"Tolik věcí se stalo...
má přísaha sloužit neznámému róninovi,
mnich popíjející saké, bouře,
a také Noburo jenž neumírá...
Můj život se změnil v tak krátkém čase jako mávnutí motýlího křídla...
A to byl pouze začátek..."
"Okko, období ranních mlh" je taktická desková hra pro dva hráče, využívající kartónové figurky, karty a kostky. Hra byla vytvořena na motivy stejnojmenného komiksu a umožní vám po čas hry vést skupinu Lovců démonů či ovládat Zlověstná stvoření. Cíl hry určuje scénář, který si pro hru na jejím začátku zvolíte.
Hra probíhá v jednotlivých kolech. Hráč začne hozením čtyř inspirativních kostek, na kterých se nacházejí symboly čtyř živlů (země, vzduch, voda a oheň) a také dva symboly tori. Tyto živly umožní postavám probudit jejich jedinečné dovednosti nebo zvýšit hodnoty jejich vlastností pro tah. Postavy jsou aktivovány jedna po druhé a každá z nich se může pohnout a provést akci.
Každá postava má čtyři vlastnosti: útok, obranu, pohyb a sílu vůle. Tyto vlastnosti jsou dané pro každou postavu na její profilové kartě. Během hry se použijí obě strany této karty. Modrá strana ukazuje postavu v "ostražitém" stavu. To je většinou stav, ve kterém postava jedná lépe. Červená strana ukazuje postavu, když je "otřesena", což je když postava je oslabena nebo zachvácena panikou.
Postavy se pohybují po variabilní hrací desce složené ze čtyř dílů. Každá postava může postoupit o určitý počet čtverců odpovídající její vlastnosti pohybu, upravené podle typu terénu, kterým prochází.
Souboje a střelba se vyhodnocují pomocí šestistěnné kostky. Rozdíl mezi součtem útoku a hodem kostkou útočníka a součtem obrany a hodem kostkou obránce rozhodne výsledek souboje: postava ustoupí, postava ustoupí a je otřesena, postava je vyřazena.
Zkušené využití dovedností postavy je klíčem k výhře, ale mít možnost je využít znamená dobře naložit s inspirativními kostkami...
Vítězné podmínky jsou různé podle scénáře a někdy jsou odlišné i pro každou stranu.