Děkujeme, že alespoň zvážíte přestat blokovat reklamy na Zatrolených hrách.
Je to náš hlavní zdroj příjmů, ze kterých financujeme provoz Zatrolených her.
Počet hráčů: | 1–2 |
Doporučený věk: | od 14 let |
Herní doba: | 90 min |
Herní svět: | Fantasy |
Herní kategorie: | karetní hra, kooperativní, sběratelská |
Čeština: | ke stažení |
Vydavatelé: | Asmodee Czech Republic Edge Entertainment Fantasy Flight Games Galakta Heidelberger Spieleverlag Stratelibri |
Autoři: | Nate French |
Rok vydání: | 2010 |
Sdílej: |
Pravidla
Pravidla jsou online!Pravidla On line
Zrovna jsem to chtěl napsat :)
Pravidla
Tak jsem si přečetl ty pravidla a vypadá to moc hezky. Doufám, že se ta hra u nás alespoň trochu rozjede, protože ty deckbuildingové možnosti vypadají velmi nadějně. :)
zdroje?
Kolik zdrojů si beru na začátku první fáze?
Pochopil jsem to správně, že si beru za každého hrdinu jeden žeton zdroje? Nebo je to jinak.
Musím říct, že hra vypadá fakt moc zajímavě a snad se pravidla v češtině objeví dřív, než mi ujede vlak. Mám tím na mysli, dřív než bude na světě spousta doplňujících balíčků.
to Deth
mne to vyslo, ze tak nejak si kazdy hrdina bere za sebe (e; tj. nemas jeden pool, ale tolik poolu kolik mas hrdinu
ndru
jo, jo, už jsem to pochopil. Hráč si bere jeden zdroj za každého hrdinu s tím, že tyto zdroje jsou u každého hrdiny, nikoliv na jedné společné hromádce.
Jak jsem tak na pravidla koukal, tak to vypadá, že největší problém budu mít s klíčovými slovy. Ale jak jsem již psal, snad se tato hra dočká českých pravidel. Téma je asi nejpřístupnější z těch co jsou u LCG her použita, tak by hra mohla chytnout i širší skupinu hráčů. Uvidíme...
nojo
ale pořád je to přece solo hra, kde je nějaká výzva, možnost turnajů, aby se utužila komunita.
Trošku ten záměr FFG v tomhle nechápu, ale hru určitě budu chtít vyzkoušet. Jen si říkám jestli mi nebude stačit na domácí hraní vytisknot proxyny z databází :-(
Lumiruis
Já si v tomhle dovedu představit turnaje ve dvou. Prostě je to týmová hra. Ke konci pravidel je to počítání bodů a lepší tým prostě vyhraje. Bude to zase něco jinýho než jeden proti jednomu. :)
Lumirius
jj souhlasím s vaskem, taky si to dovedu představit, jak jde na turnaj sehraná bratrská dvojka a snaží se spolu s dalšími dvojcemi (nebo i páry :) ) nahrát ve stejném scénáři co nejvíce bodů. Přijde mi to jako fajn nápad. Ale asi budu muset odolat. Ono to LCG hraní je taky docela náročné :)
První pravidlový dotaz
Teď jsem narazil na jednu věc, která mi vrtá hlavou:
Když je potvora jednou "engaged" k nějakému hráči, zůstává v tomto stavu, dokud není mrtvá (či hráč eliminován).
Otázka zní: Počítá se "threat" potvory ve fázi Questing pokud je "engaged"?
Z pravidel mi totiž začíná vyplývat, že ne a že jsem do doteď hrál v jaksi těžší variantě :-)
re
Tak je to tak: threat "engaged" potvor se NEPOČÍTÁ.
19. Do the threat of engaged enemies still count during the questing phase? Do engaged enemies disengage at the end of each round?
BG/Official: Only the threat of enemies in the staging area count when determining threat during the questing phase.
When enemies move from the staging area to engaged with a player, the enemies stay engaged with that player over subsequent rounds unless a specific effect allows them to move back to the staging area. While engaged their threat is no longer counted, in the same way that the threat of an active location is no longer counted.
hehe
No já to dělal stejně, že jsem počítal za ně threat. No teď to bude o poznání lehčí:D
goblin sniper
Když budu mít to štěstí a skočí mi dva snipeři do staging area, jak je zabít?:)
Goblin Sniper
Buď pomocí karty Son of Arnor, Quick Strike, Dúnherem nebo si počkat na threat.
lokace:)
vysvetli mi prosim nekdo jak dostanu na lokace ty progress countery?chapu to dobre ze ve quest fazi dam bud do questu nebo na lokaci?a kdyz je ta faze travel tak musim mit hrdinu abych do ni vstoupil a ta lokace se soupne nahoru a spusti se ten efekt?nebo jak to je?Travel na ty lokazi znamena kdyz je dole nebo nahore a response je efekt kdyz jde nahoru nebo jak to je?
