Děkujeme, že alespoň zvážíte přestat blokovat reklamy na Zatrolených hrách.
Je to náš hlavní zdroj příjmů, ze kterých financujeme provoz Zatrolených her.
Počet hráčů: | 1–2 |
Doporučený věk: | od 14 let |
Herní doba: | 90 min |
Herní svět: | Fantasy |
Herní kategorie: | karetní hra, kooperativní, sběratelská |
Čeština: | ke stažení |
Vydavatelé: | Asmodee Czech Republic Edge Entertainment Fantasy Flight Games Galakta Heidelberger Spieleverlag Stratelibri |
Autoři: | Nate French |
Rok vydání: | 2010 |
Sdílej: |
Pravidla
Pravidla jsou online!had a Lokace Carrock
Imunní vůči kartám znamená že na tuto kartu nelze zahrát žádný attachment ani nemůže být cílem žádného efektu hráčovy karty. Je to napsané aji v tom příbalovém letáku uvnitř chapteru.
Lumirius
No, láká to... LotR je holt LotR :o)
Lumirius
Jojo, tak je to spráně. V obou případech ..... je dobré přečíst příbalový leták, píšou tam jak se tyto novinky hrajou.
Piskotek: tak to určitě není. Vše co jde nad Frodovu obranu můžeš cancelnout a proměnit v threat (to co si psala platí pro giant trolla). Frodo když mu jde o život, nasadí prsten - on přežije ale zvýší ohrožení družinky. Je to pacholek :-)
Lumirius
1. Když bude troll útočit na Froda 6, tak mu dá dle mě a pravidel 4 damage - z toho 2 půjdou do obrany a 2 do hitů /životů/, tak se threat zvedne o 4 - vyjde to stejně jako tobě, ale je to špatný příklad. Vezmeme trolla s 4 útoky - mě threat vyjde o 4, kdežto tobě jen o 2. Damage je dle mě.,to co jde do hitů i to co jde do obrany.
2. Imunní vůči kartám - pokud dám Trackerem žeton na Carrock, tak je to přece efekt karty Nort. Tracker?
had
1. nevím jestli si dobře rozumíme, ale damage je všechno co je útok mínus obrana. Odolnost (životy) jsou označení kolik snese tokenů než je karta vyřazena ze hry.
Už vím, kde asi nastala chyba, tys myslel Hill Trolla z 2 scénáře a já myslel trolla jako všeobecně příšeru v rámci příkladu, tím jsem tě asi zmátl :-)
2. ano a Northern Tracker je karta, kterou vlastní hráč a proti kartám hráčů je Carrock imunní ;-) Prostě na Carrock nemužeš nic zahrát a fungují na něj efekty encounter karet (treachery, atd.), protože ty nevlastní hráč.
ještě taková zvláštnost
Objevily se teď karty attachmentů, které zvyšují +1 útok, obranu nebo moudrost. Vlastníkem attachmentu je hráč, který kartu zahrál a zaplatil za něj, ale pokud ho zahraje na spoluhráčova hrdinu, tak o následném přesunu tohoto attachmentu za 1 resource (schopnost attachmentu), už rozhoduje vlastník hrdiny, protože Resource, který za to zaplatí je z hrdiny jiného hráče. Jen takový poznatek.
Bodované karty
No mě včera zase potkala taková věc, která mě dřív vůbec nenapadla. Když vyřeším bodovanou encounter cartu, dám jí stranou kvůli VP. A protože jsem včera 2x protočil encounter deck, hodně bodovaných karet už při druhém průchodu chybělo - hra dostávala trochu jiný charakter - častější treachery, což nevím jestli je dobře nebo ne :-).
Sinuhet
To je zajímavý, to mě zatím nenapadlo, a že už jsem taky protáčel balík. Pravidla sice mluví jasně, ale nevidím důvod nedávat karty s VP stranou, ale do discard pile a pak případně zpět do hry, když ti tak bude víc vyhovovat. :) Jen pak bacha na skóre ;)
Já mám zas 2 core sety a tudíž jeden encounter deck volnej, tak sem si řikal, zkusit je někdy spojit. Pravběpodobnost vytáhnutí jedný karty (třeba HummerHorn) by byl stejná, ale mohlo by se stát třeba 2x HummerHorni za sebou nebo daleko větší paseky:)
Sinuhet
tyjo jak jsi to dokázal 2x protočit Encounter deck. Já se obvykle dostanu sotva přes půlku a je konec. V solo hře podotýkám.
Lumirius
Nevím jak to dokázal Sinuhet, ale já poměrně snadno. Naposledy třeba v 2. questu na řece. Hrál jsem sice solo, ale se dvěma balíky a pár kol jsem se zbytečně zdržel ve 2. "levelu" na řece. Vyďobal jsem pří tý hře myslím všechy VP karty.
Lumirius
Ok. Ještě jednou jsem se pohrabal v pravidlech a je to, jak říkáš. Damage=útok-obrana.
