není žádné krytí, neměl Moose velké šance a než se stihl přesunout do krytu, padl k zemi poprvé. Hugusta čekal podobný osud mezi zbytkem GenLab tribe. Bormin neváhal a na Hugusta naběhl s takovou silou, že ho rovnou srazil k zemi, a Hugust padl k zemi také poprvé. Sražení k zemi bylo velice efektní, vzhledem k tomu, že Bormin propadl obrovskému běsnění a ani se neobtěžoval oběhnout jednu z posledních stěn domu, která do té doby stála mezi oběma Stalkery, a proběhl přímo skrz.
Nejvíce z této situace těžili roboti z frakce Mechatronic Hive, kteří obsadili polorozpadlý dům společně s jeho okolím a zaujali obranné pozice, pozorujíc ten zmatek. Bender, nejodolnější z robotů, vyrazil sebrat artefakt, doufajíc, že obě dvě zbývající frakce mají dost starostí sami se sebou. Jaké bylo jeho překvapení, když hned poté, co zdvihl artefakt ze země, musel čelit přímému útoku. Nestvůra podobná rostlině, si svou cestu k Benderovi našla skrze beton a vynořila se zpod silnice.
Zóna udeřila znovu. Tentokrát ve formě lokálního tornáda, které odneslo Farrowa pryč z jeho sniperské pozice. Štěstěna se ale na něj tentokrát usmála zeširoka. Místo, kde ho tornádo vyhodilo, bylo ještě lukrativnější sniperskou pozicí než předchozí stanoviště. Štěstí, jak všichni víme, je ale velice vrtkavá záležitost, a tak i když Farrow dokázal své nové pozice využít hned několikrát velice úspěšně, přišel pád, a to doslovný. Budova se začala hroutit a Farrow jen tak tak unikl jisté smrti pod hromadou sutě.
Co se týče robotické frakce Mechatronic Hive, za zmínku určitě stojí i Mecha King, který dostál svému jménu a z pozice podpůrné role dodával své skupině potřebnou podporu, díky které mohli být jeho spolubojovníci mnohem aktivnější na bojovém poli.
Souboj trval dalších několik desítek minut a byl čím dál tím více nepřehledný a kdo nakonec zvítězí, nebylo až do samotného závěru jasné.
Za zmínku ještě stojí nešťastná událost, která se přihodila Nataše od ARK mutantů. Ze své pozice už neměla možnost bitvu ovlivnit. Jít dopředu by znamenalo jistou sebevraždu, a tak jediná možná strategie, která se nabízela, byl ústup. V přízemí domu, který Nataša opouštěla, našla provozuschopnou motorku, která byla sama o sobě hodnotnější a užitečnější než většina artefaktů. Vypadalo to tedy, že není nic jednoduššího než nasednout, vyrazit pryč z dějiště konfliktu a vrátit se s nečekaným a velice hodnotným lootem. Avšak ve chvíli, kdy Nataša vyrazila z ruin domu, zkřížila cestu zdivočelému medvědovi (Vlkodlakovi), který prchal, co mu síly stačily. Ten nešťastnou Natašu srazil z motorky, vážně poranil a prchal dále. Dřív než se Nataša zvládla zvednout ze země a na motorku opět nastoupit, zjistila, před čím to medvěd (Vlkodlak) prchal. Ze stejného směru, z kterého přiběhl medvěd (Vlkodlak), se objevili ghůlové, kteří se na nebohou Natašu vrhli a roztrhali ji na kusy. Ano... Zóna dokáže být opravdu nepředvídatelná.
Roboti z Mechatronic Hive nevyhráli ani tak faktickou převahou nebo nepřekonatelnou silou jako spíše svou nezdolnou houževnatostí a vyčkáváním.
Odehráno v: neuvedeno
Zatím nebyl přidán žádný komentář...
Glory: A Game of Knights
Akt. cena: 900 Kč
Končí za: 8 dnů
Zatrolené hry již od roku 2007 přináší hráčům informace o společenských deskových hrách od těch nejpovolanějších – od nich samotných. Protože kdo jiný má důvod podávat informace bez příkras? Kdo jiný o špatné hře řekne, že je skutečně špatná. A komu jinému tedy nejspíše věřit, když o hře bude tvrdit, že je parádní...
Více o Zatrolených hrách | Úpravy Zatrolených her | Využívání cookies | Zpracování os. údajů
© 2007–2025 Ondřej Mysliveček
Načítám ...
Načítám ...
Načítám ...