Děkujeme, že alespoň zvážíte přestat blokovat reklamy na Zatrolených hrách.
Je to náš hlavní zdroj příjmů, ze kterých financujeme provoz Zatrolených her.
Počet hráčů: | 1–2 |
Doporučený věk: | od 14 let |
Herní doba: | 90 min |
Herní svět: | Fantasy |
Herní kategorie: | karetní hra, kooperativní, sběratelská |
Čeština: | ke stažení |
Vydavatelé: | Asmodee Czech Republic Edge Entertainment Fantasy Flight Games Galakta Heidelberger Spieleverlag Stratelibri |
Autoři: | Nate French |
Rok vydání: | 2010 |
Sdílej: |
Pravidla
Pravidla jsou online!sirTurbis
1. nemůže
2. ano, zůstává a neútočí
3. Legolasova schopnost je aktivována, protože je tam napsáno, že "participates", tedy pokud se účastní takového útoku, který zničí nepřítele.
sirTurbis
Jenom bych k té dvojce dodal, že ty si jednoho nepřítele s jakýmkoliv threatem můžeš vzít dobrovolně. Potom co by přišlo na řadu automatické přiřazování, tak by k tobě nikdo nešel.
sirTurbis
1) Já si myslím, že na Tebe může útočit kolik chce oblud, pokud jsou s Tebou engaged.
Ty můžeš engagovat jednu obludu za kolo, ale Tebe může engagovat každá, na kterou máš dostatek threatu.
Příklad je, že hrajete dva a příjdou dvě obludy každá s 35 threat. Ty máš 36 a spoluhráč 34. Pokud spoluhráč jednu z oblud neengaguje v té volitelné fázi, tak obě půjdou po Tobě a budou tedy útočit dvě obludy.
Stejně tak pokud byste oba měli 35, tak se první hráč může rozhodnout natáhnout obě tím, že první si vezme jako volitelnou a druhá za ním příjde sama.
Pokud máš méně obránců než oblud, tak prostě některé obludy jsou undefended a musíš přiřadit jejich plný damage některému z Tvých hrdinů.
Aldarann
Máš pravdu,
já otázku od sirTurbis pochopil tak, že se ptá, zda na 1 charakter může útočit více jak jeden enemy. Proto moje odpověď - nemůže.
dotaz
teď mě napadá, když je jako shadow karta vytažená lokace - zahodí se do odhazovacího balíčku nebo se přiloží jako další lokace do eng. area?
Sinuhet
Všechny karty, které jsou jako shadow karty jdou do discardu. Takže i lokace.
Dotaz
situace při solo hře, quest passage through Mirkwood. Quest končí 3tí částí, ve které je nutné zabít Ungoliath Spawna pro úspěšné završení hry.
Mám 2 hrdiny (jeden už statečně zahynul cestou), Encounter decku zbývá cca 1/3, čekám kdy ten Spawn konečně přijde. A přijde, jako shadow karta, kterou vyhodnotím a milého spawna odhazuji do odhazovacího decku.
Další kolo přijde do hry Hummerhorne, který mi utomaticky při engage zabíjí druhýho hrdinu (uděluje 5 poškození), za další cca 3 kola prohrávám na thread 50, bez šance quest dokončit s jedním hrdinou a z toho pramenícím nedostatkem zdrojů .....
Dotaz zní: je tohle normální? :-)
A dotaz číslo 2: dá se nějak zabránit, aby mi chcípl hrdina který má 5 životů, když mu Hummerhorns dá za 5 při engage? Měl jsem ve hře Daughter of the Nimrondel, která jako akci umožňuje za exhaustnutí vyléčit vybranému hrdinovi 2 poškození.
Sinuhet
Pokud dobře chápu ten quest, tak proč prostě při prohledávání balíčku nedáš do hry právě Ungiliangt´s Spidera s kterým můžeš následně bojovat? Přece máš najít Spidera z encounter decku a discard pile.
Sinuhet
Já to pochopil stejně jako Deth a také to tak hraji,... Narazil jsem ještě na jendu nesrovnalost (alespoň pro mě). Při poslední hře se mi stalo, že jsem Ungoliath Spawna zabil ještě předtím než došlo na 3. část questu. Nevím tedy, zda-li se mohl US považovat již za poraženého a tím bych měl quest splněn bez nutnosti s ním znovu bojovat?
Pippin
Jsem přesvědčen, že ho musíš porazit znovu.
Deth
Oki, díky za upřesnění. Naštěstí jsem to tak hrál ;-)
Deth
jo to zkusím ho tam hned na začátku dát, ale myslím že pak mě čeká to co píše Pippin, budu ho muset zabít 2x.
A na druhou otázku odpověď by nebyla? :-)
to Pippin
Právě proto si můžeš Spidera najít jak v Encounter decku, tak v Discard pilu, kdybys už ho předtím náhodou zabil/zahodil.
