Penny Papers Adventures: Skull Island

xxxxxxxxoo hodnoceno 1x (Seznam vlastníků)

Penny Papers Adventures: Skull Island - obrázek

Hru mám Hru chci
Hodnocení:
Počet hráčů: 1–99
Doporučený věk: od 8 let
Herní doba: 20 min (reálná data)
Herní svět: Současnost
Herní kategorie: logická
Čeština: undefined
Vydavatelé: 2Tomatoes Games
Sit Down!
Autoři: Henri Kermarrec
Rok vydání: 2018
Dostupnost: neznámá
Sdílej: Facebook

Popis hry

Upravit

Penny Paper je odvážná dáma, která se jen tak nezalekne jakékoliv výzvy a neohroženě jde vstříct dobrodružství. Tentokrát se rozhodla vypravit se na obávaný ostrov lebek a hledat poklady, které tu jsou prý ukryté.

Ve hře Penny Papers Adventures – Skull Island se stanete hledači pokladů a budete s ostatními hráči soutěžit o to, kdo najde hodnotnější poklady na ostrově lebek. Hra je typu roll & write, česky hoď kostkou a výsledek zapracuj na svůj herní papírek. Obsah krabice je spartánský, jak už to u podobných her bývá: tři šestistěnné kostky se stěnami upravenými pro tuto hru, bloček s herním plánkem čítající 50 oboustranných listů a pravidla. Herní plán je oboustranný a každá strana je jiná. Komu by se tato hra (ne)líbila, může se zkusit podívat na další hry Penny Papers Adventures, tato hra totiž vyšla společně se dvěma dalšíma.

Příprava hry:

Každý hráč si vezme z bločku jeden list, najde si něco na psaní a může se začít.

Průběh hry:

Hra se hraje na kola. Každé kolo se hodí všemi kostkami a výsledek je společný pro všechny hráče. Každý hráč si může vybrat výsledek libovolné kostky, nebo výsledek z libovolného součtu kostek. Výsledek tak může mít hodnotu 1-15. Určitou výjimku a zpestření hry tvoří šestka, což je vlastně speciální symbol, který je na každé kostce jiný. Jedná se o dva žolíky (každý s trochu jiným bonusem) a záškodnická lebka. Výsledek si hráči zaznamenají na svůj herní plán.

Herní plán můžeme rozdělit na střed, kde je ostrov, na kterém se zaznamenávají hody, a obvod, kde jsou stupnice pro zaznamenávání bodů a užitečné nápovědy. Když si hráč vybere výsledek, který si chce zaznamenat, zaznamená si ho na ostrov. Nejprve na kraj (vylodění), další pak musí být již vedle existujícího. Hráč se snaží zaznamenávat výsledky tak, aby vytvořil ze čtyř stejných čísel pomyslné plus (třeba i roztáhlé), průsečík těchto čísel určuje pozici pokladu, jehož hodnota se rovná číslu, ze kterého byl vytvořen.

Konec hry:

Hra končí, pokud se zaplní celý herní plán, nebo některý z hráčů najde pátý poklad. Spočítají se dosažené body a hráč s nejvíce body vítězí.

 

Autor: JeSSi

Offcanvas