Děkujeme, že alespoň zvážíte přestat blokovat reklamy na Zatrolených hrách.
Je to náš hlavní zdroj příjmů, ze kterých financujeme provoz Zatrolených her.
Počet hráčů: | 1–4 |
Doporučený věk: | od 14 let |
Herní doba: | 120 min (reálná data) |
Herní svět: | Fantasy, Středověk |
Herní kategorie: | kooperativní, vývoj postavy |
Čeština: | v balení hry |
Vydavatelé: | |
Autoři: | Krzysztof Piskorski Marcin Świerkot |
Rok vydání: | 2019 |
Dostupnost: | 7 obchodů (cca 2389–2473 CZK) |
Sdílej: |
Útok/Reakce protivníka
Ahoj, narazil som na jednu nejasnosť, ktorá nie je úplne jasne vysvetlená v pravidlách, a zaujímalo by ma ako postupovať keď:posloupnost
Podle počtu zranění protivníka určíš jeho reakci. Tu pak modifikuješ svými kartami a následně vyhodnotíš. Třeba v tvém případě dojde k odhození karty ze sledu, nicméně ta pořád ještě snižuje případné zranění, které ti protivník způsobil.
Odhození karty
Teď jsem na to taky narazil. Poslední jsem měl kartu Volání do zbraně která při útoku protivníka zabrání 1 zranění. V útoku protivníka ale bylo odstraň poslední kartu ve sledu. Jak píše Jerzy, v pravidlech to není nijak objasněno jak postupovat v této situaci přesně postupovat. Jedná se hlavně o to jestli se oba efekty vyhodnocují zároveň nebo se nejdříve vyhodnotí všechny efekty útoku a až poté efekty na vyložených kartách.
Odhozeni
Taky by me zajimalo zda odhozeni karty zrusi efekt karty (napr. zabran zraneni) ci ne. O pripadny zetonu casu jiste prijdu, to je jasne..
Nejednoznačné
Přesně tak. Toto je velmi sporné a hlavně - není to věc se ti může stát jednou, dvakrát za hru. Toto je celkem běžná a častá událost tak doufám že to někdo jednoznačně rozsekne.
Posloupnost efektu
Na karte nepritele jde posloupnost: utok, potom odhozeni karty. Na kartach setkani diplomacie jsem taky zaznamenal posloupnost kdy je odhozeni karty na poslednim miste. Rekl bych ze zabranit zraneni tedy jde a az pak se karta odhazuje. V pripade diplomacie zabranis pripadne snizeni urovne setkani a pak kartu odhodis..
lebka
U lebky je uvedeno při útoku protivníka. Vysvětlil jsem si to tak, že se spouští současně s útokem protivníka. Takže v popsaném případě snížím zranění a teprve potom odstraním poslední kartu sledu.
vysv.
Prikláňam sa k odpovediam UmmA a Nomad:
Vyhodnotí sa najskôr útok protivníka, počas ktorého sú platné postihy/bonusy z poslednej karty sledu, ktorá sa následne odhodí, prípadne pridá ešte následné postihy/bonusy vzťahujúce sa k jej samotnému odhodeniu.
A co křovinatec?
Mě se stalo tohle - křovinatec má při reakci protivníka při počtu 12 - 14 kostiček - 2 zranění , + stažení z boje.
Má poslední karta ve sledu má při reakci protivníka napsáno: Za každý bod utrženého zranění získáš kostičku.
Křovinatec měl 14 kostiček. Má přednost protivníkovo stažení z boje, nebo při mých 2 zraněních mám přidat 2 kostičky a tudíž porazit křovinatce??? Jak to hrajete?
caldada
Tady bych vycházel z logiky. Pokud máš utržit zranění, tak je pořád boj. Takže Křovinatec by chtěl utéct, ale dříve prohraje, nestihne utéct.
kontrola vitezstvi
caldada
Kontrola vítězství je v bodě b) fáze 2 vykládání karet. Ve fázi útoku protivníka žádná taková kontrola neexistuje. Takže určitě se vyhodnotí dřív stažení protivníka. Kontrolu vítězství máš zase až příští bojový tah ve fázi 2. vykládání karet. Vše je opravdu napsáno v pravidlech a není tady místo pro diskuzi...
caldada
Omlouvám se, ve fázi 3 útok protivníka je kontrola bojové bilance. Bohužel autoři hry zde trochu zapomněli na timing... kartu jsem hledal (v orig Ignore pain). Bohužel se mi ani po půl hodině nepodařilo najít tvůj problém. Přikláněl bych se k tomu, ze než uteče, tak ho zabiješ.
Lama karta
2) Vyložte karty nebo vyhodnoťte Moment překvapení:
Vyložte 1 bojovou kartu z Vaší ruky.
Vyložte další Bojové karty, obsahující navazující
bonusový zámek
Poté proveďte Kontrolu vítězství
Pokud jste žádnou kartu nezahrály, vyhodnoťte Moment
překvapení, následně táhněte 1 bojovou kartu.
3) Útok nepřítele - Dle podmínek Tabulky akcí nepřítele
proveďte odezvu. Poté proveďte Kontrolu vítězství.
Bod 3 - podle první věty se nepřítel stáhne z boje ( tudíž nelze provést druhou větu )
Jenže logicky mám v bodě 3 nárok i na provedení druhé věty, tudíž mi nepřítel nemůže utéct z boje.
Předpokládám, že bod 3 se vyhodnocuje jako celek a ne postupně po větách
Čteni
Podle me hledate problem, kde neni.
Jednoduse, kdyz ctete vetu nebo treba knizku, tak preci neprectete si jak to dopadlo a pak se vratite na zacatek. Spisovatele rozhodne nepisou texty a pribehy aby jste je cetli odzadu. To uz se uci v 1. tride.
Proste vyhodnodte ve sledu jak to jde a nekomplikujte si to.
sequence
Pokud na to půjdu logikou 1. třídy:
Co znamená, když má nepřítel plný počet červených kostiček? že je mrtvý
=> po jeho útoku ho zabije karta Ignore pain
=> a když je mrtvý, tak nemůže utéct (pokud ještě chápu svět správně pohledem malého dítěte čtoucí nepozpátku :-)).
Sled> Tam asi záleží, či berieš že sa musí vyhodnotiť celý ten 3 bod alebo to ide po vetách. "Dle podmínek Tabulky akcí nepřítele provedťe odezvu. On behom nej utečie aj keď dostane to zranenie. Kontrola vítězství je až ďalšia veta. Toto by som skúsil napísať ofiko dotaz na Awaken Realms, prípadne houserule - čo vám dáva zmysel.
a) Parožnatec ťa zraní, ale zároveň seba, začína utekať a podlahne zraneniem, čím si boj vyhral a pojdeš si z neho zobrať odmenu.
b) Parožnatec ťa zraní a začína utekať, aj keď vidíš že sú jeho zranenie vážne zmizol v lese. Nemáš už silu/odvahu aby si šiel hladať či podlahol svojím zraneniam. Boj si nevyhral, nepriateľ ušiel.
Hold čo Vám viac vyhovuje príbehovo ;) - Charybda
Děkujeme, že alespoň zvážíte přestat blokovat reklamy na Zatrolených hrách.
Je to náš hlavní zdroj příjmů, ze kterých financujeme provoz Zatrolených her.
Kyvadlo
Akt. cena: 20 €
Končí za: 1 den