SockaM
Pokud nemáš aktivní lokaci tak se všechny progress žetony dávají na aktuální quest. Pokud se ve fázi travel rozhodneš cestovat na nějakou lokaci, tak jí dáš vedle questu a vyhodnotíš efekt na té lokaci. Ten se vyhodnocuje hned jak na ní cestuješ. Abys mohl cestovat, tak nepotřebuješ mít postavený žádný charakter. Prostě jenom řekneš, že jdeš na tu lokaci a dáš ji vedle questu. Pokud ti zústane do dalšího kola, tak v quest fázi musíš dát nejdřív dostatek progress žetonů na tu lokaci abys vyrovnal číslo udané na té lokaci a zbytek můžeš dát na quest. Ty lokace jsou proto, aby tě zdrželi. Na quest dáváš žetony pouze pokud to říká nějaká karta (např. Legolas), jinak je musíš dát na lokaci.
SockaM
Lokace: karta lokace ti přijde normálně mezi kartami s monstry a může tam zůstat ležet (ale pak ti zvyšuje threat) nebo si ji ve fázi travel šoupneš "nahoru" (tj. vedle questu) což se rovná tomu, že do dané lokace jdeš. Tím se spustí její "travel" text, často je to něco nepříjemného. Všechny další progress tokeny se ti pak dávají na tu lokaci a ne na quest, dokud nedosáhneš počtu progresů daných na té lokaci. Pak dáš lokaci hned fuč (a všechny progresy které dostaneš navíc nad počet lokace můžeš rovnou umístit na quest. Můžeš vždy "cestovat" jen do jedné lokace. Čili když máš už jednu šoupnutou "nahoře" nemůžeš tam dát další, dokud tu starou nevyřešíš.
Response je efekt, který se vždy váže na nějakou podmínku, která je na kartě napsaná. Pokud nerozumíš některé konkrétně, napiš celé znění textu.
dává to smysl?
vasekre
safra, pozdě :)
re
diky diky:)))jste hodny konecne si muzu zahrat:)))uz to chapu...treba zas narazim na nejakej problem:))
Passage through Mirkwood
Tak už se taky laskám s kartičkami. Vypadají nádherně a věřím, že i hra bude super. Rád bych pak po x-hrách hodil nějaké hodnocení nebo recenzi.
Dneska chci zkusit první zkušební hru. Budu rád pokud mě zkušenější občas v něčem poradí.
První věc - scénář Mirkwood má 2 karty označené 3A. To znamená, že si mezi nimi losuji nebo hraju obě za sebou?
:)
takze zatim jsem pokazdy prohral bud to hraju blbe nebo je to pekne tezky...hraju dobre to ze kdyz souper kazdy kolo otaci jednu encounter kartu tak ...kdy se pocita jeho symbol do questu?az kdyz je v staging area?
sinuhet
je to napsany na 2B - losuješ si
SockaM
Tuším, že mluvíš o quest fázi. Ta probíhá tak, že jako první dáš charaktery do questu a sečteš si willpower, poté za každého hráče odhalíš jednu encounter kartu a vyhodnotíš when revealed efekt každé. Třetím krokem je vyhodnocení questu, tzn. že odečteš od willpower charakterů threat cost encounter karet. Threat cost se počítá každé karty, která je ve staging area.
SockaM
A pozor, tato faze s odhalenim karet a pocitanim threatu probiha i kdyz zadny hrac neda charatery do questu. :)
Elenistar
díky, už jsem to na kartě našel.
Ještě jedna otázka. Jakým způsobem se dají na quest kartu nebo na lokaci umístit progres tokeny? Je to jen tím, že vyhodnotím splnění questu (porovnáním willpoweru a threatu) a tím umístím jeden token? To by znamenalo, že v 1 lokaci v Mirkwoodu musím 8x splnit toto vyhodnocení questu - tedy 8 kol?
Sinuhet
Na quest kartu dáváš progress žetony tím, že budeš mít větší willpower charakterů. Nebo použiješ jiné karetní efekty (například Legolase). Na lokaci opět porovnáním nebo jinými karetními efekty (např. Lorien Guide, Strenght of Will, Northern Tracker). A neumísťuješ pouze jeden žeton ale tolik o kolik jsi zvítězil v porovnávání willpower a threat cost.
Děkujeme, že alespoň zvážíte přestat blokovat reklamy na Zatrolených hrách.
Je to náš hlavní zdroj příjmů, ze kterých financujeme provoz Zatrolených her.
Válka o prsten: Králové Středozemě - dobročinná
Akt. cena: 3100
Končí za: 21 hodin
Scepter of Zavandor DE (only DE)
Akt. cena: 400 Kč
Končí za: 1 den