Děkujeme, že alespoň zvážíte přestat blokovat reklamy na Zatrolených hrách.
Je to náš hlavní zdroj příjmů, ze kterých financujeme provoz Zatrolených her.
Počet hráčů: | 1–4 |
Doporučený věk: | od 14 let |
Herní doba: | 60 min |
Herní svět: | Fantasy |
Herní kategorie: | karetní hra, kooperativní, vývoj postavy |
Čeština: | v balení hry |
Vydavatelé: | |
Autoři: | Adam Sadler Brady Sadler |
Rok vydání: | 2015 |
Sdílej: |
Útok nepřítele
Dívám se do pravidel a stále nemohu pochopit jednu věc. Je akce hrdiny, ten třeba na průzkum hodí dvěma bílými kostkami a jednou černou, protože je ve střetu s nepřítelem. Na černé kostce padne zásah, takže ho nepřítel zraní. A teď pokračuje další hrdina nebo je akce nepřítele? Jedná se mi, jestli se to střídá: akce hrdina 1 - akce nepřítel 1 - akce hrdina 2 - akce nepřítel 2 /// nebo se odehrají akci všichni hrdinové a potom na ně útočí postupně všichni nepřátelé: akce hrdina 1 - akce hrdina 2 - akce nepřítel 1 - akce nepřítel 2. Díky mocStrana 6
Omlouvam se za dotaz. Uz jsem to nasel. Nejdriv se aktivuji vsichni hrdinove a pote postupne vsichni nepratele.
Pravidla
Doporučuji pročíst si diskuzi zde na ZH, jelikož pravidla jsou napsaná otřesně a i český překlad hry má mnoho chyb, které zásadně ovlivňují hratelnost.. jakmile to ale přelouskáš, tak objevíš opravdu parádní hru.
Možnost stáhnout si tady fanouškovskou kampaň je jen třešnička, určitě doporučuju :)
Nepřítel ve stínech
Ahoj, ještě prosím o ujasnění akci nepřítele, např. Obří pavouk má 3 akce. 1. zásah, 2. polapit a 3. ústup. Jestliže je ve stínech, tak zasáhne taky, když nemá akci vpřed?
A co se stane s nepřáteli, kteří jsou v kontaktu s hrdinou ve chvíli, kdy chci jít do další lokace? Nepřítel ve stínech zmizí, nepřítel v kontaktu postupuje s hrdinou do další lokace nebo musím nejprve všechny nepřátele vyřídit a až potom se přesunout?
1 - Při volbě nepřítele k aktivaci musí aktivní hrdina nejdříve zvolit připraveného nepřítele, se kterým je ve střetnutí. Pokud není ve střetnutí s žádným nepřítelem aktivuje připraveného nepřítele ve stínech.
A zde je vyhodnocení stejné jako u nepřítele ve střetnutí: zasáhne, polapí, ustoupí (nemá kam, protože je ve stínech) - to je: způsobí zranění atd. ale nejde do střetnutí - zůstane ve stínech.
Pokud by šel vpřed, šel by do střetnutí. (a v případě - ústup - zase do stínu)
2 - A co se stane s nepřáteli, kteří jsou v kontaktu s hrdinou ve chvíli, kdy chci jít do další lokace? - Zůstávají ve střetnutí. Pouze nepřátelé ve stínech (mimo nemesis) jsou odstraněny.
Pro představu: bojuješ s krysou a utíkáš ze dveří, ale ta potvora je do tebe zakousnutá a tak i v další cimře se tě drží, ale hloupí ghůlové, kteří tě ani nezaregistrovali, neví, že jsi odešel a klidně sedí v komnatě dál.
Děkujeme, že alespoň zvážíte přestat blokovat reklamy na Zatrolených hrách.
Je to náš hlavní zdroj příjmů, ze kterých financujeme provoz Zatrolených her.
Válka o prsten: Páni Středozemě - dobročinná aukce
Akt. cena: 2700
Končí za: 1 den
Za hranou - nová, ve fólii
Akt. cena: 100 Kč
Končí za: 6 dnů