Vijayanagara: The Deccan Empires of Medieval India, 1290-1398

xxxxxxxxxx hodnoceno 1x (Seznam vlastníků)

Vijayanagara: The Deccan Empires of Medieval India, 1290-1398 - obrázek

Hru mám Hru chci
Hodnocení:
Počet hráčů: 1–3
Doporučený věk: od 14 let
Herní doba: 120 min (reálná data)
Herní svět: Středověk
Herní kategorie: válečná
Čeština: není
Vydavatelé: GMT Games
Autoři: Aman Matthews
Cory Graham
Mathieu Johnson
Saverio Spagnolie
Rok vydání: 2024
Dostupnost: neznámá
Sdílej: Facebook

Popis hry

Upravit

Vijayanagara: The Deccan Empires of Medieval India, 1290-1398 zobrazuje epický, celé století trvající vzestup a pád středověkých království v Indii pro 1–3 hráče. 

Vijayanagara je první hrou z nové série Irregular Conflicts (ICS) inspirované systémem COIN série od GMT. Hráči se chopí asymetrických rolí Dillíského sultanátu, Bahmánského království a Říše Vijayanagara a budou zažívat unikátní události na kartách a využívat svých příkazů a speciálních dekretů, aby se zapsali do středověkých indických dějin. Hráči shromáždí na svou stranu místní amiry a rádže, postaví velkolepé chrámy, pevnosti a kasby a budou bojovat o nadvládu nad Dekkánskou plošinou. 

Příprava hry: 

Připraví se herní plán, na který se rozmístí jednotky a stavby jednotlivých frakcí – rozložení na mapu do jednotlivých provincií a místa pro dostupné jednotky a stavby podle definice scénáře. Dále se nastaví ukazatele zdrojů a vítězných podmínek na dané pozice. 

Připraví se balíček karet událostí, který se skládá ze 4 kampaní po 10 kartách, z toho 2 jsou v prvních 3 kampaních karty mongolských nájezdů, v poslední kampani se jedná o 2 karty Tímúrovské říše, které ukončí hru. Balíčky jednotlivých kampaní se proloží kartami dynastií. 

Průběh hry: 

Hra probíhá stejně jako všechny hry z mateřské série COIN. Hra a pořadí tahů je uspořádáno podle balíčku unikátních karet událostí. Na začátku každého kola se otočí nová karta událostí a všechny způsobilé frakce mají možnost provést danou událost, nebo si vybrat z příkazů a speciálních dekretů specifických pro danou frakci – příkazy jsou například povolávání nových vojsk, rebelie v tributárních provinciích a stěhování za novým životem a dekrety sahají od vyžadování tributu, spiknutí s guvernéry Dillí za účelem zrady sultána až po uzavírání nových spojenectví s menšími regionálními mocnostmi. 

Konec hry: 

Hra končí dobráním druhé karty Tímúrovské říše, po které dojde k vyhodnocení mongolské invaze do Dillí. Dále se porovnají vítězné podmínky jednotlivých frakcí. Dillíský sultanát získává body za tributární provincie a úspěšné odražení mongolských invazí. Bahmánské království a říše Vijayanagara dostávají body za nezávislé provincie pod jejich nadvládou, postavené pevnosti/chrámy a vliv v rámci Dekkánské plošiny. 

Autor: StarRover

Offcanvas