Počet hráčů: | 1–5 |
Doporučený věk: | od 14 let |
Herní doba: | 90–150 min (reálná data) |
Herní svět: | Fantasy, Středověk |
Herní kategorie: | desková hra, vývoj postavy |
Čeština: | v balení hry |
Vydavatelé: | |
Autoři: | Łukasz Woźniak |
Rok vydání: | 2022 |
Dostupnost: | 23 obchodů (cca 1599–3599 CZK) |
Sdílej: |
Svět byl kdysi krásné místo plné harmonie a klidu. Elfové byla mocná a moudrá rasa. Gnómové a trpaslíci spolu žili v míru. Až do konjunkce sfér. Ach ta zpropadená konjunkce. Od té doby tu vše šlo od desíti k pěti. Monstra a jiná hrozná stvoření přišla na tento svět. Tak jako lidé. Z pár stovek byly tisíce... a potom? Potom ovládli tento svět. Byť to byla primitivní rasa, která ani neuměla ovládat magii. To se však časem změnilo. Začali ovládat většinu světa. Tito nově mocní lidé se snažili najít způsoby, jak vylepšit svět. Byli to čarodějové. To oni stvořili zaklínače. Prý konečné řešení monster. Čarodějové nebrali na nikoho ohledy, a tak leckdy umřelo i víc jak sto dětí na jednoho zaklínače. Zprvu se zdáli být efektivní, ale tak, jak se neshodnou prostí lidé, tak ani čarodějové. Díky tomu vznikly různé školy. Každá pro jiné mutanty na zabíjení mutantů. Mám ve vyprávění pokračovat? Tak tu neokouněj a něco mi dones k pití...
Tak jako Geralt z Rivie bojoval proti monstrům, vládcům, čarodějům a mnoha dalším nebezpečenstvím, tak i vy se vydáte ve hře Zaklínač: Starý svět na cestu zaklínače. Byť se Vám svět může zdát být povědomý, tak nesmíte zapomenout, že je o několik set let mladší, než v dobách Geralta. Díky tomu jsou monstra a svět okolo mnohem divočejší. Stojíte u zrodu pěti škol. Školy Vlka, Gryfa, Medvěda, Kočky a Zmije. Každá škola má jiný způsob tréninku, vědomostí a mutací. Je tedy jen na Vás, abyste si vybrali jednu z pěti škol. Tím začíná vaše cesta Zaklínače za poznáním, ale hlavně slávou a uznáním.
Každý hráč musí odehrát celý svůj tah, než hraje další. Tah hráče se dělí na tři fáze. Herní fáze jsou zobrazeny na herním plánu.
1. Pohyb a akce (fáze I.)
2. Boj, meditace a průzkum (fáze II.)
Na začátku fáze II. si musíte vybrat jednu z následujících možností:
3. Dobírání a získávání karet (fáze III.)
Tato fáze se dělí na tři kroky, které se musí odehrát v určeném pořadí:
Ve chvíli, kdy první hráč získá čtvrtou trofej, tak vítězí a získává veškerou slávu a uznání.
Trofeje lze získat následovně: poražením nestvůry, vítězstvím v souboji s jiným zaklínačem a dosažením 5. úrovně vlastnosti
Autor: Hromotluk
Najednou padne tma, jakoby slunce pohltil přízrak. Oblohu zahalí temný mrak, z něhož se vynoří noční můra, démonická jízda – Divoký hon. Divoký hon vjíždí na pole. Hrůzný rachot se mísí s křikem a pláčem dětí. ...
rozšíření 1 - 5 hráčů
Celkové hodnocení: (hodnoceno 19x)
Dnešek byl opět klasickým dnem Zaklínače, nudný a nezajímavý. Zakázka už hořela, musel jsem vystopovat Topivce. Jenže místo něho jsem narazil na stařenku, která měla tak živý děs v očích, že mě to zarazilo a ...
rozšíření 1 - 5 hráčů
Celkové hodnocení: (hodnoceno 38x)
Mágové. Mágové jsou nedílnou součástí historie Zaklínačů. Často jako jejich mocní nepřátelé, jindy jako mocní spojenci. A někdy, někdy i něco víc... Ano, to mrkáme na tebe, Yennefer z Vengerbergu. Mágové jsou ...
rozšíření 1 - 5 hráčů
Celkové hodnocení: (hodnoceno 19x)
Drsné počasí lidi zoceluje, ale také způsobuje, že jsou některé nestvůry divočejší než jejich obdoby, které vídáme na kontinentu. Slyšel jsem o vlkodlacích, kteří dokáží roztrhat zaklínače na kousky, a o ledových ...
rozšíření 1 - 5 hráčů
Celkové hodnocení: (hodnoceno 20x)
Svět se po konjunkci sfér proměnil v místo plné hrůzných nestvůr. Žádný osamocený poutník se již nemůže na cestách cítit v bezpečí. U vod číhající utopenci, v okolí hřbitovů se plížící ghůlové nebo harpyje ...
rozšíření 1 - 5 hráčů
Celkové hodnocení: (hodnoceno 23x)
Zombicide Horde Box - malovaný
Akt. cena: 8900 Kč
Končí za: 2 dny