Hlavním obsahem rozšíření Drobeček a Poslední 5 pro hru Pekelná jízda: Vendeta jsou 2 nové týmy závodníků, které se dost zásadně odlišují od týmů ze základní sady. Tím toto rozšíření do hry přináší asymetrické prvky a nutnost upravit svou taktiku v závodu.
Drobeček
Tým Drobeček má místo 3 samostatných vozů jedno velké vozidlo sestávající ze 3 spojených částí a po herním plánu se pohybuje jako vláček. Současně je to pořádný kolos, a proto například při srážkách vždy odmrští druhé vozidlo, a také není zničen, když najede na jinak neprůjezdné pole.
Kromě toho také jinak fungují příkazy a poškození. Hráč za Drobečka na začátku kola hází normálně 4 kostkami pohybu. Jednu z nich pak umístí na speciální desku hydraulického pohonu a hodnota této kostky pak udává, kolikrát může v celém kole Drobeček změnit směr (= jízdní pruh). Tedy pokaždé, když se hráč rozhodne pohnout jiným, než přímým směrem, sníží na této kostce hodnotu.
Následně pak v každém svém tahu umístí hráč jednu kostku pohybu na jednu ze 3 sekcí Drobečka (přední/střední/zadní) a v rámci té ještě na jedno ze 3 polí příkazů. Tento příkaz (pokud není poškozen) pak hráč využije a navíc dle hodnoty použité kostky pohne celým Drobečkem.
Navíc k tomu Drobeček nedostává bežné žetony poškození, ale vždy při svém poškození obdrží žeton lehkého poškození, který umístí na danou sekci Drobečka a v jejím rámci pak na jeden z příkazů (který je tímto poškozen a není možné až do opravy využívat jeho efektu). Každá sekce pak má jeden z příkazů opravu, aby se mohl také opravovat.
Poslední 5
Tým Poslední 5 se díky svým motorkám spoléhá na obratnost a počet. Hráč má v tomto případě místo 3 vozů k dispozici 5 motorek (a s nimi souvisejících 6 kostek pohybu) a standardní vrtulník. Všechny motorky jsou považovány za malá vozidla.
Na začátku kola hráč hodí všemi šesti kostkami pohybu a následně v každém tahu aktivuje buď 2 ze svých motorek (umístí po jedné kostce na jejich desky), a nebo aktivuje jednu motorku a využije příkaz ze své příkazové desky (velmi podobná základním týmům).
Rozdílem motorky a běžných vozů je například to, že při srážce je vždy odmrštěna motorka. Motorky také vyřadí ze závodu i jen jedno poškození, i když je pouze lehké (jako u Drobečka), tedy poškození bez dalších efektů.