Děkujeme, že alespoň zvážíte přestat blokovat reklamy na Zatrolených hrách.
Je to náš hlavní zdroj příjmů, ze kterých financujeme provoz Zatrolených her.
Počet hráčů: | 1–2 |
Doporučený věk: | od 14 let |
Herní doba: | 90 min |
Herní svět: | Fantasy |
Herní kategorie: | karetní hra, kooperativní, sběratelská |
Čeština: | ke stažení |
Vydavatelé: | Asmodee Czech Republic Edge Entertainment Fantasy Flight Games Galakta Heidelberger Spieleverlag Stratelibri |
Autoři: | Nate French |
Rok vydání: | 2010 |
Sdílej: |
The Voice of Isengard
Hádajte, čo nového nám FFG do budúcnosti chystá:...
Ako funguje combo Eomera s warhorsom a outriderom som pochopil -_-
pekný koník
kombo s ďalšími (ako Legolas alebo Dunhere ako píšu) tiež neznie zle! ;)
warhorse
A aj Brand son of Bain sa možno dostane k slovu, keď dostane warhorsa :)
PronuvaConus
Brand nepotrebuje toho kona, staci mu spolupracovat s druhym deckom v ktorom bude Merry - hrac co ma Merryho bude na seba brat nepriatelov, zautoci na prveho a Brand mu pomoze. Ked ho zabiju, Brandov efekt refreshne Merryho, Merryho efekt zasa refreshne Branda. Opakovane aplikuj dokym pobijes vsetko zive.
klaymen
Myslím, že v najbližšom FAQ bude Merry limitnutý na 1x za kolo
PronuvaConus
Je to mozne, ale v tom pripade by designeri FFG mali okamzite dostat padaka za neschopnost. Ono totiz za (nech nezerem) par dni od spoilnutia hrdinov z Black Riders uz ludia bud na forach FFG alebo BGG objavili toto ako mozne kombo. Ze by boli vyvojari taki slepi a nevimli by si to pocas navrhu?
Navyse Brand sam o sebe by sa dokazal pohodlne refreshnut zaroven trebars so zranenym Gimlim ked nanho (myslim na Branda) das niekolko kopii Unexpected Courage a/lebo Miruvor, pripadne par jednorazovych Cramov a s tym by si mal este vacsi boost utoku nez len s Merrym.
brand
všimli jste si, že u Branda.. je napsané - že když zaútočí a zničí nepřítele u jineho hráče tak může připravit nějaký charakter toho hráče.
nějak v tom nevidím žádné super konbo
morpheus
Merry zasa obnovi hocijaku postavu ktora sa zucastnila utoku ktory znicil nepriatela. Cize ked hrac Merryho na seba naberie nepriatelov (ci uz pomocou optional engagement, alebo napriklad pomocou Son of Arnor alebo Hammer-Stroke), kym budu pobijat nepriatelov, tak budu jeden druheho navzajom obnovovat. Brand ma sam o sebe utok 3 a da sa navysit (napr. s pomocou Dúnedain Mark az na 6), Merry ma utok 1 za kazdeho Hobita (cize 3 ak ma jeden hrac okrem Merryho aj dvoch dalsich Hobitov, alebo az 4 ak sa hra saga expansion s Bilbom alebo Frodom ako stvrtym hrdinom) + dajme tomu by mal 2x Dagger of Westernese pridavajuci +2 (alebo +4, ak ma dotycny nepriate engagement cost vyssi ako je threat hraca s Hobitmi), mozeme dat dokopy opakovatelny utok 6 az 14 (ale kludne sa to da naboostovat este viac).
Ak je to malo, mas moznosti ako hrac s Brandom si vezme Elladana s Rivendell Bow na ranged utok (a refresh za 1 resource), plus Elrohira so Steward of Gondor a Gondorian Shield na vykryvanie utokov so sentinelom, alebo Bard the Bowman s Unexpected Courage, alebo zahrat na Branda Support of the Eagles a ist aj eagles balicek pre este vyssie boosty.....skratka moznosti mas vela.
klaymen
neříkám, že to nejde, ale prostě zas tak super to není.
