Děkujeme, že alespoň zvážíte přestat blokovat reklamy na Zatrolených hrách.
Je to náš hlavní zdroj příjmů, ze kterých financujeme provoz Zatrolených her.
Počet hráčů: | 2–4 |
Doporučený věk: | od 8 let |
Herní doba: | 15 min (reálná data) |
Herní svět: | Zvířátka |
Herní kategorie: | desková hra, logická |
Čeština: | ke stažení |
Vydavatelé: | Bard - Centrum Gier Fantasy Flight Games Nexus |
Autoři: | Roberto Di Meglio |
Rok vydání: | 2007 |
Dostupnost: | neznámá |
Sdílej: |
Opodál se ozvalo charakteristické zachřestění, upozornění, že had je blízko. Je třeba postupovat pomalu a opatrně. V těchto pustinách by uštknutí znamenalo jistou smrt. Chřestýš však umí být trpělivý….
Hra RattleSnake je založena na magnetických silách mezi jednotlivými magnety, které představují hadí vajíčka. Ty hráči rozmisťují postupně na herní plán ve snaze zbavit se všech vajíček, které každý hráč dostane na začátku hry.
Hlavními herními prvky jsou:
herní plán, na kterém jsou zobrazeni různobarevní hadi – chřestýši
12 zaoblených oválných magnetů představujících hadí vajíčka
jednu šestistěnnou hrací kostku, na které jsou místo čísel obrázky hlav chřestýšů v různých barvách.
Rozložíme hrací plán na pevnou a rovnou podložku. Podle počtu hráčů přidělíme každému daný počet magnetů (2 hráči – každý po 6 magnetech, 3 hráči – každý po 4 magnetech, 4 hráči – každý po 3 magnetech). Začíná nejmladší z hráčů.
Začínající hráč si nejprve hodí kostkou, na které mu padne některá z barev chřestýšů z hracího plánu. Na tohoto chřestýše, na herní plán, pak položí jeden ze svých magnetů. Toto dělá postupně každý z hráčů.
Háček je však v tom, že čím více je magnetů na herní ploše, tím je vyšší pravděpodobnost,
že se některé z nich scuknou k sobě (s ohledem na tvar magnetů se při jejich spojení ozve chřestivý zvuk), nebo je některý magnet naopak magnetickou silou z plochy vytlačen.
Pokud se hráči v průběhu jeho tahu stane, že se některé magnety spojí, všechny tyto spojené magnety si musí vzít. Může však stále umístit jeden ze svých magnetů, pokud se tak ještě nestalo. Stejně tak si musí vzít magnet/y, které jsou v průběhu jeho tahu vytlačeny z hracího plánu.
Hra končí ve chvíli, kdy některý z hráčů úspěšně umístí svůj poslední magnet na herní plán. Tento hráč se také stává vítězem.
Je důležité si uvědomit, že manipulujete s magnety. Proto si dávejte pozor na hodinky, mobilní telefony a jiná elektronická zařízení!!!
Autor: Sigi
Děkujeme, že alespoň zvážíte přestat blokovat reklamy na Zatrolených hrách.
Je to náš hlavní zdroj příjmů, ze kterých financujeme provoz Zatrolených her.
Nidavellir insert
Akt. cena: 200 Kč
Končí za: 2 dny