Děsivé příšery a mocná kouzla, to celé v dokonalém šestistěnném balení! Mocní Quarrioři díky mistrnému ovládnutí tajemné síly Quiddity vysílají proti sobě v lítém boji jednoho legendárního bojovníka za druhým, s jediným cílem - zašlapat soupeře do prachu země a stát se nejmocnějším Quarriorem ze všech! *)
Hra Quarriors je principem podobná deckbuildingovým hrám typu Dominion, místo balíku karet si hráč během hry kompletuje sadu kostek, které reprezentují příšery a kouzla používaná k boji se soupeřovými jednotkami. Za nákup kostek (příšer nebo kouzel) se platí cena v síle-Quiddity, což není opět nic jiného, než symbol na kostkách.
Příprava hry
Kvůli větší variabilitě představují kostky příšer a kouzel vždy několik variant téže potvory či kouzla. Ke každé kostce je ve hře několik variant karet, které popisují její vlastnosti, přičemž každá příšera má čtyři a každé kouzlo tři různě silné možnosti. Během přípravy hry jsou náhodně vylosovány varianty příšer a kouzel, které budou ve hře k dispozici pro nákup. Odpovídající kostky jsou pak společně s vylosovanými kartami připraveny na hrací plochu a jsou k dispozici pro nákup během hry.
Každý hráč dostane do začátku 12 základních kostek, které reprezentují 8x zdroj síly Quiddity (pro nákup nových kostek) a 4 pomocníky, nejslabší příšery. Kostky hráč umístí do neprůhledného sáčku, ze kterého pak pro každý svůj tah losuje 6 kostek, se kterými tah odehraje. Do sáčku také dokupuje nové kostky a tím svojí sbírku posiluje.
Průběh hry
Hráči se střídají ve svým tazích, během kterých:
- Vyhodnotí příšery, pokud jim nějaké přežily z minulého tahu - za ty pak získávají vítězné body
- Hodí 6 kostkami, které si náhodně vytáhnou ze svého zásobního sáčku
- Z těchto kostek pak připraví kouzla a vyšlou příšery - pokud na to mají dost Quiddity
- Zaútočí na soupeře - hráč vybere protivníka a silou svých příšer napadne ty soupeřovy, s cílem je pozabíjet, aby soupeř ve svém tahu neměl za co získat body
- Případně nakoupí jednu z dostupných kostek
- Použité kostky odhodí, seslané příšery ale ponechá ve hře v naději, že mu přežijí do dalšího tahu a přinesou tak kýžené vítězné body
Kdykoliv hráč nemá dostatek kostek v sáčku, zamíchá do něj odhozené kostky a "dolízne si" do potřebného počtu
Konec hry
Hra končí v okamžiku, kdy některý z hráčů dosáhne určitého množství vítězných bodů. Toto množství se odvíjí od počtu hráčů - pokud hrají dva, je potřeba bodů 20, ve 4 už stačí jen bodů 12.
*) Pozn. pod čarou: Stručně řečeno - hráči házejí do zblbnutí různě barevnýma a pomalovanýma kostkama, to je celé...