Počet hráčů: | 2–10 |
Doporučený věk: | od 8 let |
Herní doba: | 30 min (reálná data) |
Herní svět: | neuvedeno |
Herní kategorie: | neuvedeno |
Čeština: | v balení hry |
Vydavatelé: | |
Autoři: | Dominique Ehrhard |
Rok vydání: | 2012 |
Dostupnost: | neznámá |
Sdílej: |
Asistent profesora Loupina, se zachvěl při pohledu do baňky a zřejmě za to mohla jeho nešikovnost, než -li mastnota na skleněné nádobě, že baňka mu vyklouzla z ruky a řítila se ke kachlíkované podlaze se zdrcujícím zrychlením, které baňka dozajista nemohla vydržet.
V tu samou chvíli do místnosti vstoupil profesor Loupin.
"Co to bylo, pane kolego?", ptá se svého nešikovného pomocníka.
" To byla ta fialová pruhovaná améba", odpovídá schlíple Jean a sleduje zmíněnou amébu, jak mizí ve ventilaci.
Profesor však svého kolegu neplísní a duchapřítomně přiskakuje k mikrofonu, do kterého hlásí:" Pozor, pozor, z červené laboratoře utekla fialová, proužkovaná améba tvarem připomínající slimáka. Poslední záznam pohybu byl ventilací směrem ke žluté laboratoři, kde je velká pravděpodobnost změny barvy dané améby..."
Panic Lab je hra pro 2-10 hráčů, u které je limitující spíše přístup k hrací ploše, než že by nebyl dostatek hracích karet.
Hra obsahuje 25 ilustrovaných čtvercových karet, 4 speciální kostky, 30 bodovacích žetonů, pravidla, pěknou plechovou krabičku.
Než začneme hrát, je potřeba karty rozložit na stůl, nejlépe do kruhu. Je záhodno dát si pozor na to, aby nebyly vedle sebe stejné karty.
A to je vše, co je potřeba pro přípravu.
Nyní první hráč hodí všemi kostkami a tím se určí, odkud améba utekla, jaký má tvar, barvu a vizáž.
Po vyskládání karet na stůl se určí první hráč, který háže všemi kostkami. Tím se určí jakou amébu hledáme (např. fialového hlemýždě s kolečky), barvu laboratoře, ze které utekla, a pomocí barevné šipky i směr, kterým se améba z dané laboratoře vydala.
Nyní všichni hráči najednou hledají správný obrázek améby, která nám může utíkat i ventilací (viz popis karet výše) a mutovat (viz popis karet výše). Pokud si někdo z hráčů myslí, že poznal správnou amébu, dá na ni prst a již více nehádá. Pravidlo sáhneš/táhneš je zde velice důležité. Jakmile si každý označí svou amébu, přijde na řadu hledání řešení, kde se v klidu a pomalu podíváte, jak améba cestovala. Kdo ukázal na správnou amébu jako první, ten získává bodovací žeton a hra pokračuje hodem kostek dalšího hráče.
Hru Panic Lab lze jednoznačně označit jako postřehovou "rychlovku" a řadí se tak do stejné skupiny her jako třeba Duch.
Autor: skocalu
Onirim
Akt. cena: 150 Kč
Končí za: 2 dny