Přešli zvolna náměstíčko, kde bydlel kostelník, který jim prozradil tolik cenného o tom podivném příběhu. Pokračovali však v chůzi. Byla již úplná tma. Ulice se prázdnily. Kupečtí příručí a učňové uklízeli do krámu bedničky s ovocem, pytle s brambory a láhve okurek, stojící ve dne před výklady. Pak se Mirek s Jarkou zastavili na okraji své Druhé strany. Byli na jejím konci, na Rozdělovací třídě. I zde bylo skoro liduprázdno. Někde v jejím záhybu temně duněl vůz elektrické dráhy...
Hra Vzhůru do Stínadel vytvořená na motivy Rychlých šípů je založena na herním principu her jako jsou Dostihy a sázky či Monopoly. Úkolem hráčů je nakupovat série uliček (Kocouří hrádek, Myší past, Slepá ulička, Větrná ulička atd.) a ty dále vybavovat žetony Vontů. Místo trenérů zde můžete zakoupit kostely, které dále můžete „vylepšovat“ zvony, a dalších mnoho věcí na téma Záhada hlavolamu či Stínadla se bouří. Místo Náhody a Financí tu jsou kartičky Bratrstva kočičí pracky a Vontovů a místo Parkoviště je tu Bublinovo vězení. Jako platidlo zde slouží Kvítky, jejichž bankovky jsou v této hře pěkně zpracovány.
Hru vyhrává hráč, kterému se podaří nasbírat nejvíce „Kvítků“ a ostatní hráči již nemůžou platit své finanční náklady a tudíž zkrachují.