Pictureka! - obrázek

Hru mám Hru chci
Hodnocení:
Počet hráčů: 2–7
Doporučený věk: od 6 let
Herní doba: 30 min (reálná data)
Herní svět: Abstraktní
Herní kategorie: strategická, párty hra
Čeština: není
Vydavatelé: 999 Games
Hasbro
Parker Brothers
Autoři: Arne Lauwers
Rok vydání: 2006
Dostupnost: neznámá
Sdílej: Facebook

Popis hry

Upravit

Mamka:"Takže se všichni prosím připravte, budeme hledat (v tu chvíli mamka otáčí svrchní modrou kartu).........sněhuláka!!!"
Děti i rodiče najednou upřeně tiše sledují herní desku a přejíždí očima po celém jejím povrchu sem a tam jako o závod.
Adélka:"Ten už tu přece někde byyyyyyl."
Natálka:"Pššššt....neruš když hledáme."
Adélka:"Pictureka!!!!...mám ho...tady.....koukejte."
Taťka:"Hmm a já zase nic....tak máš další bod."

Pictureka! je postřehová hra pro 2-7 hráčů. Hráči během hry hledají na dosti nepřehledné herní ploše určitý předmět nebo takový, který spadá do nějaké skupiny předmětů - např. věci z koupleny apod. Na začátku hry se z 9 oboustraných dílku složí čtvercová herní plocha.

Při hře se hráči střídají v tazích a ten, který je na tahu, hodí barevnou kostkou a nastane jedna z těchto situací:

  • padne modrá: Aktivní hráč otočí svrchní kartu z modrého balíčku a všichni hráči se snaží na herní ploše co nejrychleji najít předmět, který je zobrazen na otočené kartě. První nálezce předmětu získá otočenou modrou kartu (1 vyherní bod).
  • padne zelená: Aktivní hráč si hodí standartní kostkou a otočí svrchní zelenou kartu, aby zjistil kolik a jaké přeměty bude ON SÁM hledat. Na toto hledání má časový limit v podobě přesýpacích hodin (zhruba 30s). Jestliže předměty najde, získává otočenou zelenou kartu (1 výherní bod).
  • padne červená: Počínaje aktivním hráčem, začnou všichni hráči postupně licitovat nejvyšší počet předmětů, který si myslí, že během časového limitu najdou. Hráč s nejvyšší nabídkou otočí červenou kartu, aby zjistil, jaký druh předmětu bude ON SÁM hledat. Když se hráči podaří najít jím předem stanovený počet předmětů, získává otočenou červenou kartu (1 výherní bod).

Některé karty mají na svém rubu symbol ve tvaru šipek. Jakmile bude některý z hráčů otáčet tuto kartu, musí nejprve provést pokyn, který mu tyto šipky dávají - např. prohození dvou hracích dílků, otočení jednoho hracího dílku naruby apod.

Hra končí ve chvíli, kdy jeden z hráčů nasbírá 6 výherních bodů.

Autor: Odulin

Offcanvas