Na Divokých pláních kolem sebe obezřetně kroužili barbar a paladin. Zkušený pozorovatel však z jejich pohybů vyčetl, že souboj nebude jen o síle jejich paží. Každému z nich jeho pán na pomoc povolal dalšího zkušeného bojovníka…
Karetní hra Strife nás zavede do fantasy světa, kde se budou hráči s pomocí svých bojovníků snažit získat co nejvíce slávy bjoem o strategické lokace.
Příprava hry:
Oba hráči mají k dispozici stejný balíček deseti unikátních karet postav, které jsou charakterizovány silou, a dále bitevní a podpůrnou schopností. Vyloží se tři karty lokací, o něž se postupně bude bojovat a je zahájeno první bojové kolo, v rámci něhož se zároveň rozhodne o majiteli kamene osudu.
Průběh hry:
V každém tahu hráči skrytě vyberou kartu postavy, s jejíž pomocí chtějí získat kartu lokace. Poté jsou karty obou hráčů otočeny. Jsou vyhodnoceny bitevní efekty těchto karet a podpůrné efekty horních karet odhazovacích balíčků obou hráčů. Karta lokace, o kterou se bojuje, může také některé postavy zvýhodňovat (zvyšovat jim sílu). Majitel karty s vyšším číslem získává vítězné body vyznačené na kartě lokace, která je poté odhozena.
V případě remízy má majitel kamene osudu možnost remízu rozhodnout ve svůj prospěch a kamene se za to vzdát - tomu tím naroste hodnota. Pokud se jej nechce vzdát, remízu prohrál.
Z bitevních postav se stanou podpůrné (jsou odhozeny na odhazovací balíček vlastníka). Do řady lokací se přidá nová a výběrem nových postav pro bitvu začíná nový tah.
Jedno kolo hry se skládá z devíti tahů a poslední karta v hráčově ruce se automaticky stává podpůrnou pro kolo následující. Na nové kolo se také znovu zamíchají všechny karty lokací.
Konec hry:
Hra končí standardně po třech kolech hry a vítězem se stává hráč s více vítěznými body. Po dohodě mohou hráči délku hry upravit změnou počtu hraných kol.