Sinuhet
Tomu nezabráníš. Respektive musíš doufat, že se s ním utkáš až v momentě, kdy některý hrdina bude mít nějakou zbroj - více životů (citadel plate).
Deth
ok dík, já jen jestli nefunguje něco jako v magicu, že se dají poškození rychlými efekty preventovat ....
Sinuhet, Deth
Za vhodných okolností (threat všech pod 40) ho může zabít Dúnhere ještě před tím než způsobí smrt hrdiny.
Caught in the web
V průběhu hry jsem byl přinucen zahrát na svého hrdinu treachery card - Caught in a web - je přiřazena k jednomu hrdinovi jako Condition attachement. Hrdinu pak v refresh fázi můžu odtapnout pouze za cenu 2 jeho zdrojů.
Co se však stane, když je jako shadow effekt zahrána karta Forest spider, která má shadow effekt příkaz, že bránící hráč musí odhodit jeden attachment, který kontroluje.
Můžu zahodit nepřijemný attachment Caught in a web, který mám na hrdinovi?
to Sinuhet
V právě vyšlém FAQ (http://new.fantasyflightgames.com/ffg_content/lotr-lcg/support/lotr-lcg-faq-low-res.pdf) je ke kontrolování takových karet vysvětlení. Encounter karty, které jsou přiřazeny nějakému hráči nespadají pod jeho kontrolu.
"Control of Non-objective Encounter Cards
Players do not gain control of encounter cards unless control of the card is explicitly granted by a card effect. When an encounter card (such as Caught in a Web, CORE 86) becomes an attachment and attaches to a character, that character’s controller does not gain control of the attachment."
To znamená, že máš smůlu, ale Caught in the Web se Tvým popsaným způsobem opravdu zbavit nemůžeš.
Web
to jim teda pěkně děkuji :-)
Vícenásobná obrana
Čtu si ve FAQ změny a upřesnění a překvapila mě jedna věc, ono jde nějak bránit příšeru více charaktery? Je to přes nějaký efekt karty? Protože v pravidlech je napsáno, že jeden obránce na jednu příšeru.
Theodred a Aragorn
Stihne dát Theodred jeden zdroj Aragornovi (protože jsou spolu v Questu), aby se Aragorn zase připravil. Nebo musí mít Aragorn v tu chvíli ten zdroj na sobě, aby se připravila Theodred mu ho jenom pak vrátí.
to Lumirius
Pokud dobře čtu, tak je ve FAQ výslovně napsáno, že pokud karta umožní bránit více obránci. To znamená, že Ti to může dovolit jen nějaká karta.
Lumirius
ano, je jedna event karta, která ti to umožňuje - je to na jejím textu přímo napsané, že můžeš přiřadit na útočící potvoru libovolný počet obránců. Otázkou mi trochu zůstává, jak je to potom s přidělováním poškození obráncům - pokud si můžu vybrat, kolik kterýmu dám, pak ta karta má smysl a myslím že tak je to i míněno. Pokud musím dát všechna poškození jednomu obránci, netuším jaký pak ta karta má smysl.
Jinak, chápu to správně (je to základní pravidlo, tak snad ho hraju dobře), že potvora když útočí, já stanovím obránce, ona má útok 3, on obranou např. 2 vykreje a dostane 1 žeton poškození......
Jak snadněji by se žilo, kdyby obránce mohl (jako třeba v magicu) v rámci obrany útok vracet a udělit poškození útočníkovi .... takhle je to drsný :-)
to Sinuhet
Podle FAQ musíš dát všechno zranění jednomu obránci a nejde rozdělit. Výhoda více obránců je však v tom, že se sčítají jejich obranná čísla, to znamená, že Ti ta potvora nedá takovou ťafku.
To bránění hraješ dobře a je to kruté, že žádné damage nevracíš. Ale od toho jsou tam útočníci a šikovné plánování dostupných hrdinů :-)
Kadaver
kruté ... jojo to je ten správný výraz :-) Šikovné plánování - no ono je to v solo hře tak akorát o přežití - když ty scénáře splníš, tak je to většinou díky tomu, že slušně chodily encounter karty a shadow effekty byly také celkem ohledupné.
Dík za objasnění to s tou obranou, to jsem nevěděl, pak už to samozřejmě smysl má. Někdy jsem z toho naprášky, když ti jako shadow efekt přijde dej jedno zranění všem exhoustnutým charakterům, je to mazec na který některé sféry nemají adekvátní obranu. No čekám na další rozšíření, aby se ty hrací balíčky trochu posílily a nebyla to taková drsárna a kruťárna :-)
Děkujeme, že alespoň zvážíte přestat blokovat reklamy na Zatrolených hrách.
Je to náš hlavní zdroj příjmů, ze kterých financujeme provoz Zatrolených her.
Válka o prsten: Páni Středozemě - dobročinná aukce
Akt. cena: 3050
Končí za: 1 den
Na vlnách neznáma + obaly
Akt. cena: 660 Kč
Končí za: 19 hodin