Jelikož jsou oba červení tak by oba hráči museli hrát červeného hrdinu. Pokus hraješ solo tak to kombo Branda a merryho nefunguje.
Jak jsi psal ten max. utok tak je to skoro utopie, spoléhat se na to že dojde boost. Je potřeba hrát i jiné karty a mnohdy hra trvá pár kol tak ti nemusí vše potřebné přijít.
morpheus
Naschval som naznacil viac moznosti aby bolo jasne ze nejde len o jedno konkretne kombo. Staci ale jeden balicek specializovat na podporu (ci uz ten s Brandom, Hobitmi alebo dalsi, zalezi od poctu hracov) a to ci pridu potrebne karty? Na to mam len dve slova: card draw. A na tych prvych par kol moze Elrohir branit so sentinelom. Ked sa chce, tak sa da najst riesenie.
Ale aj keby sa nehralo na to mega boostovanie, tak obaja maju dokopy utok 6 co nie je malo (hlavne ak je opakovatelny), pri nejakych silnejsich nepriateloch mozu pomoct iny allyovia. There, done.
A to ze Brand nefunguje pri solo hre je samozrejme.
morpheus
Keď hráš sólo, tak attachni pippinovi warhorsa a ideš ;) Každé kolo útočí Pippin 2x a jedna postava až 3x!
(toto kombo síce nie je veľmi tematické, ale dosť silné IMO)
Aj tak nechápem, prečo ten warhorse nemá "limit 1 per character. http://www.fantasyflightgames.com/ffg_content/lotr-lcg/the-voice-of-isengard/rohan-warhorse.png
warhorse
no, nevím jestli je jich potřeba na charakteru víc. Navíc je to attachment s omezením.
morpheus
Ja som to myslel tak, že je hlúposť, že by 1 hrdina jazdil na dvoch koňoch naraz
PronuvaConus
:-D jsem tě špatně pochopil. To by byla docela blbost.
tak už je to oficialne vonku :)
... len počkať, kedy sa bude dať kúpiť!
Aj keď mám dilemu, či skočiť rovno na VoI (téma sa mi páči) alebo pokračovať zaradom ako rozšírenia a expanzie vychádzajú - mám zatiaľ len prvý cyklus. Čo myslíte?
@ Vidriel
Prvý cyklus je dôležitý kvôli songom. Ale ďalej nevidím problém v preskočení niektorého z cyklov :).
trait
Co se týká traitů, tak v prvním cyklu je asi nejvíce Rohanských, takže to bude dobře doplňovat Isengard. Druhý cyklus a Hobbit je zaměřen na trpaslíky, třetí na Outlands a Gondor. Black Riders pak na Hobity. Pokud bych měl vybírat, tak ve druhém cyklu jsou bezva karty na sestavení trpasličího decku, ve třetím bych zase řekl, že jsou lepší questy.
@acedrac & had
Super, vďaka za tipy :)
První cyklus
No pokud chceš hrát trpaslíky, tak v posledním AP prvního cyklu (Return to Mirkwood) je jako hrdina Dain Ironfoot, který je docela podstatný a velmi silný pro trpaslíky!
První dojmy
Po dlouhém čekání jsem se dočkal a opět spokojenost. Questy z Voice of Isengard jsou zajímavé a tradičně mnohem těžší než napovídá oficiálně uváděná obtížnost :-) a rohanský balíček Spirit - Tactics se dočkal výrazného posílení a vypadá moc dobře, spojenců je na výběr kupa. Nové využití "doom" u hráčských karet u spirit balíku nevadí, tam jde ohrožení snižovat, jen nevím, jak to bude u balíků založených primárně na jiných sférách. Éomer funguje jako nový hrdina super, Grímu chci vyzkoušet dneska :-) A Saruman funguje dobře, byť je podobně jako Gandalf jednorázový na jedno kolo, už se těším, jak ho využiju u Leadership balíků v kombinaci s náhlým přepadením.
