Proti sobě postupují figurky neznámé síly. Maršál vyřadí ze hry všechny ostatní hodnosti, ale ke svému překvapení je vyřazen nejslabší soupeřovou figurkou – špionem...
Jedná se v podstatě o rebrandovanou starší hru Maršál a špión.
Příprava hry:
Každý hráč má k dispozici 40 hracích kamenů, který všechny rozestaví podle vlastní úvahy do 4 zadních řad hracího plánu tak, že obraz je vždy obrácen k vlastnímu hráči.
Průběh hry:
Vlastní hra spočívá v zajímání soupeřových kamenů vlastními. Hráč, který zaútočil pohybem na sousední pole na soupeřův hrací kámen, se přesvědčí o hodnotě napadeného kamene, aniž sám sděluje, jakou hodnotou kamene útočí. Pokud je napadený kámen hodnotou vyšší, odevzdá svůj hrací kámen soupeři. Soupeř kámen nechá na původním místě. Je-li napadený soupeřův kámen slabší, kámen zabere a zůstane na jeho místě. Hodnotu kamene, který útočil, rovněž soupeři neoznamuje. Narazí-li na sebe kameny stejných hodnot, vypadají ze hry oba.
Konečným cílem hry je zajetí soupeřova praporu.
Konec hry:
Hru prohrává hráč, kterému byl zabrán prapor. Hra končí nerozhodně, pokud ani jeden hráč nemá naději na zajmutí soupeřova praporu.