Tři v jednom. Power Pack 2 je rozšíření hry Small World kombinující trojici dříve vydaných minirozšíření, která jsou zde k dispozici pohromadě a doplněná o společný pořadač. První, Grand Dames of Small World, přidává ke hře tři nové národy „rozhodně ne slabšího pohlaví“ s dvěma schopnostmi, druhé - Cursed! - dodá dva „vzrůstem malé, ale početné“ národy a dalších pět schopností a nakonec Royal Bonus přihodí ještě po třech národech i schopnostech.
V rozšíření je tedy celkem 8 národů (v závorce je kromě původního anglického názvu i počet žetonů, které národ dává hráči, a za lomítkem skutečný počet fyzických žetonů ve hře):
- Fauni (Fauns, 5/18) - přidávají po jednom žetonu sobě i soupeři za každé nově dobyté území.
- Goblini (Goblins, 6/11) - národy v úpadku dobývají s menším úsilím.
- Cikánky (Gypsies, 6/11) - získávají mince za každé území, které opustí.
- Igorové (Igors, 4/15) - sbírají „mrtvoly“ vojsk zabitých při útocích všech hráčů a skládají z nich dohromady nová vlastní vojska.
- Koboldi (Kobolds, 11/16) - je jich hodně, ale pro udržení každého území jsou potřeba minimálně dva žetony místo jednoho.
- Kněžky (Priestesses, 4/9) - při odchodu do úpadku shromáždí své žetony a vystavějí z nich jednu Slonovinovou věž, z níž dostávají body a kterou je obtížnější dobýt.
- Křováci (Shrubmen, 6/11) - všechna jimi obsazená lesní území se stávají imunními vůči dobytí.
- Bílé paní (White Ladies, 2/7) - po odchodu do úpadku se stanou imunními vůči veškerým útokům.
V rozšíření je i 10 zvláštních schopností (číslo v závorce opět udává počet žetonů poskytnutých hráči):
- Vodní (Aquatic, 3) - zvyšuje příjmy z pobřežních území a naopak snižuje příjmy z území vnitrozemských.
- Obludní (Behemoth, 4) - v závislosti na počtu obsazených bažinných území posilují dvojici oblud používaných k dobývání i obraně.
- Prokletí (Cursed, 0) - při přeskočení této schopnosti při výběru národa musí hráči zaplatit 3 mince namísto obvyklé jedné.
- Oheň vrhající (Fireball, 5) - k útoku mohou používat navíc i ohnivé koule, z nichž každá vydá za 2 žetony národa, po útoku ale zmizí.
- Dějepisečtí (Historian, 5) - za každý národ v úpadku (nebo do úpadku odcházející) získávají 1 vítěznou minci.
- Hordy (Hordes of, 5) - mají 2 žetony navíc, které fungují jako běžné žetony národa.
- Drancující (Marauding, 5) - po své první útočné fázi mohou s posbíranými zbytky vojsk provést ještě druhou.
- Mírumilovní (Peace Loving, 4) - v každém tahu, kdy nezaútočí na žádný aktivní národ, získávají 3 mince navíc.
- Plenící (Ransacking, 4) - při úspěšném dobytí území dostanou od své oběti 1 vítěznou minci.
- -dlačí (Were-, 4) - každé sudé kolo mohou dobývat území s výrazně menšími silami (o 2 žetony na každé území).
Kromě národů a schopností přidává Power Pack 2 do hry i další vítězné mince (12 v hodnotě 1, 8 × 5 a 4 × 10).