Velké události v Malém světě.
Rozšíření hry Small World obsahuje 54 karet událostí, které modifikují průběh hry (+2 karty prázdné, které mohou hráči použít jako náhradu či pro tvorbu vlastní události). Rozšíření nabízí několik variant pravidel:
- základní - všechny karty se zamíchají a vytvoří se z nich balíček odpovídající počtu hraných kol. Na začátku každého kola jsou odkryté dvě karty: první označuje událost, ke které dojde v právě probíhajícím kole, druhá karta označuje událost, která se odehraje v kole následujícím.
- "party" - poněkud šílená varianta, která obsahuje pouze karty nejvíce ovlivňující standardní pravidla a navíc zde není vidět karta události pro další kolo.
- tématická - použijí se charakteristické karty pro některou z následujích šesti tématických skupin:
- Bohové musí být šílení - vyvážená skupina karet obsahující příznivé i negativní události
- Vítr změn - obsahuje nejsilnější karty, které zásadním způsobem mění hru. Celé národy mohou být donuceny k úpadku, ke stažení jednotek, nebo neopak k nečekané expanzi.
- Zázraky na prodej - karty, které přináší prvek "slepých aukcí" (hráči skrytě nabízí vítězné body k získání výhody). Lze získat další (druhou) zvláštní schopnost, schopnost aktivně hrát i s národem v úpadku, apod.
- Krvavé právo - karty, které především modifikují průběh boje. Lze např. snadněji dobýt určitý typ regionů, či vstoupit na jinak nepřístupná místa.
- Na věky věků - karty odměňující hráče za vykonání určitých akcí, např. přechod do úpadku, odhození jednotek v úpadku, apod. Možnou odměnou je např. zjištění počtu vítězných bodů ostatních hráčů.
- Mírová hrozba - karty zaměřené na různé postihy a negativní události. Hráči budou získávat méně bodů za dobytá území či ztrácet jednotky.
Shrnutí: Minirozšíření určené spíše pokročilejším hráčům, které do hry vnese náhodný prvek, ale také větší variabilitu.