Děkujeme, že alespoň zvážíte přestat blokovat reklamy na Zatrolených hrách.
Je to náš hlavní zdroj příjmů, ze kterých financujeme provoz Zatrolených her.
Počet hráčů: | 1–6 |
Doporučený věk: | od 14 let |
Herní doba: | 180 min (reálná data) |
Herní svět: | Fantasy, Horror, Zombie |
Herní kategorie: | desková hra, kooperativní |
Čeština: | v balení hry |
Vydavatelé: | |
Autoři: | Jean-Baptiste Lullien Nicolas Raoult Raphaël Guiton |
Rok vydání: | 2015 |
Dostupnost: | 1 obchod (2969 CZK) |
Sdílej: |
Pohyb zombií
Str.24 1:Zombie si zvolí cílovou zónu.Pohyb
Vzdálenost nehraje roli ...
Jako premisu ber, že zombie nejsou z nejchytřejších, jednají spíš pudově.
Já nevím> Já nevím, nechci to hrát špatně, ale zdá se mi, že i pud by zabil nejbližší krev. - Nearis
Zombie
Taky jsem z toho byl špatnej a nedávalo mi to smysl..... hledal jsem ruzne po netu, ale nic mi nepomohlo.... Pravidla výslovně upozornuji, ze zombie nechapou co je to vzdalenost...
Doporučuji si vždy hlídat aby existoval (v pozdější fázi hry) na mapě jeden nejhlučnější bod... jinak se dočkáš pro nás ne-zombie tvory nepochopitelného půlení, které musíš řádně propočítat :P na ulici kde jdou za sebou vlny a pak se najednou z duvodu stejneho hluku nekde na druhe strane ulice zacne kazda zona půlit... to je hnus
Stupid zombies
Bylo by logicke peidat paragraf "pevne jdou zombici po nejblizsim cili v dohledu, az pak po nejhlucnejsim". Pokud vam ofiko pravidla nevyhovuji, upravte si je
pohyb zombikov
po niekolkych, aj tematických scenároch , sa nam najviac osvedcil tah zombikov :
1. utocia v zone kde maju ciel
2 .pohnu sa k najvacsiemu -VIDITELNEMU hluku.
3. pohnu sa k najvacsiemu -NEVIDITELNEMU hluku.
niektore scenare su prave zalozene na linie vyhladu, preto mi logicky, ako priorita vychadza - najvacsi ciel co vidim, az potom pripadne aj hlucnejsie neviditelne ciele
...> vzdialenost nie je podstatna, tiez taktika... - dedodusi
Úprava> Jestli se dostanu k hraní, mám zatím v úmyslu hrát to právě takhle upravené, jak píšeš. Přijde mi to, takové, hmm, více atmosférické :-) - Mathyas
Pohyb zombie
dedodusi, Mathyas: Ale takto to je podle pravidel, ne? Nevidím v tom žádnou úpravu.
- prioritně řeším LOS. Pokud je v LOS více cílů, vyhrává největší hluk = nejvíce žrádla.
- pokud zombie nemá žádný cíl v LOS, řídí se podle největšího hluku
Taky jsem rád, když to dává nějakou logiku a příběh, ale není dobré ohýbat pravidla za každou cenu, ale zkusit vymyslet svůj příběh na daná pravidla. Mám možná naivní představu, ale čekám že dané pravidlo/scénář je otestovaný, odladěný a má nějaký smysl.
Pohyb Zombie
Já myslím že v pravidlech je to jasně napsáno, cituji:
• Nejvyšší prioritu má zóna
s přeživšími, kterou zombie vidí,
a je v ní umístěn největší počet
žetonů hluku. Pamatujte, že
každý přeživší se počítá za jeden
žeton hluku.
• Pokud nejsou v dohledu žádní
přeživší, zombie se pohybují
k nejhlučnější zóně.
Ani v jednom případu nehraje
vzdálenost žádnou roli. Zombie
si vždy vybírá ten nejhlasitější
oběd v dohledu nebo doslechu
Půlení
Nevím, jestli se to neřešilo už jinde, vláken je tu spousta. Jak se díváte na zmiňované "půlení" zombíků? Respektive na vyskakování nových, když nejde skupina rozdělit na poloviny? Pravidlo chápu, ale v několika herních skupinách jsem se při jeho vysvětlování setkal s nesouhlasem/nepochopení. A vlastně ani já si ho nedokážu logicky a příběhově zdůvodnit. Poznámka o posilách apod. nefunguje, jelikož zombíci vyskakují jakoby z ničeho. Napadla mě domácí úprava např. hodit si kostkou, kterým směrem se skupina vydá (či každý člen skupiny). Aby se hra nezjednodušila, lze přidat do balíčku drsnější zombíky. Jak pravidlo o půlení vysvětlujete hráčům vy?
puleni
Ja to beru tak, ze se k prochazejicim pridala dalsi zombie, ktera vylezla z trosek/sutin/hromady mrtvol a do te doby byla ve vegetativnim stavu nebo jeste neobzivla... To same je i karta "aaargh", kdy se z nicehonic pri prohledavani objevi zombie. Je potreba trochu popustit uzdu predstavivosti. Vzdycky budou rejpalove, kteri budou zpochybnovat to ci ono pravidlo ...
...> No jo, obecně máš pravdu. Na různé dotazy na smysluplnost pravidel jsem zvyklej a dokážu si poradit. Jen tady je to navázané na mechaniku, která mi k tomu příběhově až tak nesedí. Nález zombíka při prohledávání místnosti si dovedu představit spíš, než když vyleze poté, co se jiná banda nedokáže rozdělit na poloviny. Já to možná nakonec fakt vyřeším ztížením balíčku... pár vlků navíc či nějaká ta abominace to vyřeší... ještě uvidím :) - adrie
Děkujeme, že alespoň zvážíte přestat blokovat reklamy na Zatrolených hrách.
Je to náš hlavní zdroj příjmů, ze kterých financujeme provoz Zatrolených her.
Svět divů: Válka nebo mír
Akt. cena: 2 Kč
Končí za: 3 dny