World of Warcraft: Wrath of the Lich King

xxxxxxxxoo hodnoceno 80x (Seznam vlastníků)

World of Warcraft: Wrath of the Lich King - obrázek

Hru mám Hru chci
Hodnocení:
Počet hráčů: 1–5
Doporučený věk: od 14 let
Herní doba: 60 min (reálná data)
Herní svět: Fantasy
Herní kategorie: desková hra, kooperativní, strategická
Čeština: v balení hry
Vydavatelé:
Asmodee Czech Republic - logo
Autoři: Alexandar Ortloff
Justin Kemppainen
Michael Sanfilippo
Rok vydání: 2021
Dostupnost: 1 obchod (1699 CZK)
Sdílej: Facebook

Popis hry

Upravit

Na severu byl vždy klid. Klid doprovázený jen střety severních národů. Ty uměly být krvavé, ale vždy byly spravedlivé. Krev za krev. Spravedlnost za spravedlnost. 

S příchodem nemrtvého krále se vše změnilo. Národy zapomněly na své půtky a spojily se proti společnému nepříteli. Král s ledovým pohledem musí být poražen, a to dřív, než se opevní ve své ledové citadele tak, že na něj již nikdo z živých nedosáhne. Nemrtví však mají jediný cíl, zničit vše živé a ovládnout celý sever. Vyhrají živí, nebo sever zaplaví bandy kolébajících se mrtvol? 

Ve hře World of Warcraf: Wrath of the Lich King se hráči stávají hrdiny ze světa World of Warcraft, kteří chtějí zastavit obávaného Arthase - současného Lich Kinga. Jedná se o kooperativní hru, takže hráči buď společně uspějí, nebo všichni prohrají.  Každý z hráčů si vybírá jednoho hrdinu, se kterým bude hrát do konce hry. Společným snažením je splnit tři dílčí úkoly a následně dobýt Icecrown Citadel. 

Výprava na sever - příprava hry:

Každý hráč si vybere jednoho hrdinu (figurku a kartu hrdiny), který má své speciální vlastnosti a zároveň má určenou výchozí lokaci na mapě. Z balíčku hrdinských karet následně dostane každý hráč určitý počet karet, které pomáhají hrdinům přežít v Northrendu. Zároveň se do balíčku hrdinských karet zamíchají karty přívalu nemrtvých a karty pevností - obtížnost hry je možné upravit složením a rozložením karet v balíčku hrdinů.  

Na stůl se nachystá herní plán s uprostřed se tyčící dominantou Icecrown Citadel. Na odpovídající místa plánu se náhodně vylosují 3 úkoly v dané barvě a k těm se přidá závěrečný úkol, který je plněn v citadele. Pod každý ze základních úkolů se náhodně vybere karta odměny, kterou je možné získat po jeho splnění. Na desku se na příslušné stupnice umístí žetony zhouby a zoufalství, přidají se nepřátelé pomocí karet zhouby a hra může začít.

Severní výprava - průběh hry:

Každý hráč odehraje svůj tah, který se skládá ze 4 vždy se opakujících kroků:

Provedení 4 hlavních akcí z následujících možností:

  • Pohyb - do sousední lokace
  • Boj - hod dvěma kostkami a podle padlých pěstí (symbol úspěchu) se uděluje zranění nepřátelům v lokaci
  • Plnění úkolu - hod kostkami, úspěchy zajišťují posun v plnění úkolu. Další posun lze zajistit přispěním karty z ruky se stejným symbolem, jaký je na stupnici plnění úkolu 
  • Odpočinek - hod kostkami, úspěchy léčí utržená zranění
  • Letecká přeprava - přesun hrdiny do postavené pevnosti

Volné akce: Některé vlastnosti hrdinů a hrdinské karty lze hrát jako volné akce, které lze hrát navíc k hlavním akcím.

Hrdinské karty: V průběhu svého tahu může hráč hrát hrdinské karty. Karty zesilují jednotlivé akce, které může hráč dělat. Přidávají zásahy do útoku, zvyšují obranu, vyvolají volné léčení nebo přesunují hrdiny na vedlejší lokace. Ve hře jsou také tři karty pevností, které umožní stavbu pevnosti kdekoliv na mapě. 

Dobrání dvou karet hrdinů: Ve svém tahu si hráč vždy musí dobrat dvě karty z balíčku hrdinů. Pokud by karty došly, hráči prohrají celou hru. Pokud si vytáhne kartu Příval nemrtvých, okamžitě se nasadí nepřátelé na vytaženou lokaci a všechny dosud vytažené karty zhouby se zamíchají a položí na dobírací balíček zhouby. 

Vyvolání ghúlů: Podle umístění žetonu na stupnici zhouby si hráč vytáhne odpovídající počet karet zhouby a na každou z nich umístí jednoho ghúla. Pokud by měl na lokaci přijít 4. ghúl, nasadí hráči hrozbu (abomination) a zároveň posunou žeton zoufalství na stupnici zoufalství. 

Probuzení hrozby: Všechny hrozby se pohnou směrem k nejbližšímu hrdinovi. Pokud dorazí na pole s hrdinou, uštědří mu jedno zranění. Stejně tak se stane, pokud již na poli s hrdinou jsou. 

Po odehrání těchto čtyř zvýrazněných kroků následuje tah dalšího hráče. 

Konec dlouhé zimy - konec hry:

Hráči zvítězí v okamžiku, kdy je splněn poslední úkol v Icecrown Citadel. Hráči naopak prohrají, pokud jim dojdou karty v balíčku hrdinů, nebo pokud ukazatel zoufalství doputuje na nejspodnější políčko na stupnici zoufalství. 

Autor: martinsun

Další názvy této společenské hry

  • 월드 오브 워크래프트: 리치 왕의 분노

Vybíráme z Bazaru

Near and Far (EN) + rozšíření + promo + mince
Near and Far (EN) + rozšíření + promo + mince
Akt. cena: 770 Kč
Končí za: 21 hodin

Velké herní akce

Kalendář všech akcí >>

Offcanvas