Pán prstenů: Bitva o Středozem

xxxxxxxooo hodnoceno 25x (Seznam vlastníků)

Pán prstenů: Bitva o Středozem - obrázek

Hru mám Hru chci
Hodnocení:
Počet hráčů: 2–4
Doporučený věk: od 8 let
Herní doba: 30 min (reálná data)
Herní svět: Fantasy
Herní kategorie: karetní hra
Čeština: ke stažení
Vydavatelé: Piatnik
Sophisticated Games
Autoři: neuvedeno
Rok vydání: 2013
Dostupnost: neznámá
Sdílej: Facebook

Popis hry

Upravit

Z Mordoru se znovu valí nebezpeční nepřátelé vysíláni temným Sauronem. Nyní je zapotřebí více než jindy sestavit nová společenstva a vyslat je zastavit hrozbu, představovanou vojsky nepřátel.

Sestavte společenstva hrdinů a pomocníků z trilogie J.R.R. Tolkiena a pusťte se do boje se skřety a dalšími nepřáteli. Hráči kterému se podaří získat nejvíce vítězných bodů za zabité nepřátele vítězí.


Příprava hry:

Na herní ploše se vytvoří balíček 21 karet nepřátel ze kterého se odhalí tři karty. Poté, co je některý z nepřátel zabit, se místo něj ihned odhalí další karta nepřátel. Každý z nepřátel má na své kartě uvedené symboly potřebné k jeho porážce.

Každý hráč si vezme na ruku tři karty z balíčku 31 karet přátel. Ke zbylým kartám přátel se poté přimíchá 12 karet událostí Mordoru a vytvoří se tak druhý dobírací balíček - balíček karet prstenu.

Průběh hry:

Hráči mohou v každém svém tahu využít jednu z následujících akcí:

  • vyložit kartu a vytvořit tím společenstvo
  • přidat kartu do již existujícího společenstva a vyslat společenstvo k útoku na odhalené nepřátele
  • dobrat jednu kartu z dobíracího balíčku karet prstenu na ruku.

Hráči skládají společenstva z karet přátel, na kterých jsou symboly, tak, aby počtem a barvou těchto symbolů splnili podmínky pro zdolání nepřátel. Společenstev lze vytvářet neomezené množství a také s ním zaútočit na více nepřátel najednou.

Událostní karty Mordoru pak hráčům škodí a hráči díky nim musí odhazovat různé karty jak z ruky, tak ze společenstva či z již poražených karet nepřátel.

Některé karty hrdinů z balíčku přátel mají své zvláštní schopnosti, které ovlivňují jak počty symbolů, tak i společenstva protihráčů, čímž jde velice dobře „rozházet“ společenstva protihráčům. Hráči se tedy musí snažit sestavit bojeschopná společenstva co nejdříve.


Konec hry:

Hra končí, když není v balíčku nepřátel ani jedna karta. Hráči pak sečtou vítězné body na kartách nepřátel a vítězí hráč s nejvyšším počtem bodů.

 

Autor: Fastard

Offcanvas