Masakr v Ďáblově rokli je jedno z rozšíření hry Pekelná jízda: Vendeta, přičemž se zaměřuje na nové prvky trati a také efekt hořícího vozu. Kromě toho přináší i nová poškození vozu s trvalým efektem.
Nové prvky závodní dráhy
Rozšíření přináší 5 oboustranných desek závodní dráhy, které navíc obsahují několik nových druhů terénu:
- jedovatý sliz – ten okamžitě ukončí pohyb vozu
- pouštní sklo – to je velmi kluzké, a proto se vůz pohne o jedno pole dále ve směru pohybu (bez spotřeby bodů pohybu)
- rampa – pole, které umožní vozu překonat více dalších polí podle toho, jakou rychlostí na rampu vozidlo vjede (= jakou hodnotu má na kostce pohybu)
- oheň – na tomto poli vůz vzplane
- solné pláně – tato pole mění mírně pravidla pro využití kostky silnice.
Současně Masakr přináší i pár nových žetonů nebezpečí, kde je asi nejvýznamnější jáma, která může způsobit až úplnou eliminaci vozu, který ji odhalí.
Hořící vůz / oheň
Když vůz z jakéhokoli důvodu vzplane, hráč na jeho desku umístí odpovídající žeton ohně (součást rozšíření). Před každou fází pohybu si pak hodí kostkou ohně a musí vyhodnotit její efekt. Většina je pozitivních (přidání jedno či dvou bodů pohybu), ale může také dojít ke zničení hořícího vozu.
Trvalé efekty poškození
Některé z nových žetonů poškození přidají k vozu kromě žetonu i jednu z nových karet trvalých poškození (21 v tomto rozšíření). Ty nějakým způsobem ovlivní vůz až do opravení tohoto poškození. Může jít třeba o poškození převodovky, kdy se vůz nezávisle na použité kostce pohybu může pohnout vždy pouze o 3 body pohybu.