Děkujeme, že alespoň zvážíte přestat blokovat reklamy na Zatrolených hrách.
Je to náš hlavní zdroj příjmů, ze kterých financujeme provoz Zatrolených her.
Počet hráčů: | 1–2 |
Doporučený věk: | od 14 let |
Herní doba: | 90 min (reálná data) |
Herní svět: | Fantasy |
Herní kategorie: | karetní hra, kooperativní, sběratelská |
Čeština: | ke stažení |
Vydavatelé: | Asmodee Czech Republic Edge Entertainment Fantasy Flight Games Galakta Heidelberger Spieleverlag Stratelibri |
Autoři: | Nate French |
Rok vydání: | 2010 |
Dostupnost: | neznámá |
Sdílej: |
Autor: Sinuhet | 0 hodin 45 minut | 13.10.2011 | 4
Hráči: Sinuhet
Získat nějaké stopy, kde by se mohl Gloom skrývat vyrazili Aragorn, Théodred a Éowyn (leadership a spirit, počáteční threat 29) na břehy řeky Anduiny, oblíbeného to místa Gloomovy pastvy.
Začátek.
Družina vyrazila rychle a bez počátečních známek nepřátel. Poměrně důležité bylo, že hned od začátku byl Aragorn titulován správcem Gondoru (Steward of Gondor) a také to, že družina velmi rychle procházela jednotlivé lokace. Občas se vyskytly vrány, občas Sauronovy hrozby neškodně prolétly nad hlavami postav (pro účinek byl požadovaný threat 35, díky kartám spiritu a Gandalfovi jsem tak vysoké hodnoty nikdy nedosáhl). Začátek tedy hladký.
Zápletka.
První část questu jsem tedy udělal bez problému, i druhá byla díky balíku zaměřenému na questování poměrně v pohodě a i přes značné množství lokací rychle ukončená. Protože jsem ale jednou přecenil hrozby nepřátel a díky tomu předčasně splnil i druhou část questu, musel jsem si jí zopakovat. Důvodem bylo, že družina zatím nenarazila na žádné stopy po Gloomovi a tak se družina na okraj Mirkwoodu musela vydat znovu a dívat se znovu na odporně mrtvé kozy :-). Toto pochybení se ukázalo málem jako osudné. Družina našla první známky po Gloomovi, ale zároveň s tím se objevili i Mordorští lovci slušně rozvášnění vědomím, že družina je Gloomovi v patách následováni vránami a horskými Gobliny.
Konec.
Poté, co Éowyn předala informace o Gloomovi Théodredovi, za pomoci Gandalfa zvládla družina nahromaděné nepřátele a co nejrychleji vyrazila po stezce pryč z Mirkwoodu. V tom pomohli výrazně mnozí spojenci z Rohanu, kteří se obětovali a svoje rychlé koně ztrhali ve prospěch Théodreda. Ten donesl nalezené informace o Gloomovi do cíle a s malým zraněním stejně jako Aragorn splnili to, proč se na výpravu vydali. (Body: 26 threat + 3 zranění - 6 za 2x splněnou lokaci Gladden Fields = 23 celkové skore).
Zhodnocení.
Celý quest se dá zvládnout při troše štěstí na karty s balíčkem, který umí rychle a efektivně řešit lokace. Nepřátel je obecně velmi málo, hrozba jsou jen Mordorští lovci pokud je ve hře karta Signs of Gollum. Pomáhají rychlí a na questy dobří spojenci z Rohanu. Stejně jako většina partií v Lotrovi lcg záleží jak je balíček poskládán (tedy jak dobře víme, co nás čeká), na počáteční "ruce" a pak na tom, jak jde list - takoví lovci jako shadow karta na konci, když jeden z hrdinů nese clue kartu je docela sranda. Ale hra je výzva a baví mě pořád stejně i po cca 50ti hrách.
Odehráno v: Jihlava (Okres: Jihlava)
Zatím nebyl přidán žádný komentář...
Děkujeme, že alespoň zvážíte přestat blokovat reklamy na Zatrolených hrách.
Je to náš hlavní zdroj příjmů, ze kterých financujeme provoz Zatrolených her.
One night Ultimate Werewolf
Akt. cena: 90 Kč
Končí za: 10 dnů