Počet hráčů: | 1–2 |
Doporučený věk: | od 12 let |
Herní doba: | 30 min (reálná data) |
Herní svět: | neuvedeno |
Herní kategorie: | logická |
Čeština: | undefined |
Vydavatelé: | Chip Theory Games |
Autoři: | Adam Carlson Josh J. Carlson |
Rok vydání: | 2017 |
Dostupnost: | neznámá |
Sdílej: |
Ještě trochu doleva, pohnout tamtou páčkou, zatáhnout a mírně zatlačit na pružinku támhle vzadu. Tááák a teď přehodit tento vypínač a jsem tam. Zámek je otevřen. Tajnosti zde ukryté jsou mé!
Ve hře Triplock se hráči dostávají do rolí mistrů lamačů zámků. Patří mezi ty nejlepší z Londýna, kteří umí překonat jakýkoliv zámek a jeho složitý mechanismus. Ve hře buď hrají solo variantu proti samotné hře a snaží se odhalit tajemství Královské společnosti nebo hrají souboj proti sobě.
Příprava hry:
Na začátku hry si každý hráč vybírá jednu ze šesti postav, za kterou bude hrát. Každá z nich má speciální schopnost, která mu může pomoci dále ve hře. Pak se nachystá samotný zámek. K dispozici je 8 černých žetonů pojistek a 4 žluté oboustranné žetony mechanismů. Z nich se vytvoří 4 hromádky, které vypadají jako sandwich - černé žetony na krajích a uprostřed mezi nimi jeden žlutý. Ty se položí na neoprenovou podložku, která tvoří hlavní zámek. Tři pole zámku tvoří viditelnou oblast (zde probíhá většina manipulací) a poslední pole skrytou oblast. Každý hráč na začátku dostává jednu kartu se schématem, které mu říká, jaký zámek bude otevírat (o jakou kombinaci bude usilovat). Každá strana karty obsahuje jiné řešení a záleží na hráči, kterou stranu (řešení) si pro začátek zvolí.
Průběh hry:
Na začátku každého kola si hráč hází dvěma speciálními kostkami - hozené hodnoty mu řeknou, jaké akce může provádět. Dle zvoleného řešení si hráč vybírá, kterou z nich a případně v jakém pořadí akce provede. Může přehazovat hromádky mezi sebou, převracet je, odstraňovat pojistky nebo přetáčet své schéma. Karty se schématy obsahují tři základní způsoby jak je vyřešit:
Kdykoliv si je hráč jistý, že zámek obsahuje správnou kombinaci, kterou má uvedenou na svém schématu, může vyhlásit, že se pokouší o řešení a odhalit mechanismy zámku (pokud jsou stále kryté pojistkami). Pokud uspěje, získává body uvedené na kartě schématu. Pokud ne, ztrácí kolo a zahazuje dané schéma.
V průběhu každého svého tahu může hráč navíc použít jednu dovednost. Dovednosti umožňují získávat body, získávat akci navíc, zabránit druhému hráči v použití jeho dovednosti a použití speciální schopnosti postavy.
Konec hry:
Cílem hry dvou hráčů je získat 10 vítězných bodů nebo vyřešit 5 schémat. Komu se to podaří jako prvnímu, ten se stává vítězem hry. Cílem solo hry je naplnit podmínky, které jsou uvedeny na scénářových kartách řídících solo hru.
Autor: martinsun
Ikonikus - Hra o emocích (NEHRANÁ)
Akt. cena: 149 Kč
Končí za: 4 dny