V temném srdci prastaré Pevnosti děsu leží již věky druhý z Hromových kamenů. A právě zde nalézají služebníci Zkázy svoji novou svatyni. Dokáží hrdinové vábení mocí Hromového kamene překonat smrtící pasti a porazit i strašlivého Strážce Pevnosti děsu?
První rozšíření k fantasy karetní hře Thunderstone pojmenované jako Wrath of Elements na sebe nenechalo dlouho čekat. Co nám tedy přináší?
Rozšíření stávajících herních prvků
- 7 nových typů hrdinů
- 5 nových typů monster (z toho první speciální monstrum typu Guardian)
- 14 nových typů karet vesnice (zbraně, kouzla, postavy)
- opravené karty Militia (kde je již obsažen trait "Hero")
- Disease karty navíc
Nové prvky
- Karty pastí, které jsou dvojího druhu: Deadly Traps (smrtící pasti), které zabíjí hrdiny, a Dire Traps (hrozivé pasti), které dávají postihy. Pastí jednoho druhu je pouze šest (narozdíl od monster, kdy je vždy deset monster jednoho typu) a vyhodnocují se okamžitě, když jsou taženy z balíčku monster. Například "Rolling boulder" zničí první tři hrdiny, které každý hráč lízne z dobíracího balíčku nebo "Delirium poison" zničí všechna kouzla z aktuální ruky všech hráčů.
- Stone of Agony - nový typ Thunderstone.
- Randomizer karty "Dungeon Feature", které se míchají dohromady s randomizer kartami monster. Pokud je tažena Dungeon feature karta, přidávájí se do balíku monster pasti nebo ultratuhý Guardian. Guardian se losuje, v tomto rožíšeření je však pouze první, Dark Champion. Pasti jsou zde dvojího druhu.
- nové varianty hry (Campaign, Dungeon Crawl, Trackdown, The Odyssey a Prowling Monsters) a sólo variantu Facing the Darkness Alone
Kromě toho je krabice řešena tak, aby se dali karty lépe sestřídit a uložit, k tomu slouží nové oddělovací karty (i pro karty ze základu). Nutno říct, že tento způsob uložení karet je daleko efektivnější. Do krabice se pohodlně vejdou i karty základní sady a ještě zbyde spousta místa pro karty z budoucích rozšíření.