Děkujeme, že alespoň zvážíte přestat blokovat reklamy na Zatrolených hrách.
Je to náš hlavní zdroj příjmů, ze kterých financujeme provoz Zatrolených her.
Počet hráčů: | 1–4 |
Doporučený věk: | od 14 let |
Herní doba: | 60 min |
Herní svět: | Fantasy |
Herní kategorie: | karetní hra, kooperativní, vývoj postavy |
Čeština: | v balení hry |
Vydavatelé: | |
Autoři: | Adam Sadler Brady Sadler |
Rok vydání: | 2015 |
Sdílej: |
Úkol č. 1 - Nemesis
Při zeleném ohrožení, vychází Nemesis z doupěte. Pak se nám podařilo ji během dvou kol zabít. Ve třetím kole se do hry dostává žluté ohrožení, které píše "Nemesis si výléčí všechna zranění". Mám to ignorovat protože je Nemesis mrtvá nebo nějakým způsobem vzkřísit? Tady se trošku hádají zlaté pravidla s běžnýma a zase se zlatýma.D.A.M
Ale někde na kartě scénáře je napsáno, že když Mrzouta (nemesis) zabijete, tak on prchá do doupěte (a na lokaci přidáte 4 žetony postupu) -> Mrzouta v tomto scénáři nikdy nezabijete.
nemesis
Teď nevím, jak se jmenuje... protivný mrzout nebo tak nějak :-)
Je potřeba číst, co je napsáno na úkolu:
pokud je protiva zabit, přidejte na aktuální úkol 4 žetony postupu a vraťte mrzouta do doupěte nemesis
Takže ho vlastně nezabijete, ale vrátí se do doupěte a u žlutého ohrožení je zase zpátky.
Děkuji
Tak, díky. To jsem nějak přehlédl. Včera jsem to hrál prvně, tak těch informací bylo moc. Tím je vše vysvětleno.
Další špek
Mám jeden dotaz respektive upřesnění zda to hraji správně. Jsem vůdce družiny a ve střetnutí mám 3 nepřátele. Ti už byli aktivováni, dostáváme se k posunu nebezpečí. Posunem se aktivuje Nemesis. Dle pravidel je vyložena a to k vůdci družiny. Již nemám místo tak si udělím 2 zranění. Jenže nebezpečí uvádí, že se také Nemesis má připravit a aktivovat. Lišta účinků říká zásah a oběť. Za zásah další 2 zranění a oběť se také týká mě, ale jsem stále plný, takže další 2 zásahy? Když to tedy sečtu tak 6 zranění za jednoho nepřítele?
je to tak
Hraješ to správně. Není dobré mít u sebe plný počet a už vůbec ne, pokud jsi aktivní hráč.
...
A pokud je nemesis poražena (ne nutně Mrzout) a vrácena do zásobníku, jak se vyhodnoceje symbol nemesis na kostce?
Rezet
Symbol nemesis se vyhodnocuje, pokud je nemesis ve hře, tj. v doupěti / stínu / ve střetnutí s nějakým hrdinou.
Po pravdě si teď nejsem jist, co se stane, když padne symbol nemesis a je ve hře víc nemesis (třeba ve druhém úkolu) - aktivují se oba?
Jo takže...
Pokud tedy nemesis není ve hře- kaput- tak tedy symbol na kostce nijak nevyhodnocuji? Dobrý. No a pokud je tam více symbolů nemesis, tak se vyhodnocují bohužel všechny.
Rezet
Ano, když není nemesis ve hře, tak symbol nemesis na černé kostce nic nedělá.
Nemám teď před sebou pravidla, ale jsem přesvědčenej o tom, že se tam píše, že když padne víc symbolů nemesis, tak se vyhodnocuje jen jednou.
Předpokládám, že když je ve hře víc nemesis, tak se symbolem na kostce aktivují všechny (ale vždy jen 1x).
Kdyžtak večer kouknu do pravidel.
Duirin
Je to tak, že se symbol vyhodnocuje jen jednou. Jak je to s více Nemesis, tak to nevím. Ale tvůj názor dává smysl. Prostě se spustí všechny, také jen jednou. Nedokážu si představit, že by se jeden upřednostňoval před druhým.
Duirin
Jj máš pravdu, já se jen špatně vyjádřil. Nezáleží kolikrát mi padly na kostkách, ale na počtu vyložených nemesis. Takže v poslední hře když jsme měli vyloženýho (lícem nahoru) Mrzouta s Unkelem, provedli jsme oba efekty.
více nemesis
V pravidlech se přímo píše, že když padne symbol nemesis, tak se na kartách nemesis vyhodnotí dané účinky. Tedy na všech kartách nemesis (ve stínu, doupěti, ve střetnutí).
Nemesis
len pre istotu = v prvom scenari, ak hodim v prvom, alebo druhom kole na cierne kocke ikonu Nemesis, nic sa nedeje, nakolko Nemesis este nestupil do hry? (vstupuje az v tretom kole, kedy sa na peril tracku posunie ikona ohrozenia na zelene policko). Alebo, uz sa povazuje, ze Nemesis je v lair/doupeti a vyhodnocujem dany efekt?
Zaroven - ak mam vyhodnotit Nemesis napr. v prvom scenari - prirad zranenie/wound, predpokladam, ze namozem dane zranenie odvratit ak mi na bielej kocke padol stit, ktory som pri vyhodnocovani uspechu nepouzil. Jednoducho musim si dat zrenenie (podobne ako to funguje u nepriatelov, kde ich resistance/brnenie ignorujem ak napr. karta prikaze udel jedno zranenie).
dakujem
TomCatSVK
Je to vše popsáno níže. I pokud je Nemesis v doupěti, je ve hře, tedy pokud padne symbol Nemesis na kostce, tak ho vyhodnocuješ a nejde ho nijak vykrýt symbolem štítu.
Mrzout
Hele, jde mi teď o slovosled.
Mrzout je ve hře, byl aktivovanej a vyčerpal se. Ve fázi nebezpečí se posuneme na modré pole a hra říká, že se aktivuje a připraví. Jak se může aktivovat, když je vyčerpaný, a to, že se připraví, už až na nějakou shodu okolností nemá vliv ne?
Děkujeme, že alespoň zvážíte přestat blokovat reklamy na Zatrolených hrách.
Je to náš hlavní zdroj příjmů, ze kterých financujeme provoz Zatrolených her.
Duna - Imperium CZ
Akt. cena: 950 Kč
Končí za: 10 dnů