Pán prstenů: Karetní hra

xxxxxxxxxo hodnoceno 600x (Seznam vlastníků)

Pán prstenů: Karetní hra - obrázek

Hru mám Hru chci
Hodnocení:
Počet hráčů: 1–2
Doporučený věk: od 14 let
Herní doba: 90 min
Herní svět: Fantasy
Herní kategorie: karetní hra, kooperativní, sběratelská
Čeština: ke stažení
Vydavatelé: Asmodee Czech Republic
Edge Entertainment
Fantasy Flight Games
Galakta
Heidelberger Spieleverlag
Stratelibri
Autoři: Nate French
Rok vydání: 2010
Sdílej: Facebook

Hon na Gluma

Autor: Ric007 | 2 hodiny 30 minut | 16.10.2013 | 0

Hra: Pán prstenů: Karetní hra

Hráči: Ric007

Zvolení hrdinové:              Denethor                 (sféra Vědění)

                                               Eleanor                     (sféra Duch)

                                               Glóin                         (sféra Velení)

(Denethor – Vědění 8, Eleanor – Ducha 7, Glóin – Velení 9 = Síla ohrožení 24)

Příběh:

Na Gandalfovu písemnou žádost dorazila na místo setkání u staré mohyly zesnulého krále na březích Anduiny nesourodá skupinka hrdinů. Po čarodějově prosbě přišel na pomoc ve svém tmavém plášti se znakem Gondoru a třímající v rukách dlouhou holi z Ebenu vznešený správce Denethor, dále pak sličná hraničářka Eleanor z Mlžných hor a starý trpasličí válečník Glóin žijící ve vyhnanství v Ered Luinu. Gandalf jim v rychlosti vysvětlil jejich důležité poslání, aby pátrali po slizkém tvorovi jménem Glum a našli jej dříve, než ho objeví služebníci Temného pána. Hrdinové se i přes vzájemné rozpory a nezodpovězené otázky vydají pátrat do údolí Anduiny, která se klikatí mezi Temným hvozdem a Mlžnými horami. Odtud přišli poslední zprávy o podivném přízraku, který pije zvířatům krev a krade buchty z domovních pekáčů.

Průběh hry:

Kolo I.

Hrdinové prohledávají nedaleký břeh Anduiny, když tu náhle uslyší z daleka odporný řev a cinkání oceli. Uvědomí si, že nebudou sami, kdo je Glumovi na stopě. Mordorští lovci jsou jim také v patách. Aby se jich zbavili, musejí se přebrodit přes rozbořenou řeku Anduinu (Záplava – ohrožení zvýš.+1). Získali však alespoň dva body postupu v současném úkolu.

Kolo II.

Na druhém břehu řeky se shledali s krotitelem koní z Úvalu, který jim nabídl pomoc při pátrání. Zvuky pronásledovatelů v dálce utichly. Zatímco Glóin a krotitel koní šli pátrat po okolí (+1 k postupu), Eleanor s Denethorem se utábořili na břehu. Vypukl mezi nimi svár a pomluvy (k. Povídačky staré báby – ztráta 2 zdrojů, Eleanor vyčerpána).

 

Kolo III.

Po přenocování u řeky se hrdinové vydali časně z rána po východním pobřeží (Východní břeh - ohrožení zvýš.+2). Denethor nahlédl do svého palantíru, aby nakonec zjistil, že rozpory v družině už nebudou nadále pokračovat (odhození další k. Povídačky staré báby na dno balíčku setkání).

 

 

Kolo IV.

Zatímco Glóin si ryl něco do kamene (doplněk k. Dúnadanská značka, síla útoku +1), připojilo se k družině druhé dvojče či bratr krotitele koní z Úvalu, který tudy náhodou procházel a házel kamínky do vody. Denethor, Eleanor a oba dva bratři šli prohledávat okolí (lokace Východní břeh), zatímco Glóin u kamene v tichosti vyčkával. Náhle se nad nimi prohnalo hejno Vran z východu – jednoho z bratrů koní to vyděsilo natolik, že utekl a opustil tak družinu (efekt stínu - vrácen do ruky). Glóin se jejich náporu v klidu ubránil. Přidán jeden bod postupu na lokaci Východní břeh.

 

Kolo V.

