Hluk motorů jako při závodu F1 doprovází již zahřívací kolo, seřazení na startovních pozicích, motory burácí, rozsvěcuje se startovací zařízení, světla zhasínají a je odstartováno. Jednotlivé formule ostře projíždějí první šikanu, za startem. "TO SNAD NE, ŠAMPION LOŇSKÉHO ROČNÍKU JE BLOKOVÁN TŘEMI ZÁVODNÍKY KONKURENČNÍCH STÁJÍ," hlásí komentátor z místního rozhlasu. Outsider tohoto ročníku se ujímá vedení tohoto závodu na 3 ostrá kola a nikoho před sebe již nepustí.
Nějak takto může vypadat při troše fantazie utkání hráčů v této závodní hře.
Příprava hry
Trať je sestavovaná z kvalitních dřevěných dílů a plastových bariér v zatáčkách i některých rovinkách. Z dílků v základním balení je možné sestavit 10 druhů tratí, které jsou popsány v přiložených pravidlech. Fantazii se však meze nekladou, lze sestavit i trať dle své fantazie. Dílky jsou tak masivní, že hra v krabici je zřejmě nejtěžší z dnešních moderních stolních her.
Průběh hry
Jednotliví hráči "ovládají" svými prsty formule tak, že cvrkají do dřevěných koleček, která představují jednotlivé formule na závodní trati.
Hráči se ve svých tazích střídají ne podle směru hod. ručiček, jak bývá u her zvykem, ale dle pořadí jednotlivých formulí po každém tahu. Takže formule, která je nejrychlejší začíná, následovaná další až k poslední a opět se vyhodnotí pořadí podle aktuálního stavu. Formule do sebe samozřejmě vrážejí, což není nikterak zakázáno. Pokud se stane, že se formule otočí „koly vzhůru“ (obrázkem dolů), hráč musí v dalším kole vynechat, pouze si tuto formuli otočí na kola. V případě vyražení soupeře, je vaše i soupeřova formule vrácena na původní místo. Pravidel je více druhů, a dají se stáhnout i z těchto stránek.
Konec hry
Hra končí po dosažení cíle poslední formulí ve 3tím kole.