A teď zase měsíc čekání na první AP :-)
První dojmy
Dnes dohrán i poslední třetí quest.
Pokud mám srovnat s předchozími velkými rozšířeními, tak ikdyž ne že by toto rozšíření nějak výrazně ztrácelo, ale dle mne je neslabší. Zajímavý je Time efekt a některé vychytávky v questech, ale Numenor nebo Black Riders mi přišli zajímavější.
Hrál jsem dva balíky - posílený Rohan - není špatný, ale čekal jsem ho o malinko silnější - a pak balík s Grímou a Doomed efekty. Ten musím ohodnotit jako možná ne nejsilnější, ale velice zajímavý na hraní a asi i zábavnější než Rohané.
had
Souhlasím s tím, že Heirs of Numenor nebo Khazad dúm mě bavily víc a questy Heirs of Numenor byly těžší než Voice of Isengard, tam jsem trochu vykysl jen v druhé části. Co jsem přivítal, je rozšíření traitu Rohan o nové hrdiny i spojence, Rohan Warhorse je super vybavení a rohanský balík Tactics+Spirit získal hodně na síle, zkusil jsem ho i na jiné questy. Jsem zvědavý na AP čtvrtého cyklu. Faktem je, že po 3.cyklu to bude těžké, aby byly lepší, protože některé questy 3.cyklu byly fakt super (Steward´s Fear považuji za jeden z nejlepších questů vůbec).
Přesto se těším, například na posílení traitu Silvan, na posílení orlů (Gwaihir ve 3.AP), na nové spirit Dúnadainy (2.AP).
obtiznost questu
Guesty v tomto rozsireni jsou oznaceny obtiznosti 5, 4 a 6. Prave 3. quest Into Fangorn jsem hral 3x s dvemi ruznymi baliky, z toho 3 pohodove vyhry a z toho 2 ve tretim kole. Az jsem si rikal, jastli neco nehraji spatne a nekolikrat to proveroval v pravidlech - zejmena to, ze enti v combat fazi neutoci.
Za to prvni dva questy nejsou zadna sranda. Takze jako to jiz bylo nekolikrat,uvedena obtiznost neni zadne dogma.
had
Souhlas třetí quest jsem dal napodruhé a celkově mám 2 výhry a 2 prohry a nepřipadl mi vůbec těžký, právě díky tomu, že Enti neútočí, jen sundávají time tokeny. První quest se mi zadařil taky docela rychle, ale hrozně dlouho jsem vykysl v tom druhém, napoprvé jsem ho dal asi na desátý pokus. Párkrát jsem si řídil quest v pohodě, ale měl jsem smůlu, že jsem Mugashe zamíchal na spodek balíčku a trvalo moc dlouho, než přišel do hry.
Když to porovnám s 3.cyklem, tak mi daly questy z Heirs of Numenor o hodně větší práci a hlavně na ně člověk musel sestavovat speciální balíčky, a některé questy z AP byly taky záhul (Steward´s fear, Morgul Vale, Blood of Gondor).
Voice of Isengard souhrnně bych řekl trochu lehčí, uvidím AP.
spoiler - Gandalf
Ahoj, máte tušení, jestli se ve Voice of Isengard a následujících AP objeví nějaká modifikace Gandalfa? Na BGG jsem náznaky zahlédl, ale přišlo mi, že je to spíš takové "co by kdyby".
Díky
Děkujeme, že alespoň zvážíte přestat blokovat reklamy na Zatrolených hrách.
Je to náš hlavní zdroj příjmů, ze kterých financujeme provoz Zatrolených her.
Inovace - dobročinná aukce
Akt. cena: 3550
Končí za: 19 hodin
Palírna CZ + PROMO!
Akt. cena: 1229 Kč
Končí za: 19 hodin