Počet hráčů: | 2–6 |
Doporučený věk: | od 9 let |
Herní doba: | 90 min (reálná data) |
Herní svět: | Fantasy |
Herní kategorie: | desková hra, vývoj postavy |
Čeština: | v balení hry |
Vydavatelé: | |
Autoři: | John Goodenough |
Rok vydání: | 2008 |
Dostupnost: | 9 obchodů (cca 1349–1439 CZK) |
Sdílej: |
Autor: CharlieRed2 | 4 hodiny 30 minut | 14.4.2011 | 7
Hra: Talisman: Dobrodružství meče a magie (Čtvrtá edice) + Talisman: Ledový chlad, Talisman: Podzemí, Talisman: The Sacred Pool
Hráči: Alesh , CharlieRed2, reaper3 a 1 neregistrovaný
Naše první hra s dalšími dvěmi rozšířeními.
Bohové tentokrát do hry vybrali Warlocka (já), Monka (Míša), Leprechauna (Aleš) a Ogra (Lukáš). Hned od začátku svému jménu dostál Chaun, který šel prakticky celou hru po penězích a neustále necházel mezi kořeny stromů nějaké zlaťáky, za které si většinou kupoval koně. Velké štěstí na příšery měl monk, který několikrát potkal nejslabší monstra ve hře, které lehce porážel a během několika prvních tahů si zvýšil svoje vlastnosti. Velmi krátký život měl Warlock, který se po lehkém naskilování neohroženě pustil do pozdemí a...umřel. Osudným se mu stal Sentinel, který ho při útěku temnými chodbami přimáčknul na zeď a warlock zde zůstal viset až do konce hry. Namísto něj se do zemí Talismanu podíval Dread knight.
Do podzemí se za warlockem vydal i Chaun, který byl již touhle dobou obklopen několika silnými spolubojovníky a ve svém zeleném klouboučku měl schováno několik silných magických předmětů. Po opuštění podzemí mu ale zůstal víceméně jen děravý klobouček, pár věrých přátel a méně než polovina životů.
Velmi zajímavý osud si zvolil Ogr, který přestal být věrný hrubé síle a místo toho sbíral magické svitky, naslouchal mocným kouzelníkům, zvyšoval si tak své magické schopnosti a spolu s monkem tak byli nejsilnější postavy ve hře.
Vážně ale začal do hry mluvit Dread knight, kterému se během jeno prvních dnů života povedlo hodně zvýšit svoje magické schopnosti a v kombinaci s jeho válečným koněm porážel prakticky každého protivníka. Bohužel pro něj se o slovo opět přihlásil monk, který objevil magickou studánku a nestydatě z ní vypil všechnu magickou šťávu. To byl první krok k celkovému...vítězství? Možná a možná ne.
Asi nejkrásnějším okamžikem hry bylo Ogrovo zakouzlení kouzla Toadify na Chauna. Ogr, vědom si svých výborných magických schopností, nedával pozor, když mu starý mnich popisoval přesné formule nutné k dosažení správného výsledku a co se nestalo. Ogr zaměnil dvě slova při zaříkávání a hle, byla z něj krásná zelená žabička. Nejsilnější postavu ve hře tak opustili všichni spolubojovníci a s sebou si žabička nemohla vzít ani žádný svůj předmět. Toho o několik kol později využil Chaun a všechny popadané předměty sebral. A protože měl s sebou několik věrných sluhů a jednoho oslíka, mohl s úsměvem na rtech cestovat se vším, co našel. Bohužel pro něj, nebylo mu to nakonec moc platné.
Po této veselé epizodce monk uznal za vhodné opustit nemotorné protivníky a zamířil do podzemí. Běz větších námah prošel až na konec tauplných chodeb a postavil se Temnému Lordovi. Boj probíhal tvrdě, objevilo se v něm i několik velmi zákeřných šťípnutí do zadku, ale Lord nakonec padl a magická aura teleportovala monka přímo na Korunu moci. Tento vzestup se snažil zachytit jen Dread Knight, ale několik místností před reinkarnací Temného Lorda se ztratil a vyšel na začátku podzemí a bylo již pozdě na další pronásledování.
Monkovi tak zbývaly poslední dva úkoly. Porazit Démona a ovládnout Korunu Moci. Démon se zmohl jen na jeden silnější úder a jeho duše našla zasloužený odpočinek na pekelných pláních. Ikdyž se zpočátku ovládnutí Koruny Moci zdálo jako neřešitelný problém a monk trefoval jen šišky snad všechn stromů v Říši, nakonec se mu dařilo útoky směřovat přesně a ostatní hrdinové mohli začít hrát karty s již zesnulým warlockem...
Odehráno v: Praha (celá obec) (Okres: Praha)
Zatím nebyl přidán žádný komentář...
Veilwraith
Akt. cena: 790 Kč
Končí za: 11 dnů