Takže ještě jednou uvedu příklad u Hill Trolla a u Froda a zkontrolujte to.
1. Hill Troll útočí 6 útoky např. na Eomunda - 1 obrana, 2 životy. Dá mu 2 damage - zabije ho, 1 útok jde do obrany a 3 útoky zbývají, tzn. 3 jde na zvýšení threatu.
2. Hill Troll útočí 6 útoky na Froda. 2 útoky vezme obrana a 4 damage se přidělí Frodovi, ten dá response a o 4 se za Froda zvýší threat. Za útok Hill Trolla se threat zvýší o 2 damage, které Frodo nepokryl obranou ani životy, takže threat se zvýší dohromady při tomto útoku o 6.
had
1 a 2.: u mě dobrý :-)
had
Ad 1 a 2) Nechci se opičit, ale jen aby bylo víc souhlasů;)
Lumirius
Nevím ale protočil. Ta hra je opravdu variabilní a občas se dlouho nemůžu hnout dál a jsem v hluboký defensivě. Ale třeba blbě míchám balíky :-)
Had: ano, přesně tak to je: 1 i 2. Škoda, že Frodo nemá víc na quest, pak by se dal i hrát.
response
Asi hloupá otázka, když vstoupím do lokace Old forest road a spustím její Response: After you travel to Old Forest Road, the first player may choose and ready 1 character he controls. Pokud napoprvé neprojdu lokací, mužů po dalším kole (myslím po fázi obnovení a v další fázi cestování) použít její Response, když už je vlastně lokací aktivní. Další otázka je ke kartě například Snouwbourn Scout, Response: After Snouwbourn Scout enters play,..... , jde mi o to, že když spojence zakoupím a použiji její response, v dalším kole po fázi obnovení ji už použít nemůžu, protože je už ve hře. Nebo její response, mužů používat pořád (zase myslím po fázi obnovení) dokud nebude odhozena. Dík moc.
Thelvin
Old forest Road: Efekt se spustí pouze jednou a to, když do lokace cestuješ. Tzn. dáš ji ze staging areny na místo aktivni lokace ve fazi 4 - Travel.
Snowbourn Scout: Je to obdobný jako předtím. Response efekt se pustí, jakmile je splněna jeho spouštěcí podmínka. V tomhle případě "After Scout enters play". Takže bude puštěna opět jen jednou a to při vstupu do hry.
Response efekt se může používat vždy, když se objeví spouštěcí podmínka/situace...a to i vícekrát, pokud spouštěcí podmínka nastane vícekrát.
Odulin
Díky moc, XaXrblé já to věděl.
Dotaz
Jak hrajete tuto kartu - Striders path: když se otočí z encounter decku lokace, ihned ji umístíš jako aktivní a aktivní vrátíš do staging area. Potuď vše jasné. Co když ale na vrácené lokaci jsou už nějaké progress toekny? Zůstanou na ní a pokud se stane vrácená zase aktivní, zůstanou na ní?
Sinuhet
Nemam teraz po ruke, tuto kartu presne. Ale myslim, ze poviem dobre ked poviem, ze progress tokeny ostavaju na lokacii. Takze tokeny nezmiznu. Ono je mozne preskumat aj lokacie, ktore nie su aktivne napriklad cez nizsie spominanenho Snowbourn Scouta. "Response: After Snowbourn Scout enters play, choose a location. Place 1 progress token on that location." A o tom, ze by sa progress tokeny odstranovali v pravidlach nic nie je. Dufam ze sa nemylim ;)
to kovko
taky to tak hrajeme
Kovko
Souhlas.
Hummerhorns
Testuji první hry se startovními balíčky - vím, že nejsou nic moc. Ale dotazy se objevují.
Hummerhorns, když je engage dá 5 dmg, je hodně nepříjemný. Když je ve stting area, můžu jej zabít např. Gandalfovým response nebo pomocí Quick Strike?
Lunitare
Gandalfem ano.
Quick strikem ne, protože tím útočíš na "any eligible target" pokud si to dobře pamatuji a to Hummerhorns ve staging area nejsou. Výjimkou je hrdina, který může útočit na neřítele ve staging area. Teď si neamatuji jméno, ale je tuším z Leadershipu.
parxel
Dunhere je to.
Unikátní karty
ty s tím speciálním kolečkem. Víckrát v decku ji mám jen z důvodu větší šance, že si ji doberu. Jinak ji zahraji jednou a druhá mi už zůstane do konce hry na ruce, protože si ji nezahraji, že ?
Děkujeme, že alespoň zvážíte přestat blokovat reklamy na Zatrolených hrách.
Je to náš hlavní zdroj příjmů, ze kterých financujeme provoz Zatrolených her.
Origin - Počátek lidstva - dobročinná aukce
Akt. cena: 2550
Končí za: 1 den
Zajíc a želva
Akt. cena: 500 Kč
Končí za: 3 dny