Při odrážení útoku vran se Glóin schoval do prohlubně pod skalisko, kde nalezl v hlíně obalený podivný artefakt (Celebríánin kámen – síla vůle +2). Zatímco Denethor se úspěšně bránil proti zrádným Vránám z východu, přiskočil k němu jeden z pozůstalých bratrů koní a ten je rozprášil svým bičem. Družina tak pak mohla v klidu opustit Východní břeh.

 

Kolo VI.

Druhý bratr statečného krotitele koní se navrátil zahanbeně zpět k družině. Mezitím se kdesi putující Gandalf spojil s trpaslíky a požádal jejich nejlepšího válečníka (Dlouhovous Skřetobijec), jestli by nepomohl družině v jejich nelehkém úkolu na březích Anduiny (využita k. Gandalfovo pátrání). I přes zrádnou mlhu se podaří hrdinům dostat poměrně dál v pátrání (přidány 4 body postupu na úkol).

 

Kolo VII.

Když se Glóin s oběma krotiteli koní vydává prozkoumat okolí, zahlédnou jak po břehu Anduiny přichází k nim statný trpaslík (Dlouhovous Skřetobijec), který Gandalfovu výzvu o pomoc družině přijal. Družina je nadšená, že se k nim připojil tak dobrý válečník a poplácávají ho po ramenou. Další zvěsti po Glumovi zavedli družinu až na kraj Temného hvozdu, kde Lesní lidé šeptají o novém nočním postrachu. Náhle z ničeho nic se z Temného hvozdu vyřítí skupinka Goblinů z Mlžných hor a jeden z nich zasáhne vystřeleným šípem Dlouhovouse do paže (1 bod zranění). Denethor a Eleanor jejich náhlý útok opětují (1 bod zranění stvůry).

 

 

 

Kolo VIII.

Bitva na kraji Temného hvozdu začíná. Zatímco družina bojuje s Gobliny z Mlžných hor, přiřítí se zezadu po březích Anduiny jejich pronásledovatelé – Mordorští lovci a Gobliní sběrači odpadků. Hrdinové jsou v pasti a musejí se s nimi utkat v krvavém boji. První zaútočí lovci z Mordoru na zraněného Dlouhovouse, který sice střet přežije, ale je vážně zasažen kopím do stehna (1 bod zranění). Dále útočí goblini, jejíž útoky Denethor a Eleanor v klidu odkryjí. Rozvášněný Glóin roztočí sekeru v ruce a pobije zbytek tlupy goblinů z Mlžných hor (2 body zranění stvůry=mrtev).

 

Kolo IX.

Krvavý střet pokračuje. Mezitím co družina bojuje v obklíčení nepřátel, vystoupí z hvozdu udivená lesní dcera Nimrodel. Lovci z Mordoru zaútočí na Eleanor, která jejich výpad vůbec nečeká (útok bez obrany) a je zasažena zákeřně do zad (2 body zranění). Sběrači odpadků (efekt stínu, +1 k útoku) zabijí jednoho z bratrů krotitelů koní (1 bod zranění=mrtev). Nyní jsou na řadě hrdinové – Denethor s Dlouhovousem zaútočí na gobliny a rozsekají je na padrť (3 body zranění stvůry=mrtev), Eleanor s Glóinem  zase pobijí několik mordorských skřetů (2 body zranění stvůry). Když lesní elfka na kraji Hvozdu uvidí zraněnou Eleanor, pronese požehnání, která otevřenou ránu na zádech hraničářky zcela uzdraví (2 body zdraví).

 

Kolo X.

Nyní se karta obrátila a jsou to Mordorští lovci, kteří se dostali do obklíčení hrdinů a spojenců. Družina si myslela, že už má v boji vyhráno, když se tu náhle objevila z břehů Anduiny další skupinka lovců z Mordoru. Zaútočili na posledního krotitelé koní a zabili jej (1 bod zranění=mrtev), druhá skupinka zaútočila na Eleanor, jež se jen taktak ubránila. Nyní jsou na řadě hrdinové – Glóin, Denethor i Dlouhovous Skřetobijec rozprášili první poraněnou skupinku lovců z Mordoru (4 body zranění stvůry=mrtev).

 

Kolo XI.

Z hvozdu přispěchal k dceři Nimrodel schované za křovímdalší lesní elf (Henamarth Píseň řeky), který sice nepomohl skupině v jejich boji proti nepříteli, ale zase hlídal a pozoroval nedaleký břeh, jestli se neblíží další nebezpečí (postava vyčerp. k odhalení 1 karty setkání). Mordorští lovci znovu zaútočili na Eleanor, která se jim opět úspěšně vyhnula (bez zranění). Naopak Glóin, Denethor a Dlouhovous Skřetobijec dost lovců zase pobili, ale ne všechny (4 body zranění stvůry).

