A už se tančí! Čarodějnice v černém se pohybují vpřed a vzad, svíjejí se nalevo, napravo, třeští chvíli pomaleji, a pak zase zrychlí. Rej je to tak divoký, až se čarodějnicím motají hlavy a často teď ani samy nevědí, jaká kouzla mají na starosti a odkud přilétly. Všechny chtějí být nejlepší a "nejčarodějničtější" tanečnice - prodírají se, rejdí, šťouchají do sebe, protože vědí, že mají čas jen do rozbřesku. S prvním ranním světlem už musí být zase doma.
Pravidla hry
Každý hráč má svůj "tým" čarodějnic (od 2 do 4 čarodějnic podle počtu hráčů), které začínají na startovních polích uprostřed taneční dráhy. Jejich cílem pak je dostat své čarodějnice na správné odletové dráhy vně taneční dráhy.
Trik hry spočívá v tom, že jakmile se čarodejnice dostane na taneční dráhu není jak poznat, kterému hráči patří. A kdo si nedá pozor, může pomáhat čarodějnicím protihráčů.
Průběh hry
Hráči postupně házejí kostkou a po směru hodinových ručiček táhnou svými čarodějnicemi na taneční dráhu. Nejprve musí na taneční dráhu dostat všechny své čarodějnice (i když přitom dojde k vyšoupnutí vlastní čarodějnice)
Jakmile má hráč na taneční dráze všechny své figurky, může po hození kostkou hýbat jakoukoliv figurkou (nejenom svou), vždy po směru hodinových ručiček.
Pokud hráči padne šestka, netáhne dvakrát, jak je to u jiných her, ale může se místo pohybu vpřed podívat na barvu libovolné čarodějnice.
Vyšoupnutí čarodějnice
Dostane-li se některá čarodějnice svým tahem na políčko obsazené jinou figurkou, dojde k vyšoupnutí této figurky - vyšoupnutá čarodějnice se musí vrátit o 7 polí zpět (tedy proti směru hodinových ručiček). Pokud její cílové políčko, je obsazeno, musí pokračovat dále o dalších 7 polí zpět a tak dál, dokud nenarazí na volné políčko.
Při pohybu zpět je čarodějnice otočena a její barva odhalena všem hráčům.
Konec hry
Jakmile čarodějnice dorazí na odletovou dráhu, hráč, který ji tam dopravil, ji odhalí ostatním. Pokud je její barva jiná, než odletové dráhy (tj. hráč dopravil cizí čarodějnici na svou odletovou dráhu), musí ji hráč postavit na její vlastní odletovou dráhu.
Vítězem je ten hráč, který jako první dopraví všechny své čarodějnice na odletovou dráhu.