 

Kolo XII.

Lesní elf Henamarth Píseň řeky pořád hlídal břeh, zatímco se družina snažila pobít zbytek lovců. Když tu najednou jeden ze zahnaných mordorských skřetů vytáhl ze své kapsy špinavý šátek a v něm zabalený rudý amulet, kterým přivolal za pomoci Temného pána hroznou bouři na hrdiny (k. Prudká bouře – Denethor, Eleanor, Glóin = 1 bod poškození, Dlouhovous Skřetobijec a Dcera Nimrodel=mrtev). Mordorští lovci využili momentu překvapení a zaútočili na Denethora, který byl však ostražitý a i přes sníženou viditelnost v bouři se jejich útoku ubránil. Eleanor a Glóin pobili zbytek lovců a bouře ustoupila. Konečně tedy zvítězili v dlouhé krvavé bitvě na kraji Temného hvozdu.

 

Kolo XIII.

Z hvozdu přiběhl další lesní elf – lučištník od Stříberky, trpaslík- Ereborský kovář a hobit Tulák Bral, kteří spolu s Henamarth Píseň řeky se připojili k družině po pátrání po Glumovi. Skupina se tedy vydala prozkoumat les, zatímco na Eleanor a trpaslíka z Ereboru se vyřítili Vrány z východu (bez efektu), které nesourodá dvojka v pohodě rozehnala (1 bod zranění=mrtev). Družina si došla až k 7 bodům postupu v daném úkolu.

 

Kolo XIV.

Skupinka prohledala okolí řeky Ninglor v Temném hvozdu a nalezla konečně tak důležitou stopu po Glumovi - ostatky pojídaných ryb u vyvráceného stromu.  Ale na západním okraji Temného hvozdu stopa zahýbala a mířila k jihu za hranice elfí končiny.

 

Kolo XV.

Denethor, Eleanor, Glóin, Henamarth a lučištník se vydali po Glumově stopě (6 bodů postupu), když náhle z křoví vyskočila další a daleko silnější skupinka skřetů – Mordorští lovci (+ 2 k síle útoku za stopu). Jejich rychlý a nenadálý útok zaskočil chudáka Tuláka Brala, který schytal hned první ránu celou vší silou (1 bod poškození=mrtev), zatímco trpasličí kovář udeřil kladivem jen do jednoho ze štítů skřetů (bez zranění stvůry).

 

 

Kolo XVI.

Statečný Glóin vyzval zvoláním všechny postavy k protiútoku (k. Za Gondor! – tj. +1 k útoku). Mordorští lovci ještě stačili pobít lesní elfa Henamartha Píseň řeky (1 bod zranění=mrtev), než se na ně vyřítili všichni rozběsnění hrdinové i se spojenci a dokonale skřety vyhladili z povrchu zemského (6 bodů zranění stvůry=mrtev).

 

Kolo XVII.

Ještě než družina opustila hvozd, přispěchala k nim další lesní elfka – dcera Nimrodel, a uzdravila hraničářce Eleanor všechna zranění (1 bod zdraví). Družina pod převisem Temného hvozdu opustila les (4 body postupu=cíl úkolu) a šli po Glumově stopě, která je zavedla až do kopců Emyn Muil – viz příští scénář dobrodružství ze série Stíny Temného hvozdu.

 

Hrací doba: cca 2,5 hodiny (i se psaním hraní a odchodu na WC)

 

Hodnocení hráče:

                                   Konečná úroveň                            44

                                   Ohrožení za mrtvé hrdiny            0

                                   Žetony poškození hrdinů                        2

                                   Vítězné body                                  -3

                                   Body za kolo                                   + (17x10)

                                   Výsledek                                         213 bodů

 

 

 

 

 

 

 

 

Odehráno v: Pardubice (Okres: Pardubice)

Komentáře

Zatím nebyl přidán žádný komentář...

Charitativní aukce

Inovace - dobročinná aukce
Inovace - dobročinná aukce
Akt. cena: 3550
Končí za: 22 hodin

Všechny tyto aukce >>

Vybíráme z Bazaru

Detektivka do kapsy - Pád z okna
Akt. cena: 99 Kč
Končí za: 1 den

Velké herní akce

Kalendář všech akcí >>

Offcanvas